دوشنبه 17 اردیبهشت 1403
ارزان ترین کشورها برای استخراج بیت کوین

ارزان‌ترین کشورها برای استخراج بیت کوین

بسته به موقعیت جغرافیایی مورد نظر شما، صنعت استخراج ارز دیجیتال بیت کوین می‌تواند به عنوان یک کسب و کار پر درآمد در نظر گرفته شود. اما اگر هزینه مصرف برق در محل استخراج ارزهای دیجیتال بالا باشد، ممکن است هزینه برق شما بر سرعت درآمد شما پیشی بگیرد. طبق اطلاعات به دست آمده از سایت Powercompare.uk میانگین مصرف برق مربوط به استخراج بیت کوین از مقدار مصرفی 178 کشور دنیا از جمله یونان و ایرلند بیشتر است.

هزینه برق استخراج یک بیت کوین در کشورهای مختلف

هزینه برق در کشورهای مختلف متفاوت است. هزینه برق استخراج بیتکوین در تعدادی از کشورها عبارت اند از:

هزینه برق استخراج بیت کوین در کویت

در لیست گران‌ترین مکان‌ها برای زندگی، کشور کویت در رده 148 قرار دارد. از آنجایی که این کشور از نور آفتاب فراوان بهره می‌برد، بنابراین کشور عربی کویت مشکلی در فراهم کردن نیروی الکتریسیته ارزان قیمت در این کشور نخواهد داشت. هزینه استخراج یک بیت کوین در این کشور خاورمیانه‌ای چیزی حدود 1,415 دلار است.

هزینه برق استخراج بیت کوین در ونزوئلا

اگر بتوانید با مشکلاتی مثل تامین مواد غذایی، تورم بالا و قطعی‌های برق کنار بیایید، کشور ونزوئلا دومین کشور ارزان در امر استخراج ارز دیجیتال بیت کوین است. هزینه استخراج یک بیت کوین در این کشور چیزی معادل 1,630 دلار است. با توجه به اینکه در کشور ونزوئلا، محبوبیت بیت کوین روز به روز در حال افزایش است، در نتیجه افراد بیشتری هم به صنعت استخراج  روی آورده‌اند و استخراج بیت کوین به عنوان یک صنعت پر سود در اختیار مردم این کشور قرار گرفته است.

هزینه استخراج بیت کوین در کشورهای مختلف

هزینه برق استخراج بیت کوین در میانمار

میانمار، این کشور آسیای شرقی در رده سومین کشور ارزان برای استخراج بیت کوین قرار دارد. هزینه استخراج یک بیت کوین در این کشور برابر 3,087  دلار است. البته استخراج گران بیت کوین طی بازار خرسی سال گذشته به سوددهی مناسبی از بازار این ارز دیجیتال دست نیافتند، ولی اگر قیمت بیت کوین در محدوده بالای 10 هزار دلار حرکت کند، استخراج گران می‌توانند به یک سطح رضایت مناسب از بازار این ارز دیجیتال دست یابند.

هزینه برق استخراج بیتکوین در بحرین

کشور بحرین هم مکان مناسبی برای استخراج بیت کوین به شمار میرود. هزینه استخراج یک بیت کوین در کشور بحرین برابر با 3,628 دلار است. با توجه به این آمار، شما می‌توانید سود مناسبی از طریق استخراج بیت کوین به دست بیاورید. لازم به ذکر است که باید از لوازم سرمایشی جهت خنک کردن تجهیزات خود در روزهای گرم تابستان کمک بگیرید.

هزینه استخراج بیت کوین در بحرین

هزینه برق استخراج بیتکوین در چین

کمسیون توسعه و اصلاحات ملی کشور چین، ممکن است خواستار حذف صنعت استخراج از این کشور شود. با این حال ممنوعیت آشکار در جهت استخراج بیت کوین در این کشور وجود ندارد. بنابراین اگر تمایل به این صنعت دارید، لازم است بدانید استخراج یک بیت کوین در این کشور 3,645 دلار هزینه در بر خواهد داشت. با شرایط فعلی استخراج بیت کوین در این کشور با بازدهی سود سه برابری روبه رو است.

هزینه استخراج بیت کوین در چین

در لیست زیر 20 کشور مقرون به صرفه در امر استخراج بیت کوین را مشاهده می‌کنید. لازم به ذکر است جمهوری اسلامی ایران در رده 30 ام این لیست قرار گرفته است.

همچنین ببینید

ریگ ماینینگ چیست و چگونه میتوان آن را نصب و راه‌اندازی کرد ؟

چنانچه علاقه‌مند به حوزه استخراج رمزارز باشید کلمه ریگ ماینینگ را شنیده یا خوانده‌اید. افرادی …

لایت‌کویت چیست؟

آموزش گام به گام استخراج لایت‌کوین + راهنمای تصویری

این روزها بحث ارز‌های دیجیتال همچنان داغ است. لایت‌کوین یکی از قدیمی‌‌ترین رمزارزهای قدیمی موجود …

به زودی شرکت ASUS مادربوردهای مخصوص ماینینگ جدیدی را روانه ‏ی بازار خواهد کرد

به زودی شرکت ASUS مادربوردهای مخصوص ماینینگ جدیدی را روانه‏ ی بازار خواهد کرد زندگی …

کالی

مزرعه خورشیدی جهت استخراج ارز دیجیتال

طبق گزارشات اخیر، طرح ساخت یک مزرعه‌ی خورشیدی ۲۰ مگاواتی تایید شده است. این مزرعه‌ی خورشیدی به …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.