چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

اخبار ارزهای دیجیتال در یک نگاه (۲۰ بهمن)

  • تغییر بیو توئیتر سومین فرد پولدار مکزیک به بیت کوین

ریکاردو سالیناس پلیگو (Ricardo Salinas Pliego) رئیس شرکت Grupo Salinas و سومین فرد ثروتمند مکزیک، بیو توئیتر خود را به #Bitcoin تغییر داده است. کاربران توئیتر و برخی از دنبال کنندگان سالیناس گزارش داده‌اند که تغییر بیو تقریبا همزمان با عبور مجدد قیمت بیت کوین از ۴۰ هزار دلار بوده است. سرمایه خالص سالیناس در حدود ۱۳ میلیارد دلار است.

منبع: cointelegraph

 

  • بسته محرک مالی ۱.۹ میلیارد دلاری می‌تواند بیت کوین را به ۵۰ هزار دلار برساند

ایالات متحده در شرف پرداخت بسته محرک ۱.۹ میلیارد دلاری است و این به معنای شروع یک فصل پر رونق است. با در نظر گرفتن تاثیر این بسته محرک، بیت کوین ۵۰ هزار دلاری می‌تواند بسیار نزدیک‌تر از تصور باشد. اقتصاد ساده تقاضا و عرضه می‌تواند در ماه‌های آینده هنگامی که تورم به اقتصاد ایالات متحده ضربه می‌زند، نقشی اساسی بازی کند و در این میان سرمایه‌گذاران به طور قطع نقش شکارچی بیت کوین را بازی خواهند کرد.

منبع: zycrypto

 

  • شروع معاملات فیوچرز اتریوم از امروز

از امروز ۲۰ بهمن (۸ فوریه) معاملات قراردادهای آتی (futures) اتریوم در بورس کالای شیکاگو آغاز می‌شود. این قراردادها که با پول نقد تسویه می‌شود، امکان ورود سرمایه‌گذاران نهادی به بازار این رمز ارز را با نسبت ۵۰ به ۱ (50:1) و بر اساس نرخ مرج تتر فراهم می‌کند. به نظر می‌رسد که با نزدیک شدن به زمان آغاز این معاملات، فشار خرید اتریوم افزایش پیدا کرده است.

منبع: cryptobriefing

 

  • با افزایش قیمت ADA، کاردانو عملکرد بهتری نسبت به اتریوم۲ خواهد داشت

چارلز هوسکینسون (Charles Hoskinson) بنیان‌گذار کاردانو، به این که ارتقای ارتریوم۲ منجربه مقیاس پذیری بالاتر و امنیت بیشتر اتریوم می‌شود مطمئن نیست و معتقد است اتریوم۲ طراحی برتر فضای مالی غیر متمرکز کاردانو را برجسته می‌کند. هوسکینسون در مصاحبه‌ای گفت ساخت کند کاردانو منجر به طراحی ساده‌تر و قدرتمندتر از اتریوم شده است که استفاده از آن را در فضای دیفای ساده‌تر می‌کند.

منبع: Blockchain.news

 

  • با رسیدن داج به رتبه دهم، حجم کل بازار کریپتوکارنسی از ۱.۲ تریلیون دلار عبور کرد

حجم بازار رمز ارزها به رکورد زنی خود ادامه می‌دهد و افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم زمینه‌ساز این افزایش حجم بوده است. با افزایش سرمایه‌گذاران جدید در روزهای اخیر، روند صعودی حجم بازار به بالاترین میزان تاریخ خود یعنی ۱.۲۳ تریلیون دلار رسیده است. از سوی دیگر، حمایت افراد مشهور مانند ایلان ماسک از داج کوین نیز موجب سرازیر شدن سرمایه‌های بیشتر به این بازار شده است.

منبع: decrypt

 

  • مدیرعامل میکرو استراتژی بیت کوین را به ۶۹۰۰ سرمایه‌گذار معرفی کرد

مایکل سیلور (Michael Saylor) مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری میکرواستراتژی در کنفرانس مجازی خود با حضور ۲۲ هزار شرکت کننده، درباره بیت کوین سخنرانی کرد. وی در این کنفراس به موضوعات حقوقی، مالی و استراتژی شرکت خود در رابطه با بیت کوین پرداخت. در میان این ۲۲ هزار شرکت کننده بالغ بر ۸ هزار نفر در رویداد «Microstrategy World 2021» شرکت کرده بودند و این بدان معناست که ۶۹۱۷ سرمایه‌گذار علاقمند به شنیدن سخنان سیلور درباره بیت کوین و پتانسیل بالای آن بوده‌اند.

منبع: medium

 

  • تسلا اعلام کرد ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است

شرکت تسلا در پرونده اخیر SEC فاش کرده است که ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است. در این پرونده تسلا می‌گوید برای حفظ ارزش دارای‌های شرکت، تصمیم به جایگزین کردن بخشی از این سرمایه به دارایی‌های دیجیتال و شمش طلا کنیم. با فاش شدن این اطلاعات قیمت بیت کوین با یک پامپ سنگین و ظرف کمتر از ۱۰ دقیقه رکورد تاریخی قیمت خود را شکست.

منبع: theblockcrypto

 

  • Cosmos IBC و مشاجره بر سر برنامه‌های زنجیره‌ای خاص

پروتکل قابلیت همکاری Cosmos IBC پس از آخرین بروز رسانی Cosmos Stragate در ۱۸ فوریه راه اندازی خواهد شد و این امر موجب تغییر معماری امنیتی برای اکوسیستم برنامه‌های بلاک‌چینی خواهد شد.

پروژه‌های بخصوص ساخته شده بر روی Cosmos SDK عبارتند از: Binance Chain، Kava، Terra، Band Protocol و Thorchain.

منبع: theblockcrypto

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

یک دیدگاه

  1. سلام
    لطفا یک تحلیل درباره بیت کش هم داخل چنل بزارید

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.