چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

اپلیکیشن­‌ تحلیل بیت کوین | معرفی اپلیکیشن های تحلیل بیت کوین

اگر طرفدار پر‌و‌پاقرص ارز دیجیتال بیت کوین هستین حتما تحلیل بیت کوین و رصد ارزش بازار بیت کوین برای شما حائز اهمیت است. امروز در اکسکوینو به 7 مورد از برنامه‌های تلفن­‌ هوشمند پرداخته­‌ایم که می‌­تواند در دنبال کردن قیمت بیت کوین و آلت­‌کوین‌‌ها و همچنین تاریخچه قیمت ارز­های دیجیتال و بسیاری موارد دیگر یاری رسان باشد. هم‌­اکنون در حالی که بیت کوین با اختلاف در صدر جدول کریپتوکارنسی­‌ها است، دیگر رمز ارزها نظیر اتریوم، تتر USD، لایت کوین و ریپل نیز در حال رشد و نمو فنی و قیمتی هستند.

Coinbase (اندروید/ آی او اس) – رایگان

کوین­ بیس که یکی از قدیمی­‌ترین‌­ نرم‌افزار‌های تحلیل بیت کوین محسوب می‌­شود، خود را اولین والت جهانی برای رمز ارز‌هایی مانند اتریوم، بیت­ کش، لایت کوین و … می­‌داند. همین طور بسیار محیط کاربری آسانی دارد و برای هر دو پلتفرم اندروید و آی­ او ­اس نیز عرضه می‌­شود. با اتصال به سایت کوین ­بیس، کاربران می‌­توانند به ترید ارزهای دیجیتال از طریق حساب­‌های مالی آنلاین بپردازند.

پس از خرید هر ارز، امکان تعیین شرایط خاص هشدار برای آن وجود خواهد داشت. برای مثال تغییرات یک ارز نسبت به دیگر کریپتو‌ها و چارت‌­های تاریخچه­‌ای برای هر کارنسی نیز وجود دارد و می­‌توان به آسانی تغییرات آن را در یک بازه معین مشاهده نمود. امنیت بالا که در این اپلیکیشن بسیار مهم شمرده شده، امکان دسترسی از راه دور را به گونه‌­ای فراهم می‌­آورد که در صورت سرقت یا مفقود شدن امکان قطع کامل دستگاه وجود خواهد داشت.

تحلیل بیت کوین با کوین بیس

CryptoTrax (اندروید/ آی او اس) – رایگان

کریپتوترکس علاقه به آسان نمودن همه امور دارد. در طراحی تمیز و یکپارچه آن، می­توان کریپتوکارنسی‌­های عمده مورد توجه مانند بیت کوین، بیت کوین کش، اتریوم، نئو و دیگر موارد را دنبال نمود. دقت اعلام لحظه­‌ای قیمت با توجه به نوسان ثانیه‌­ای ارز­های دیجیتال از نکات مثبت آن محسوب می‌­گردد. یک نمودار دایره‌­ای نیز به شما دیدگاه کلی از تغییرات ارز و آخرین اخبار کریپتو، عرضه اولیه و بلاک چین را به شما نمایش می‌­دهد.

مهم­ترین اصل، پیچیده نکردن مباحث با یکدیگر و امنیت بالای آن است، که تنها در چند لمس می‌­تواند موارد موردنیاز شما نمایش داده شود.

Blockfolio Bitcoin/Altcoin App (اندروید/ آی او اس) – رایگان

این اپلیکیشن که امکان خرید بیت کوین را تنها در یک مرحله فراهم می‌­سازد، امکان مشاهده دارایی و پیگیری سرمایه­ گذاری ­های‌­تان را (با قیمت لحظه ­ای دلاری آن‌­ها) به همراه جرئیات مارکت آن­ها را ممکن می­‌کند.

هیچ برنامه هوشمندی بدون بهره ­گیری از اطلاع رسانی قیمت، کامل نیست، بنابراین بلاک­ فولیو هشدار­های گسترده­‌ای برای عبور از قیمت مدنظر یا در نزدیکی آن به شما نمایش می­‌دهد. در این برنامه امکان پیگیری بیش از 2.000 ارز دیجیتال و آخرین اخبار آن‌­ها میسر است.

 

Enjin Cryptocurrency Wallet (اندروید/ آی او اس) – رایگان

این برنامه، با امنیت بالا به هیچ وجه امکان دسترسی به کلید­های شخصی شما را ندارد و در صورت نیاز به دسترسی افراد، 12 کلیدواژه مخصوص را درخواست می­‌کند.
استفاده از هوش مصنوعی نیز، به چینش انتخاب­‌ها متناسب با نیاز­ها کمک شایانی می‌­نماید. هزینه تراکنش­ها به صورت پویا تعیین می‌­شود و از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، انجین کوین و تمامی توکن­‌های ERC-20 و دیگر کریپتوکارنسی­‌ها به زودی پشتیبانی می‌­شوند. همینطور در تمامی موارد، هر تراکنش با جزئیات دقیق قابل مشاهده خواهد بود تا در تصمیم­ گیری دقیق باشید.

Investing.com CryptoApp (آی او اس) – رایگان

اینوستینگ.کام که همانطور که از نامش بر می‌­آید یک نام آشنا در زمینه سرمایه‌­گذاری است، یک اپ مبتنی بر ارزهای دیجیتال همراه با توانایی متقاعد نمودن بالاست. شفافیت و آسانی استفاده و پوشش همزمان و تاریخچه قیمت­‌ها در گستره­‌ای بزرگ از رمزارزها، همراه با 1300 آلت­کوین و حجم بازار آن­‌ها، به این اپ رنگ و بوی دیگری داده است.

این برنامه با جامعیت بالا، اخبار مهم و تحلیل­‌ها را از منابع مختلف ارز­های دیجیتال نظیر CoinDesk, NewsWire, Yahoo, Reuters و دیگر سایت­‌های مهم را ارائه می­‌کند و این بدین معناست که می‌­توانید با یک برنامه اخبار مهم 24 ساعت گذشته را بدون از دست دادن اتفاقات مهم دنبال کنید. بررسی روند بازار (ترند)، تغییرات و فرصت­‌های در دسترس نیز از دیگر قابلیت­‌های آن است. هشدار­ها و نوتیفیکیشن­‌های قیمتی نیز به آسانی تنظیم می­‌شوند. تنها ایراد بزرگ این برنامه، ارائه آن تنها در پلتفرم آی­ او ­اس می‌­باشد.

Delta Crypto Tracker ((اندروید/ آی او اس) – رایگان

برنامه‌­ای با ظاهر جذاب، مناسب برای دنبال کردن سرمایه‌­های دیجیتال. این برنامه امکان مشاهده همزمان قیمت کریپتو کارنسی­‌ها را فراهم می‌­سازد و سود و زیان نهایی از زمانی که سرمایه را تزریق کرده‌­اید به شما اطلاع می‌­دهد. ضمنا این ویژگی برای 24 ساعت گذشته نیز امکان پذیر است.
در یک نیم ­نگاه، امکان بررسی کلی قیمت کنونی و جدول ترند برای بیش از 2.000 آلت­کوین امکان­ پذیر است.

تحلیل جزئی سکه برای هر سکه­‌ای که جزء دارایی شماست وجود دارد و به شما امکان بررسی نشیب و فراز­ها را همراه با تشخیص این که آیا اکنون زمان خرید یا فروش است می‌­دهد.
آلرت­‌ها برای هر ارز دیجیتال به طور اختصاصی وجود دارد و هنگام تغییر ناگهانی در هر یک، به شما اطلاع داده خواهد شد. یک سرویس ویژه اشتراک نیز به شما امکان ایجاد 10 پورتفولیو مجزا را در 10 دستگاه مختلف برای شما فراهم می‌­آورد.

Excoino (اندروید/ آی او اس) – کاملا رایگان

برنامه تحت تلفن­‌های هوشمند اکسکوینو که برای راحتی اطلاع یافتن از قیمت­‌ها به ریال و ادغام با این صرافی ارز دیجیتال برای آسودگی خرید و فروش تحت یک پلتفرم آسان کاربری طراحی شده، امکان مشاهده آخرین قیمت­‌ها را همراه با تغییرات درصدی فراهم می­‌سازد. امنیت ورود اطلاعات همراه با انکریپشن و خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال، پس از احراز هویت تنها با یک شماره شبا میسر بوده و پرداخت، با آخرین تغییرات لحظه­‌ای قبل از سفارش همراه شده و به حساب بانکی فرد واریز می­‌گردد.

امیدواریم که از مطالعه این پست در اکسکوینو لذت برده باشید. برای دریافت آخرین اخبار و تحلیل­‌ها با ما همراه باشید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.