اخبار ارز دیجیتال

حضور هنگ‌کنگ‌ و شانگهای در بازار کریپتو، علی‌رغم گفته‌هایشان

چند وقت پیش HSBC، بانک‌داری هنگ‌کنگ و شانگهای، اعلام کرد به هیچ عنوان سمت بازار کریپتو نخواهند رفت. پی این خبر، آنان سعی داشتند رمزارز خود را که با پشتوانه پول ملی چین وارد بازار می‌شد، معرفی کنند.

حال، طبق آخرین گزارش‌ها، شرکت بانک‌داری هنگ‌کنگ و شانگهای (HSBC)، بزرگ‌ترین بانک در منطقه، به کاربران اجازه خرید و فروش ETFهای بیت کوین و اتریوم را داده است و اولین موسسه مالی در خاورمیانه است که این کار را انجام می‌دهد.
همچنین یک برنامه آموزشی راه‌اندازی کرده است که سرمایه‌گذاران باید قبل از ورود به ارز دیجیتال آن را ببینند. همانطور که توسط Wu Blockchain فاش شد، HSBC کاربران را قادر می‌سازد تا صندوق‌های بورس، BTC و ETH فهرست‌شده در بورس هنگ‌کنگ را معامله کنند.

Wu Blockchain:
«SCOOP: HSBC، بزرگ‌ترین بانک در هنگ‌کنگ، امروز به کاربران خود اجازه می‌دهد تا بیت کوین و ETFهای اتریوم فهرست‌شده در صرافی هنگ‌کنگ را خریداری و بفروشند و همچنین اولین بانک در هنگ‌کنگ است که به افراد چنین اجازه‌ای می‌دهد. این مسئله، کاربران منطقه را به سمت سرمایه‌گذاری در بازار هنگ‌کنگ، سوق می‌دهد.»

  • در حال حاضر، این رمزارزها با این نام‌ها در چین معامله می‌شوند: CSOP Bitcoin Futures ETF ،CSOP Ethereum Futures و Samsung Bitcoin Futures Active ETF.
  • همچنین باید به این نکته توجه کرد که چین در پایان 2022، دو صندوق بورس اوراق بهادار عرضه کرد.
  • Samsung Bitcoin Futures Active ETF در ژانویه امسال فعال شد. با سرمایه‌گذاری در محصولات آتی بیت کوین که در بورس کالای شیکاگو فهرست‌ شده‌اند، تحت‌تاثیر قیمت بیت کوین قرار می‌گیرد.
  • ETF مرکز آموزش سرمایه‌گذاری در کریپتو را به بازار معرفی کرد. برنامه‌ای برای سرمایه‌گذارانی که در شرف پیوستن به اکوسیستم کریپتو هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا