تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
از اکسکوینو چه خبر؟

معرفی 4 رمز ارز جدید سامانه اکسکوینو

با توجه به ارز‌های پیشنهادی کاربران، اکسکوینو ۴ ارز دیجیتال محبوب کازماس (ATOM)، وی‌چین (VET)، کریپتو دات کام (CRM) و بیت کوین گلد (BTG) را به عنوان اولین بسته هدیه خود به مناسبت دوازدهمین سالگرد انتشار وایت پیپر بیت کوین برگزید. از امروز می‌توانید اقدام به تبدیل، خرید و فروش این ۴ رمز ارز در کیف پول اکسکوینو کرده و از معاملات خود کسب سود کنید. در این مطلب، هر کدام از این ارز‌ها را به طور خلاصه معرفی کرده‌ایم تا بتوانید با دید روشن‌تری اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

کریپتو دات کام کوین (CRO)

کریپتو دات کام (Crypto.com Coin) با حجم معاملات روزانه‌ای بالغ بر 65 میلیون دلار، تسهیل انتقال سیستم مالی فعلی دنیا به سمت سیستم مالی مبتنی بر ارزهای دیجیتال را ماموریت اصلی خود می‌داند. تعداد کل واحدهای کریپتو دات کام، 100 میلیارد خواهد بود که در حال حاضر، حدود 21 میلیارد واحد از آن در گردش است.

این ارز دیجیتال، هدف نهایی خود را ایجاد بستری برای انجام پرداخت‌های مالی از طریق تمامی ارزهای دیجیتال، در هر مکان و زمان و با هزینه بسیار اندک معرفی کرده است. توکن کریپتو دات کام که بر مبنای استاندارد ERC-20 راه‌اندازی شده، در جایگاه 16 بازار قرار دارد.

بیت کوین گلد (BTG)

بیت کوین گلد (Bitcoin Gold)، هارد فورکی از بیت کوین بوده که در ۲۴ اکتبر ۲۰۱۷ صورت گرفت. بسیاری از کدهای بیت کوین گلد، مشابه با کد‌های بیت کوین هستند اما بیت کوین گلد هدف خود را «غیرمتمرکزسازی مجدد بیت کوین» می‌داند.

توسعه‌دهندگان بیت کوین گلد، همواره تمرکز خود را بر مسائل مرتبط با توزیع، محافظت و شفافیت شبکه گذاشته‌اند و با شعار «برای همه، برای همه چیز» در این حوزه فعالیت کرده‌اند. خوب است بدانید که این رمز ارز در حال حاضر در محدوده 7 دلار معامله شده و ارزش بازاری حدود 124.48 میلیون دلار را به خود اختصاص داده است.

کازماس (ATOM)

کازماس، شبکه‌ای غیرمتمرکز از بلاک چین‌های موازی و مستقل بوده که با هدف سازگاری با سایر شبکه‌های بلاک چین فعالیت می‌کند. ساختار این پلتفرم متشکل از چندین بلاک چین مستقل است که به نام «Zones» شناخته می‌شوند. این زون‌ها نیز به یک بلاک چین مرکزی تحت عنوان «Hub» متصل است.

مقیاس‌پذیری یکی از ویژگی‌های مهم هر پروژه است که کازماس نیز با استفاده از سایر شبکه‌های متصل‌شده در راستای بهبود آن تلاش کرده است. این شبکه به منظور پیاده‌سازی اهداف خود توکنی انحصاری به نام ATOM ایجاد کرده که از محبوبیت چشمگیری برخوردار است. اتم با حجم بازاری بیش از 958 میلیون دلار، توانست در اوت سال میلادی جاری از مرز 8 دلار نیز عبور کند.

وی‌چین (VET)

شرکت ارائه‌دهنده خدمات بلاک چینی وی‌چین (VeChain) به منظور شفاف‌سازی روند اطلاعات و با فراهم شرایط همکاری کارآمد، امکان انتقال ارزش با سرعت‌بالا را ایجاد کند. این پلتفرم که مبتنی بر بلاک چین بوده در زمینه بهبود فرایندهای مدیریت زنجیره‌ تامین، طراحی شده و حضور قدرتمندی در چین دارد.

توکن این پروژه، VET به‌عنوان پول پرداختی هوشمند برای اجرای فعالیت‌های تجاری در بلاک چین استفاده می‌شود. وی‌چین با حجم بازاری فرا‌تر از 651 میلیون دلار در رتبه 29 بازار ارز‌های دیجیتال قرار داشته و هم‌اکنون در محدوده 0.01 دلار معامله می‌شود.

لازم به ذکر است که به زودی ۱۸ رمز ارز دیگر طبق پیشنهادات شما به سامانه افزوده و اطلاع‌رسانی خواهد شد. در صورتی که از نسخه قدیمی اپلیکیشن اکسکوینو استفاده می‌کنید، برای معامله رمز ارز‌های جدید، برنامه خود را به‌روز کنید.

بسته دوم: تزوس (XTZ)، کوانتوم (Qtum)، دیکرد (DECERD) و نانو (NANO)

بسته سوم: پولکادات (DOT)، لئو (LEO)، ویوز (WAVES) و آگر (REP)

بسته چهارم: یونی سواپ (UNI)، لیسک (LSK)، گلم (GNT)، هیوبی (HT) و بت (BAT)

بسته پنجم: نم (XEM)، میکر (MKR)، دیجی بایت (DGB)، اوکی‌بی (OKB) و زیلیکا (ZIL)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا