چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
ریپل، پرواز یا سقوط؟

ریپل، پرواز یا سقوط؟

ریپل به دنبال شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، طی دو هفته اخیر افت 66 درصدی را تجربه کرده است، این بزرگترین سقوط تاریخی برای این رمز ارز در این بازه زمانی است. علت مهم این سقوط، رفتار هیجانی معامله‌گران و توقف معامله ایکس آر پی در کارگزاری مهمی مانند بیت استمپ و کوین‌بیس است.گزارش های جدید حاکی از آن است که سازمان اوراق بهادار آمریکا، چندین سند اثبات تخلف و تخطی از قانون را جمع آوری کرده اند که نشانه مصمم بودن آنها در تایید ادعایشان است.
قبل از پیگیری‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا مراحل پذیرفته شدن ریپل به عنوان یک شرکت رمزارزی در بورس نیویورک در حال انجام بود. بعد از وقوع این اتفاق، احتمال پرداخت جریمه از سوی ریپل و ادامه مراحل پذیرش در بورس وجود دارد.
ریپل نام یک شرکت بزرگ در سانفرانسیسکو است که برای بانک‌ها و نهادهای مالی، محصولات مالی غیرمتمرکز می‌سازد. بیشتر تمرکز این شرکت روی سهولت بخشیدن به انتقال پول و دارایی‌ها در سطح دنیا است. به عبارتی، ریپل هم یک پلتفرم و هم یک ارز است. در حقیقت این پلتفرم یک پروتکل عمومی است که برای انجام تراکنش‌های سریع و کم هزینه طراحی شده است.
درباره وضعیت فعلی ریپل، اکثر تحلیلگران معتقدند، به دلیل بی ثباتی بازار و پیچیدگی شرایط، نظر قطعی نمی‌توان داد و باید منتظر بود. تاریخ دادرسی ریپل 23 فوریه برابر 4 اسفند ماه اعلام شده است، هرچند که ممکن است تعداد دادرسی‌ها زیاد و زمان آن‌ها طولانی باشد. اما در صورت پیروزی ریپل شاهد بازگشت قیمت به سطوح قابل قبول و لیست شدن مجدد در کارگزاری‌های خواهیم بود که آن را حذف کرده‌اند. درباره وضعیت فعلی ریپل، اکثر تحلیلگران معتقدند، به دلیل بی‌ثباتی بازار و پیچیدگی شرایط، نظر قطعی نمی‌توان داد و باید منتظر بود.

همچنین ببینید

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

 بیت‌کوین‌هایی که از خواب بیدار شدند! 

بیت‌کوین‌ها خواب به کوین‌هایی گفته می‌شود که برای مدتی طولانی، از کیف پول‌های خود تکان …

در دبی بیت کوین بخرید

در دبی بیت کوین بخرید!

دبی یک شهر فوق‌العاده برای کار کردن و زندگی و همچنین یکی از بهترین شهرها …

21 میلیون بیت کوین بیدار شد

21 میلیون دلار بیت‌کوین وارد میدان شد

با وجود کاهش 6.4 درصدی قیمت بیت‌کوین (BTC) در این هفته، بازهم دارندگان این ارز …

ده کیف پول برتر بیت کوین

رونمایی از 10 کیف پول ثروتمند بیت‌کوین

در هفته‌های اخیر سروصدای زیادی به‌وجود آمده، آن‌هم در مورد اینکه مالک کیف پول‌های برتر …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.