تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

بلاک‌چین اولانچ با فدراسیون بین‌المللی شطرنج وارد همکاری می‌شود

آوا لبز، سازمان توسعه‌دهنده بلاک‌چین اولانچ (AVAX) و ناظر بر پیشرفت و ارتقای این بلاک‌چین، به‌تازگی از همکاری بلندمدت خود با فدراسیون بین‌المللی شطرنج (FIDE) خبر داده است. این سازمان هدف از همکاری با فیده را معرفی راه‌حل‌های بلاک‌چینی در مسابقات آنلاین شطرنج جهانی عنوان کرده است.

با توجه به این که ۱۰۰ میلیون از ۵۰۰ میلیون شطرنج‌باز جهان در مسابقات آنلاین شرکت می‌کنند، این همکاری از اهمیت ویژه‌ای برای FIDE برخوردار است چراکه از راه‌حل‌های شطرنج محور اولانچ برای رتبه‌بندی بازیکنان، پردازش شفاف داده‌ها و اشتراک‌گذاری داده‌های مسابقات در زنجیره، جلوگیری از تقلب در مسابقات و غیره استفاده خواهد شد.

همکاری جدید بلاک‌چین اولانچ با فدراسیون بین‌المللی شطرنج

امین گون سیرر Emin Gün Sirer، کهنه‌کار فناوری بلاک‌چین و مدیر عامل آوا لبز، از فرصت‌هایی که این همکاری جدید برای علاقه‌‌مندان به شطرنج و کریپتو در سراسر جهان ایجاد می‌کند هیجان زده است و در این خصوص گفته:

امکانات ایجاد شده با آوردن شطرنج در زنجیره بلاک‌چین، به اندازه خود بازی شطرنج بی حد و حصر است. ما خوشحالیم که ورود فیده را به جامعه اولانچ خوش‌آمد می‌گوییم و شطرنج را با همکاری هم وارد عصر جدیدی خواهیم کرد. در زنجیره اولانچ، بازیکنان در سرتاسر جهان بازی شطرنج را به گونه‌ای تجربه خواهند کرد که قبلاً هرگز تجربه نکرده بودند.

این مشارکت به طور رسمی در مسابقات جهانی رپید و بلیتز ۲۰۲۲ (Rapid and Blitz) که امروز ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ در آلماتی، قزاقستان آغاز می‌شود، رونمایی خواهد شد.

گفتنی است آوا لبز، حامی مالی این مسابقات خواهد بود. این سازمان همچنین اجرای مراسم اهدای جوایز بازیکنان را که به صورت آنلاین و در زنجیره اولانچ به صورت عمومی برگزار خواهد شد را بر عهده دارد.

اخبار Coincast امروز:

  • سم بنکمن فراید، با قرار وثیقه ۲۵۰ میلیون دلاری آزاد خواهد شد
  • دو مدیر اجرایی صرافی AAX، در هنگ کنگ دستگیر شدند
  • آپلند، برای آموزش جوانان در مورد فناوری بلاک‌چین با یونیسف برزیل همکاری می‌کند
  • امکان خرید و فروش و نمایش NFT با تلویزیون‌های سامسونگ

شرح کامل این اخبار را در کوین‌کست امروز اکسکوینو در پلتفرم‌های زیر گوش کنید:

اکسکوینو در شنوتو

اکسکوینو در انکر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا