سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403
قیمت بیت کوین

بیت کوین در تلاش برای دستیابی به 9,100 دلار

ارز دیجیتال بیت کوین که روز گذشته در محدوده 8,200 تا 8,300 دلار مورد معامله قرار می‌گرفت، در تلاش است با گذر از منطقه‌های مقاومتی 8,500 و 8,650  به محدوده 8,800 دلار دست پیدا کند.

قیمت بیت کوین

پیش از این یکی از فعالان ارز دیجیتال بیت کوین به نام Scott Melker از وجود یک الگوی دو دره در نمودار قیمت بیت کوین خبر داده و بیان کرده بود سطح مقاومتی 8,469 دلار در تایم فریم 6 ساعته از اهمیت ویژه برخوردار است و رسیدن قیمت ارز دیجیتال به بالای این سطح زمینه ساز افزایش قیمت جدی این رمز ارز خواهد شد.

قیمت بیت کوین

تحلیل‌گر معروف Michael van de poppe  هم در پیام توییتری خود گفت شکست قیمت در بالای سطح 8,500 دلار نشانه خوبی بود ولی برای هدایت قیمت بیت کوین به سمت سطوح حمایتی 8,575 تا 8,600 دلار کافی نیست.

قیمت بیت کوین

این تحلیل‌گر همچنین به معامله‌گران پیشنهاد داد که حرکات قیمت بیت کوین در محدوده8,500  دلار را به دقت زیر نظر بگیرند. او با اشتیاق فراوان اخبار مربوط به قیمت بیت کوین را طی هفته آینده دنبال کرده و منتظر است ببیند آیا این رمز ارز قادر به نگهداری قیمت در بالای محدوده 8,500 8,600/ دلار خواهد شد یا نه.

همانطور که در تحلیل‌های قبلی گفته شد ارز دیجیتال بیت کوین ابتدا باید قیمت را به سمت محدوده شاخص میانگین متحرک نزدیک کند. در حال حاضر قیمت این رمز ارز به محدوده بالای این شاخص رسیده و معامله‌گران منتظر بسته شدن شمع قیمت در بالای این محدوده هستند. همچنین قیمت بیت کوین در حال حاضر در بالای شاخص میانگین متحرک باند بولینگر قرار داشته و شاخص قدرت نسبی نیز در محدوده 85 ( که از نشانه‌های گاوی محسوب می‌شود ) قرار دارد.

افزایش قیمت بیت کوین

در تایم فریم 6 ساعته، شاخص مکدی ( MACD ) نیز در نزدیکی یک تقاطع گاوی قرار دارد. اگر قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال دنیا بتواند محدوده 8,650 تا 8,800 دلار را پشت سر بگذارد، رالی افزایش قیمت به سمت سطح 9,100 دلار ( بازوی بالایی شاخص باند بولینگر ) دور از انتظار نخواهد بود.

قیمت بیت کوین

در حال حاضر ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال رقمی معادل 237.1 میلیارد دلار بوده و تسلط ارز دیجیتال بیت کوین بر این بازار مالی حدود 65 درصد می‌باشد. از میان ارزهای برتر رمز ارزهای بیت کوین کش، بیت کوین اس وی و ریپل با ثبت ارقام به ترتیب 10.67 ، 5.32   و 4.30 درصد بیشترین افزایش قیمت را تجربه کردند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.