اخبار ارز دیجیتال

احیای اکوسیستم Terra Classic توسط developerهای ناشناس

در حالی که یکی از بنیانگذاران Terraform Labs در مونته‌نگرو به چهار ماه زندان محکوم شده است، تیمی متشکل از شش developer ناشناس در تلاش برای احیای اکوسیستم Terra Classic پس از فروپاشی آن در می 2022 هستند. این شش برنامه‌نویس، معروف به “شش” سامورایی‌، از صمیم قلب بر این باورند که لونا کلاسیک (LUNC) دارای پتانسیل صعودی نامحدود است.

نبرد توسعه‌دهندگان برای احیای Terra Classic

پس از فروپاشی اکوسیستم Terra در می 2022، یک بلاک چین جدید به نام Phoenix شکل گرفت و توکن‌های جدید LUNA را منتشر کرد. با این حال، بلاک چین قدیمی لونا که اکنون به‌عنوان شبکه «کلاسیک» این توکن شناخته می‌شود، همچنان به حیات خود ادامه می‌دهد و تا روز دوشنبه، 26 ژوئن 2023، ارزش بازار آن تقریباً 531 میلیون دلار است. LUNC، در حال حاضر حدود 0.00009140 دلار در هرواحد معامله می‌شود.

گروهی از توسعه‌دهندگان، که خود را «شش سامورایی» می‌نامند، اکنون با در تلاش هستند تا بلاک چین ترا کلاسیک را احیا کنند. شش سامورایی پیشنهادی را منتشر کردند که در آن ایده خود را شرح می‌داد که توسط دو توسعه‌دهنده به نام‌های Bilbo Baggins و Solid Snake ارائه شده بود.

در این پیشنهاد ذکر شده بود که در صورت تصویب، تمام توان خود را برای احیای Terra می‌گذارند.

LUNC از زمانی که وارد بازار شد، 0.6 درصد افزایش داشت، اما در مقایسه با بالاترین رکورد خود یعنی 119 دلار در هرواحد که در 5 آوریل 2022 ثبت شد، رقم زیادی نیست.

پیشنهاد شش سامورایی شامل ایده‌های متعددی برای احیای زنجیره است مانند سوزاندن توکن‌ها، ایجاد شبکه آزمایشی USTC و ایجاد یک ماژول فیش. مفهوم سوزاندن توکن مستلزم سوزاندن تمام LUNC است که از کارمزد مشتریان Binance تا به امروز به یادگار مانده است. طی بررسی‌ها، چندین نفر از این طرح حمایت کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا