پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
6 راه ساده برای کسب درآمد در دنیای ارزهای دیجیتال

6 راه ساده برای کسب درآمد در دنیای ارز دیجیتال

6 راه ساده برای کسب درآمد در دنیای ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری | خرید و فروش ارز دیجیتال | استخر استخراج

دنیای ارز دیجیتال در سراسر دنیا، به عنوان یکی از درآمدزاترین پلتفرم‏‌های مالی و اقتصادی شناخته می‎شود که همه روزه افراد زیادی برای کسب درآمد و رسیدن به سود در این پلتفرم مشغول به فعالیت می‎شوند. همانطور که می‌‏دانید راه‌‏ها و روش‏‌های زیاد و متنوعی در دنیای ارزهای دیجیتال وجود دارد که می‏‌توانند افراد را به کسب درآمد برسانند. برخی از این روش‌‏ها، عبارتند از سرمایه‏ گذاری مستقیم در یک صرافی ارز دیجیتال آنلاین مانند “excoino” ،” binance “، ” bittrex “، ” coinbase ” یا این که خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال مطرح  از جمله بیت کوین ، اتریوم ، بیت کوین کش ، ریپل و غیره و یا استخراج ارزهای دیجیتال با کمک استخرهای استخراجی مانند ” BTC.com “، ” Antminer ” یا ” tmpool.net ” که در کل افراد می‌‏توانند از طریق این روش‌‏ها، سود مناسبی را برای خود بدست آورند.

البته علاوه بر روش‌‏های معمول بالا، روش‌‏های دیگری نیز در راستای کسب درآمد در بازار ارز دیجیتال وجود دارند که نسبت به روش‌‏های قبلی نسبتاً راحت‏‌تر هستند که در واقع افراد از طریق این روش‏‌ها، می‏‌توانند با صرف هزینه‌‏های کم‏تری به راحتی به کسب درآمد بپردازند. از این رو در این مقاله در اکسکوینو قصد داریم که به معرفی 6 مورد از این روش‌‏های ساده برای کسب درآمد در دنیای ارز دیجیتال را خدمت شما معرفی نماییم.

6 منبع کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال

  1. Sola

کسب درآمد با sola

همانطور که می‏‌دانید در سال‏‌های اخیر، ارزش و اهمیت شبکه‏‌های اجتماعی به طرزی شگفت انگیز در حال افزایش و گسترش است و شاهد ظهور شبکه‌‏های اجتماعی جدیدی در قالب موضوعات و فعالیت‏‌های مختلف در سطح اینترنت هستیم که شبکه‌‏ی اجتماعی ” Sola ” نیز یک نمونه از این شبکه‏‌های اجتماعی است. البته با این تفاوت که در این شبکه‏‌ی اجتماعی به ازای انجام برخی از امور ، توکن مخصوص به این سایت در اختیار کاربران قرار می‏‌گیرد. بعنوان مثال کاربران با ثبت نام در سایت، ایجاد پست و یا دعوت دوستان خود به سایت، می‌‏توانند مقداری ارز دیجیتال را در قالب توکن‏‌های ” Sola ” دریافت کرده و با فروش این توکن‏‌ها،کسب درآمد کنند.

 

  1. Revain

کسب درآمد با revain

یکی از موضوعات خاص مطرح در دنیای اینترنت، مسئله و موضوع ثبت نظر در مورد مسائل مختلف است که از این طریق ارائه دهندگان یک کار، می‏‌توانند نسبت به دریافت نظرات کاربران اقدام کرده و در نتیجه بتوانند در راستای اعمال تغییرات و یا تقویت کار خود تصمیماتی را در نظر بگیرند. پلتفرم ” Revain ” نیز به عنوان یکی از پلتفرم‌‏های ثبت نظرات در سطح اینترنت است که  پر کردن فرم های نظرسنجی ، نسبت به شرایط مختلف، ارزهای دیجیتال مشخصی را در اختیار کاربران قرار می‌‏دهد که از این حیث می‌‏توان نسبت به کسب درآمد ساده از این سایت در قالب ارزهای دیجیتال، امیدوار بود.

 

  1. Presearch

کسب درآمد presearch

” Presearch “، که به عنوان یک موتور جست و جو نسل جدید  با هدف جذب کاربران بیش‎تر ، برای کاربران جوایزی را در ازای استفاده از موتور جست و جو در قالب توکن‏‌های مخصوص به خود یعنی توکن‏‌های ” PRE ” در نظر گرفته است. افراد به راحتی و با استفاده از کاربرد امکانات این موتور جست و جو، می‏‌توانند نسبت به کسب درآمد از این طریق، امیدوار باشند.

 

  1. Trybe

کسب درآمد trybe

” Trybe ” نیز به عنوان یکی از سایت‏‌های اشتراک‏‌گذاری مطالب در سطح اینترنت مطرح است  که نسبت به روش ‏های دیگر مطرح در زمینه کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال شناخته و پذیرفته شده تر است. در این پلتفرم نیز به ازای فعالیت‎های خاص ، جوایزی برای کاربران در نظر گرفته شده است که این جوایز در قالب توکن‌‏های ” Trybe ” که مخصوص این پلتفرم هستند، در نظر گرفته شده است که علاقه‏‌مندان به راحتی می‌‏توانند از این طریق، نسبت به کسب درآمد اقدام نمایند.  توکن‏‌های اهدا شده در این محیط، مبتنی بر شبکه‏‌ی  ای او اس ” EOS ” هستند.

 

  1. Ono

کسب درآمد با ono

یکی دیگر از شبکه‌‏های اجتماعی که از طریق اهداء جوایزی در قالب ارزهای دیجیتال، قصد جذب کاربران فعال  را دارد، شبکه‌‏ی اجتماعی ” Ono ” می‌‏باشد. در این شبکه‌‏ی اجتماعی نیز به ازای فعالیت کاربران توکن‏‌هایی در قالب ” ONOT ” در اختیار کاربران قرار داده می‌‏شود که این پروژه نیز یک پروژه مبتنی بر  ای او اس ” EOS ” می‏‌باشد.

 

  1. Dmunity

کسب درآمد با dmunity

یکی دیگر از روش‏‌های راحت کسب درآمد در دنیای ارزهای دیجیتال، استفاده از سایت ” Dmunity ” می‏‌باشد. بدین صورت که برای کاربران فعال در این سایت که نسبت به پست‏ های مختلف منتشر شده در سایت، نظر ارسال می‏‌کنند، جوایزی در قالب ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است که کاربران از طریق عضویت و فعالیت در سایت، به راحتی می‏‌توانند به کسب درآمد بپردازند.

در کل باید گفت که در دنیای ارزهای دیجیتال روش‏‌های بسیار زیادی برای کسب درآمد راحت وجود دارد که به راحتی می‏‌توانید با جست و جو و پیدا کردن این موارد، نسبت به کسب سود و درآمد از این عرصه، اقدام نمایید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.