چگونه می‎توان مانند وال ها در بازار عمل نمود؟

خرید و فروش ارز دیجیتال | چگونه می‎توان مانند یک وال در بازار عمل نمود؟

چگونه می‎توان مانند وال ها در بازار عمل نمود؟

کسب سود و درآمد منوط به عملکرد درست در بازار ارز دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال همواره به عنوان پلتفرمی شناخته شده که دارای شرایطی پر نوسان بوده است. به طوری که قیمت ارزهای دیجیتال مختلف در این پلتفرم، همواره با کاهش و یا افزایش‏‌ رو به رو هستند. حال در این بین افرادی که بتوانند خود را بهتر از دیگران نسبت به این شرایط وفق دهند، قادر خواهند بود تا به سود و درآمد بسیار بیش‎تری دست یابند.

آشنایی با اصطلاح وال whales در بازار

از طرفی در این شرایط پیچیده و ناپایدار موجود در بازار ارز دیجیتال ، برخی از افراد هستند که از طریق روش‏‌هایی سعی در به اختیار گرفتن نبض بازار دارند. به این گروه از افراد، وال گفته می‌‏شود. در واقع وال‏ ها به دنبال این هستند تا تغییرات و نوسانات قیمتی مورد نظر خود را در بازار، به وجود آورند. بدین صورت که وال‏ ها با خرید  و یا فروش های  با حجم بالای خود، می‌‏توانند تغییرات قیمت مورد نظر خود را در مورد یک ارز دیجیتال مشخص، ایجاد نمایند.

نحوه‏‌ی عملکرد وال در بازار

در واقع وال ‎ها سعی دارند که در مورد یک ارز دیجیتال مشخص، میزان خرید بالایی را داشته باشند. لذا با خرید حجم بالایی از یک ارز دیجیتال، میزان موجودی آن ارز در گردش بازار با کاهش مواجه شده و به نسبت خرید صورت گرفته، بر قیمت آن ارز دیجیتال افزوده می‌‏شود.

در نتیجه وال‏ ها توانستند که قیمت آن ارز را از مقدار قبلی به مقدار بیش‏تری تغییر دهند. در این شرایط بهترین فرصت برای فروش آن ارز دیجیتال گران شده به وجود می‌‏آید. پس وال ‏ها قادر خواهند بود تا به سودهای بسیار قابل توجهی برسند. یا این که در نظر داشته باشید که وال‏ ها اقدام به فروش حجم بالایی از یک ارز دیجیتال مشخص کرده باشند. با فروش حجم بالای آن ارز و وارد شدن مقادیر قابل توجهی از آن در گردش مالی بازار، به صورت اتوماتیک، شاهد کاهش‏ در قیمت ارز دیجیتال خواهیم شد.

بنابراین از این طریق وال‏ ها خواهند توانست که قیمت یک ارز دیجیتال را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. در این بین با کاهش بیش از حد قیمت آن ارز، شرایط بسیار مناسبی برای خرید دوباره ارز دیجیتال مورد نظر پیش خواهد آمد. چرا که در این وضعیت وال‏ ها قادر هستند که آن ارز دیجیتال را با قیمت بسیار ارزان‏‌تری بخرند.

وسعت فعالیت وال‏ ها

گاهی وال‏ها، اقدام به انجام فعالیت و استراتژی‏ های خود در حد و اندازه‏‌ ای بزرگ می‏‌کنند. در این شرایط ارز دیجیتال هدف، با نوسانات زیاد و قابل توجه‏ی رو به رو می‏‌شود. در نتیجه فرصت مناسب برای کسب سود بیش‏تر برای این افراد فراهم می‌‏گردد.

ولی در برخی از موارد نیز وال‏ ها در حد و اندازه‌‏های کوچک قادر هستند که نوساناتی را در قیمت ارزهای دیجیتال به وجود آورند. در این شرایط سود اندکی نصیب وال‏ ها خواهد شد. در کل می‌توان گفت که حجم ارز دیجیتال خریداری شده و یا به فروش رسیده، به عنوان تعیین کننده‌‏ترین فاکتور در وسعت فعالیت‏‌های وال‏ ها می‌‏باشد.

چگونه می‏‌توان مانند یک وال در بازار عمل نمود؟

اگر این سوال را دارید که وال‏ ها چگونه به وجود می‏‌آیند. باید گفت که وال ‏ها از کنار هم قرار گرفتن گروهی از افراد که سرمایه‏ های خود را روی هم جمع می‏‌کنند، تشکیل می‏‌شوند. در واقع در این کار، اتحاد به وجود آمده از جمع شدن تعدادی از سرمایه‏‌ گذاران به عنوان قدرتی برای ایجاد نوسانات قیمتی مورد نظر در یک ارز دیجیتال، مورد استفاده قرار می‏‌گیرد.

استراتژی خرید و فروش های موفق

ولی این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تغییر شرایط در وضعیت بازار، تا چه حد به نفع بازار خواهد بود؟ و آیا فعالیت وال‏ ها باعث ایجاد نوسانات منفی در بازار می‌‏شود؟ این‏‌ها سوالاتی است که توسط کارشناسان بازار مطرح می‌‏شود. در نهایت باید گفت که شاید بهترین راه برای کسب درآمد از بازار، استفاده از استراتژی‏‌های خرید و فروش موفق باشد.

اکسکوینو | خرید و فروش ارز دیجیتال

اکس کوینو پلتفرمی امن و آسان جهت خرید و فروش بیتکوین ، لایت کوین، بیت کوین کش ، اتریوم ، ریپل ، کد ووچر و پرفکت مانی است. و با هدف ارائه خدمات بهتر با نمایش قیمت لحظه ای بیت کوین و سایر ارزهای مطرح ، و انتشار تحلیل های تکنیکال این ارزهای دیجیتال راهنماییست برای بکارگیری استراتژی متناسب با نوسانات قیمت روز. با ثبت نام و عضویت در سایت شما می‌توانید علاوه بر امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال به ریال ،  از کیف پول رایگان و امن اکسکوینو برای بیت کوین ، لایت کوین و بیت کوین کش بهره مند شوید.

 

منبع :worldcryptoindex

یک دیدگاه

  1. كاظم ترابي

    بسيار عالي بود

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.