سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403
آن ایر ناشنوایان

لایو تحلیلی آن ایر | اکسکوینو

برنامه آن ایر (On-Air) اکسکوینو، یک لایو تحلیلی است که در روزهای چهارشنبه ساعت 17، از اینستاگرام و آپارات اکسکوینو، به‌صورت زنده پخش می‌شود. در این برنامه محمدرضا آذرگون کارشناس ارشد تحلیل بازار های مالی به تحلیل ارز دیجیتال و بررسی روندهای صعودی و نزولی آن باتوجه به اخبارهای فاندامنتال می‌پردازد.

برنامه آن ایر سه بخش دارد؛ بخش تحلیل تکنیکال که در تایم فریم‌های بالاتر انجام می‌شود، تحلیل آن‌چین که دید کلی از بازار، به کسانی که با خرید و فروش‌های کوتاه‌مدت سروکار ندارند می‌دهد تا بتوانند از سرمایه خود محافظت کنند و بخش سوم، تحلیل کامل اقتصاد کلان.

ترکیب هر سه بخش باهم، می‌تواند به تریدرها و هولدرها کمک کند که درمورد دارایی‌های خود، بهتر تصمیم‌گیری کنند.

یکی از جدی‌ترین دغدغه‌های تیم اکسکوینو، همواره آموزش صحیح بوده است. به همین دلیل ما همیشه سعی داشتیم با برنامه‌های مختلف مانند آکادمی اکسکوینو، آن ایر، اکسکونومی و… به به دستاورد های بالایی برسیم و هرطور شده، دوستدران دنیای ارز دیجیتال را در مسیر موفقیت به‌طور موثر همراهی کنیم.

تحلیل‌گر دقیقا چه کاری انجام می‌دهد؟

تحلیل‌گرها معمولا کسانی هستند که بازار (ارز دیجیتال، بورس، فارکس) را از زوایای مختلف بررسی و تحلیل می‌کنند، سیگنال ورود و خروج می‌دهند و در مجموع دیگران را برای دریافت سود بیش‌تر و ضرر کم‌تر در بازارهای مختلف راهنمایی می‌کنند. یک تحلیل‌گر باید ذهن پویا و دانش کافی برای انجام کار خود داشته باشد؛ هم‌چنین نکته‌بین بودن یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک تحلیل‌گر در هر حوزه‌ای است. وقتی از بازار ارز دیجیتال صحبت می‌کنیم، به این معناست که تحلیل‌گر باید هر لحظه آمادگی این را داشته باشد تا اتفاقات مهم را پیش‌بینی و واکاوی کند و با اشتباهات دلسرد نشود، بلکه از آن‌ها درس بگیرد.

چرا تحلیل ارز دیجیتال مهم است؟

بازارهای مالی و به‌خصوص بازار ارز دیجیتال، پویا هستند و عوامل بسیاری روی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. یکی از مهم‌ترین مهارت‌ها برای پیش‌بینی رفتار قیمتی این بازار، علم تحلیل تکنیکال است. به زبان ساده می‌توانیم بگوییم که تحلیل تکنیکال، علم پیش‌بینی روند قیمت با استفاده از نمودارهای موجود و تاریخچه رفتار قیمتی است.

از انواع دیگر تحلیل می‌توان به تحلیل آن‌چین، اقتصادی و فاندامنتال اشاره کرد.

چرا آن ایر اکسکوینو؟

اکسکوینو پر از کاربرانی است که درکنار هولد دارایی‌های خود، به ترید هم مشغولند و همین موضوع، ما را به فکر شروع برنامه ‌آن ایر انداخت. آن ایر یک برنامه زنده است که در آن، ارزهای دیجیتال را کاملا از هر نظر تحلیل می‌کنیم و یک نقشه راه کلی در اختیار کاربران قرار می‌دهیم. این برنامه تحلیلی، هر دوشنبه ساعت ۱۹، از اینستاگرام و آپارات اکسکوینو به‌صورت زنده قابل مشاهده است.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.