لیدو فایننس

سرمایه‌گذاری ۶ میلیون اتریوم در لیدو فایننس

تعداد توکن‌های سرمایه‌گذاری شده در پلتفرم غیرمتمرکز Lido Finance، به ۶،۳۷۳،۲۸۹ اتریوم به ارزش ۱۱،۵۲۱،۹۹۰،۰۳۳ رسید.

لیدو فایننس، بزرگ‌ترین پروتکل سهام‌گذاری اتریوم است؛ شانگهای آپگرید روی این پلتفرم نیز اجرا شد و Lido در هفته گذشته، امکان برداشت توکن‌های سپرده‌گذاری شده روی پلتفرم خود را فعال کرد. اما با این وجود، نه‌تنها میزان توکن‌های سرمایه‌گذاری شده در لیدو فایننس کاهش نداشت، بلکه به بالاترین میزان ممکن خود، از ابتدا تاکنون رسید.

براساس داده‌های Dune Analytics، لیدو فایننس در هفته گذشته، چیزی در حدود ۱۰۵.۶۴۴ اتریوم به ارزش ۱۹۹ میلیون دلار ورودی داشته است و همین ورودی باعث شده تعداد توکن‌های سپرده‌گذاری شده در این پلتفرم به بیش از ۶ میلیون واحد ETH برسد. 

حالا Lido Finance با کمک امکان لیکویید استیکینگ، با چیزی درحدود ۱۲ میلیارد دلار دارایی، به یکی از بالاترین جایگاه‌ها در بین پلتفرم‌های DeFi دست پیدا کرده است. 

لیدو فایننس به کاربران خود امکان لیکویید استیکینگ را ارائه می‌کند و قصد دارد مشکلات روش‌های دیگر استیکینگ مثل عدم نقد شوندگی، عدم دسترسی و عدم تحرک را رفع کند.

گزارش CoinDesk نشان می‌دهد که بسیاری از سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال، توکن‌های قفل شده قبلی خود را برداشته‌اند و تصمیم دارند دوباره این توکن‌ها را از طریق لیکویید استیکینگ، سرمایه‌گذاری کنند. 

به گفته پلتفرم تحلیلی ارز دیجیتال Nansen، درحالی‌که لیدو فایننس با ۷۹ درصد سهم بازار، هم‌چنان برترین پلتفرم برای لیکویید استیکینگ است، به‌زودی با افزایش رقابت از سمت بازیکنان جدید این حوزه روبه‌رو خواهد شد. 

پلتفرم‌های رقیب Lido Finance، مانند Frax Finance و Rocket Pool، در مجموع از ورودی خالص ۳۶۷ میلیون دلاری برخوردارند.

لیکویید استیکینگ چیست؟

در لیکویید استیکینگ (Liquid Staking)، شما می‌توانید دارایی‌های رمزارزی خود را بدون نیاز به قفل کردن، استیک کنید. در روش‌های سنتی استیکینگ، شما باید دارایی خود را برای یک بازه زمانی خاص قفل کنید تا بتوانید پاداش دریافت کنید؛ اما در لیکویید استیکینگ شما می‌توانید بدون نیاز به قفل کردن دارایی خود، پاداش میزان استیک شده را دریافت کنید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.