کیف پول رمز‌ارز

کیف پول رمز ‌ارز چیست؟

با وجود محبوبیت روز‌افزون رمز ‌ارز‌ها، کیف پول‌های دیجیتال نیز به شهرت رسیده‌اند. راه‌اندازی اولیه کیف پول‌های بلاک چین به اوت سال 2011 باز‌می‌گردد. این نوع از کیف پول‌های دیجیتال، کار خود را با ارائه بستری امن و موثر برای بیت کوین و اتریوم آغاز کردند. از سال 2018 تا‌کنون، کیف پول‌های مبتنی بر بلاک چین شهرت خوبی کسب کرده‌اند و در حال حاضر میلیون‌ها کاربر فعال در سراسر جهان دارند. کیف پول‌های رمز ‌ارز، برنامه‌های نرم‌افزاری هستند که از طریق تعامل با بلاک چین‌های مختلف به شما امکان ارسال، دریافت و مدیریت ارز‌های دیجیتال خود را می‌دهند. اگر قصد دارید از بیت کوین یا هر رمز ‌ارز دیگری مثل اتریوم، بیت کوین کش، لایت کوین، ریپل و… استفاده کنید، به یک کیف پول دیجیتال نیاز خواهید داشت.

این ابزار‌ها قادر هستند چندین توکن و رمز ‌ارز را ذخیره کنند؛ اما اغلب کیف پول‌ها تنها از تعداد محدودی از ارز‌های دیجیتال پشتیبانی می‌کنند.

نحوه کار کیف پول‌های رمز ‌ارز

میلیون‌ها نفر از کیف پول‌های رمز‌ارزی استفاده می‌کنند، ولی همواره تعابیر متناقضی از نحوه کار این ابزار‌های کارامد وجود داشته است. در واقع، رمز‌ارز‌ها در هیچ مکان فیزیکی ذخیره نمی‌شوند و یا در هیچ جای مشخصی وجود ندارند. تمام چیزی که در کیف پول‌های ارز دیجیتال وجود دارد، تاریخچه معاملات ذخیره‌شده در بلاک چین است.

هنگامی که فردی برای شما بیت کوین یا هر رمز‌ارز دیگری می‌فرستد، در اصل مالکیت ارز‌ها را به آدرس کیف پول شما منتقل می‌کنند. هیچ مبادله واقعی از ارز‌های حقیقی در کار نیست. هر تراکنش صرفا با سابقه معاملات موجود روی بلاک چین و تغییر در باقی‌مانده کیف پول رمز ‌ارز شما صورت می‌گیرد.

کیف پول ارز دیجیتال

امتیاز‌های کیف پول مبتنی بر بلاک چین

کیف پول‌های رمز ‎ارز که مبتنی بر بلاک چین عمل می‌کنند، از مزایای زیادی برخوردار هستند. یکی از نکات مثبت این کیف پول‌ها، مشخصه‌های امنیتی پیشرفته آن‌ها به شمار می‌آید. از طرف دیگر، می‌توان از عملکرد قطعی و سلسله مراتبی هر تراکنش به عنوان مزیت قابل توجهی یاد کرد. همچنین، رابط کاربری بصری امکان خرید مستقیم رمز ‌ارز‌های خاص را از طریق کیف پول فراهم می‌آورد.

انتخاب کیف پول امن در ایران

اکسکوینو یک شرکت ثبت شده دانش‌بنیان بوده که از مطمئن‌ترین سایت‌های داخلی در جهت تامین امنیت دارایی سرمایه‌گذارن به شمار می‌رود. این سامانه با ارائه کیف پول‌های یکپارچه و مبتنی بر بلاک چین، تجربه رضایت‌بخشی برای کاربران خود رقم می‌زند. دارندگان این کیف پول‌ها به راحتی می‌توانند رمز ارز مورد نظر خود را در محیطی امن، به ارزهای دیگر تبدیل کرده و با معامله در این حوزه به کسب سود بپردازند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.