تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

اولین برج بیت کوین جهان ساخته می‌شود!

دبی در آینده‌ای نزدیک، میزبان اولین برج بیت کوین در جهان خواهد بود. یک Developer مستقر در دبی، به‌تازگی برنامه‌ای بلندپروازانه برای ساخت اولین برج بیت کوین (BTC) در جهان اعلام کرده است. پروژه‌ای نوآورانه که هدف آن نشان دادن اهمیت دارایی‌های دیجیتال و تکنولوژی بلاک چین است. این برنامه قرار است در نشست بعدی COP28 دبی در تاریخ ۲۴ می، رونمایی شود.

این برج ۴۰ طبقه که املاک و مستغلات دیجیتالی و فیزیکی را باهم ترکیب می‌کند، قرار است بخشی از هتل‌های زنجیره‌ای جدیدی به شکل بیت‌کوین باشد. در این ساختمان‌ها از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند بلاک چین و هوش مصنوعی استفاده می‌شود و نحوه ساخت برج، براساس اصول پایداری مواد و عدم انتشار دی‌اکسید کربن خواهد بود.

برج بیت کوین فقط یک اقامتگاه مجلل نیست؛ این ساختمان قرار است نمادی از اهمیت ارزهای دیجیتال در دنیای آینده باشد. رویکرد جالب و نوآورانه این هتل این است: شما با پرداخت اجاره‌ی اتاق درواقع روی پروژه سرمایه‌گذاری می‌کنید و این مبلغ به‌عنوان سهام درنظر گرفته می‌شود که بازدهی سالانه به‌همراه خواهد داشت.

توسعه‌دهنده‌ای که این ایده رویایی و منحصربه‌فرد را ارائه کرد، سالواتوره لجیرو (Salvatore Leggiero) نام دارد و درمورد این پروژه گفته است: «این اولین هتلی است که پول پرداخت شده توسط شما را به‌همراه سود به شما بازمی‌گرداند!» چنین پیشنهادی می‌تواند بسیار فریبنده باشد و نوید یک تجربه جدید و فراموش‌نشدنی را به مهمانان آینده خود بدهد.

لجیرو هم‌چنین هنرمندان، معماران و علاقه‌مندان به کریپتوکارنسی را دعوت کرده تا طرح‌ها و ایده‌های خود را برای او ارسال کنند.

مجموعه آثار جمع‌آوری شده درنهایت یک مجموعه NFT انحصاری را تشکیل می‌دهد که فضاهای داخلی و بیرونی برج، با توجه به آن‌ها طراحی خواهد شد.

لجیرو  همچنین در ادامه گفت: «برج بیت کوین نقطه آغازی برای تمام کسانی خواهد بود که می‌خواهند در انقلاب ارزهای دیجیتال شرکت کنند.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا