روزانه بیش از ۶۰۰ دارنده جدید به شبکه شیبا اضافه می‌شود

روزانه بیش از ۶۰۰ دارنده جدید به شبکه شیبا اضافه می‌شود

میم کوین برتر و محبوب بازار ارزهای دیجیتال، شیبا اینو (SHIB)، که در هفته‌های اخیر تحت تاثیر فروپاشی صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال FTX عملکرد نامطلوبی را از خود نشون داده بود، در ماه دسامبر رکورد تازه‌ای را به ثبت رسانده و روزانه بیش از ۶۰۰ نفر به دارندگان این رمز ارز اضافه شده است.

طبق داده‌های به‌دست آمده از سایت تحلیلی اتراسکن Etherscan، تعداد کل دارندگان شیبا اینو در روز گذشته، ۱۱ دسامبر، به ۱،۲۵۸،۳۲۰ نفر رسید که در مقایسه با آمار موجود در ابتدای ماه (۱،۲۵۱،۲۳۷) حدود ۷،۰۸۳ دارنده جدید به این شبکه اضافه شده است.

هولدرهای شیبا اینو
هولدرهای شیبا اینو
منبع: سایت تحلیلی اتراسکن

دارندگان توکن SHIB در تلاش هستند تا وضعیت خود را از سقوط سهمگین این رمز ارز که در ماه نوامبر شاهد آن بودند بهبود پیدا کنند. گفتنی است شیبا اینو در هفته آخر نوامبر تقریباً ۹،۰۰۰ نفر از دارندگان خود را از دست داده بود.

شایان ذکر است، میم کوین SHIB عمدتاً در ماه دسامبر در منطقه قرمز معامله شده، در حالی که این دارایی دیجیتال در تلاش برای شکست مقاومت و رسیدن به یک روند صعودی است. در زمان انتشار این مطلب، شیبا اینو با قیمتی برابر ۰.۰۰۰۰۰۹۲ دلار در حال معامله است،

در حالی که در ابتدای ماه جاری میلادی، ارزش این دارایی ۰.۰۰۰۰۰۰۹۳ دلار بود. نمودار دسامبر این ارز دیجیتال نشان می‌دهد که این توکن در ۵ دسامبر به اوج خود در سطح ۰.۰۰۰۰۰۹۹ دلار رسید.

با وجود اصلاح قیمت، شیبا اینو حجم معاملات ثابتی را حفظ کرده است. بر اساس داده‌های سایت کوین‌مارکت‌کپ  CoinMarketCap، تا زمان انتشار این مطلب، حجم معاملات ۲۴ ساعته این دارایی به ۶۱.۷ میلیون دلار رسیده که تقریبا ۸ درصد افزایش یافته است.

نمودار قیمت شیبا اینو در ماه دسامبر
نمودار قیمت شیبا اینو در ماه دسامبر
منبع: سایت کوین‌مارکت‌کپ

طبق گزارش Finbold در ۲۱ نوامبر، حدود ۷۶٪ از دارندگان SHIB در ضرر بودند، در حالی که تنها ۱۵٪ از دارندگان این رمز ارز در سود به سر می‌بردند.

شیبا از سطوح تاریخی خود که در سال ۲۰۲۱ به آن دست یافته بود فاصله زیادی دارد و از آن زمان تحت تاثیر اصلاحات عمومی بازار بوده است. فروپاشی و ورشکستگی صرافی FTX هم باعث شد احتمال روند صعودی این رمز ارز پایین بیاد. با این حال، شیبا از اخبار موجود اخیر در خصوص پذیرش توکن این شبکه سود ‌می‌برد.

در واقع، بعد از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل جدید توییتر، از احتمال استفاده از شیبا به عنوان یک گزینه پرداخت در این غول رسانه‌های اجتماعی روند این ارز دیجیتال تسکین یافت.

در عین حال، جامعه شیبا همچنان چشم انداز صعودی نسبت به این میم کوین دارند. جامعه این ارز دیجیتال پیش بینی کرده است که SHIB احتمالاً تا ۳۱ دسامبر با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار معامله خواهد شد.

علاوه‌بر‌این، به گزارش Finbold شده است، با استفاده از چندین شاخص تکنیکال، پیش‌بینی شده که این دارایی مالی غیرمتمرکز (DeFi) قرار است در ۳۱ دسامبر ۲۰۲۲ با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار معامله شود.

اخبار Coincast امروز:

  • سی زی: تغییرات غیرعادی قیمت برخی توکن‌ها، ارتباطی به هک نداشته است
  • مدیرعامل سابق FTX احتمالا برای نجات این صرافی اقدام به بی ثبات کردن بازار رمزارزها کرده است
  • صرافی کوین‌بیس در بیانیه‌ای از کاربرانش خواست تا USDT‌های خود را به USDC تبدیل کنند

شرح کامل این اخبار را در کوین‌کست امروز اکسکوینو در پلتفرم‌های زیر گوش کنید:

اکسکوینو در شنوتو

اکسکوینو در انکر

اکسکوینو در پادبین

اکسکوینو در ساند کلود

شما عزیزان همچنین می‌توانید لایو تحلیلی امروز اکسکوینو درباره رمزارزهای دوج کوین (DOGE) – اتریوم (ETH) و الروند (EGLD) را از کانال اکسکوینو در پلتفرم آپارات مشاهده کنید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.