۳ توکن جدید به اکسکوینو اضافه شد
۳ توکن جدید به اکسکوینو اضافه شد

6 توکن جدید در پلتفرم معاملاتی اکسکوینو

پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال «اکسکوینو»، به تازگی 6 توکن جدید را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. یکی از تلاش‌های مستمر این صرافی در راستای ایجاد فضایی پرکاربرد و متنوع برای معاملات کاربران خود، افزودن به تعداد رمزارزهای محبوب و کاربردی بوده است.

6 رمزارز جدیدی که از هم‌اکنون می‌توانید در این پلتفرم خرید، فروش و مبادله کنید عبارتند از: ارز دیجیتال مژربل دیتا توکن (Measurable Data Token)، گیت‌کوین (Gitcoin)، های‌استریت (Highstreet)، اوپن ای ان ایکس (OpenANX)، اتریوم نیم سرویس (Ethereum Name Service) و لور (LEVER).

در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با این ارزهای دیجیتال و ویژگی‌ها و کاربردهای آن‌ها بیشتر آشنا کنیم.

۱- ارز دیجیتال اوپن ای ان ایکس (OpenANX)

این رمزارز با نماد اختصاری OAX شناخته می‌شود. هدف OAX کشف آینده صرافی‌های غیرمتمرکز و پرداخت به چهار پارامتر اصلی صرافی‌های غیرمتمرکز است؛ ویژگی‌های سرعت، مقیاس‌پذیری، قابلیت همکاری و اعتماد.

پلتفرم openANX از پیشرفت‌های فنی در بلاک چین اتریوم مانند شبکه‌های پرداخت (از جمله Swap وERC-20ها) بهره می‌برد و از آن‌ها برای غلبه بر چالش‌های موجود در مبادلات متمرکز فعلی استفاده می‌کند.

توکن جدید اکسکوینو، (OAX)، یک توکن ERC-20 است و در صرافی‌هایی مانند، بایننس و بینگ ایکس و Gate io لیست شده است.

6 توکن جدید اکسکوینو OAX

۲- ارز دیجیتال اتریوم نیم سرویس (Ethereum Name Service)

این ارز دیجیتال که با علامت اختصاری ENS شناخته می‌شود، یک سیستم نام‌گذاری توزیع شده است که روی بلاک چین اتریوم قرار دارد.

ارز دیجیتال ENS شناسه‌های پیچیده مانند آدرس‌های کیف پول رمزگذاری‌شده و هش‌ها را به نام‌های کیف پول ساده و قابل خواندن توسط انسان ترجمه می‌کند. همچنین اشتراک‌گذاری و به‌خاطر سپردن آدرس‌های اتریوم در بلاک چین را آسان‌تر می‌کند.

برای مثال کاربری که می‌خواهد ارز دیجیتال را در کیف پول اتریوم دریافت کند، به‌جای آدرس پیچیده، نام دامنه ENS ایجادشده را اعلام می‌کند.

6 توکن جدید اکسکوینو ENS

۳- ارز دیجیتال لور (LEVER)

LeverFi یک پلتفرم مبتنی بر اتریوم است. پروژه LEVER در زمینه دیفای، به‌صورت منبع باز فعالیت می‌کند. با استفاده از این پروژه می‌توان وام گرفت و همچنین با آن معاملات خرید و یا فروش را انجام داد. با این تفاوت که در پروژه‌های دیگر امکان اهرم گرفتن برای خرید و فروش بسیار کم است اما این پروژه امکان معاملات اهرمی را فراهم کرده است. 

LeverFi قصد دارد به عنوان پلی برای اتریوم و زنجیره‌های سازگار با EVM مانند BNB Chain ،Avalanche ،Polygon  فعالیت کند.

6 توکن جدید LeverFi

۴- ارز دیجیتال مژربل دیتا توکن (Measurable Data Token)

این رمز ارز که در بازار ارزهای دیجیتال با نماد اختصاری MDT شناخته می‌شود، یک پلتفرم بلاک‌چینی است که به منظور جمع‌آوری و فروش داده‌های شخصی طراحی و ایجاد شده است.

این ارز دیجیتال، به کاربران اجازه می‌دهد تا داده‌های شخصی خود را جمع آوری کرده و برای فروش به شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف ارائه دهند. MDT با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین، امنیت و حریم خصوصی بالایی را برای کاربران فراهم می‌کند.

ارز دیجیتال مژربل دیتا توکن

همچنین، با استفاده از این پلتفرم، شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند به راحتی با پرداخت هزینه‌ای مشخص، داده‌های شخصی را که به آن نیاز دارند خریداری کنند.

با توجه به اینکه داده‌های شخصی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند، MDT به عنوان یک پلتفرم قابل اعتماد و امن، می‌تواند به راحتی در بازار ارز دیجیتال رقابت کند و جایگاه خود را در این بازار تثبیت کند.

۵- ارز دیجیتال گیت‌‌کوین (Gitcoin)

ارز دیجیتال گیت‌کوین (Gatechain Token) با نماد اختصاری GTC یک توکن اتریومی و با استاندارد ERC-20 است که با هدف حمایت از پروژه‌های منبع باز یا همان اوپن سورس (open-source) در نوامبر سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد.

این دائو، برنامه‌نویسان و توسعه‌دهندگان را به ساخت زیرساخت‌های عمومی دیجیتال تشویق می‌کند و با ارتباط برقرار کردن بین توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان، دستمزد آنها را در همان پلتفرم پرداخت می‌کند.

ارز دیجیتال گیت کوین

به عبارت ساده‌تر، گیت‌کوین پلتفرمی است که در آن کدنویس‌ها و توسعه‌دهندگان برنامه‌ها می‌توانند در ازای کار بر روی برنامه‌های منبع باز در زبان‌های برنامه‌نویسی متنوع، دستمزد دریافت کنند.

این پلتفرم همچنین به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا ایده‌های پروژه خود را ارسال کنند و از کمک‌های مالی جمع‌آوری شده برای انجام پروژه موردنظر خود استفاده کنند.

تیم سازنده گیت‌کوین، با حذف فرآیندهای استخدامی پیچیده، از این پلتفرم یک فضای آماده برای ارائه خدمات به برنامه‌نویسان اوپن سورس ایجاد کرده است و تمامی تصمیمات در این پروتکل بر اساس نظرات جامعه کاربری گرفته می‌شود.

۶- ارز دیجیتال های‌استریت (Highstreet)

پروژه ارز دیجیتال های‌استریت (Highstreet) که با نماد HIGH به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد یک متاورس بازی برای کسب درآمد (Play-To-Earn) است که انقلابی در تجارت الکترونیک و خرده فروشی ایجاد کرده است.

هدف پلتفرم های‌استریت این است که فعالیت‌های رمز ارزی، سنتی، توکن‌های غیرمثلی (NFT)، تجارت و گیمینگ را در یک فضای بازی نقش‌آفرینی چندنفره (MMORPG) جمع‌آوری کند.

های‌استریت با تبدیل وقایای دنیای واقعی به مسائل درون بازی، تلاش در بهبود آن‌ها دارد. کاربران این ارز دیجیتال این امکان را دارند تا با شرکت در فعالیت­‌های درون بازی مانند کوئست‌ها، رویدادهای اجتماعی و غیره در ارتقای امتیاز خود تلاش کنند و در ازای آن، رمز ارز و NFT کسب کنند.

ارز دیجیتال های‌استریت

نکته قابل توجه در رابطه با این پلتفرم بازی متاورسی این است که رابط کاربری بازی متاورسی‌های استریت که بر اساس پروتکل متاپلکس (Metaplex) ساخته شده است.

این بدان معنا است که پلتفرم های‌استریت امکان استفاده آسان از درگاه‌های فروش خود را که یک تجربه گیمینگ مشابه شاپیفای (Shopify) است، برای شرکت‌ها فراهم می‌کند. به این ترتیب، شرکت‌ها می‌توانند برند خود را بر روی نسل سوم وب و یا متاورس‌های استریت راه‌اندازی کنند.

در پایان یادآور می‌شویم تمامی کاربران اکسکوینو از همین لحظه می‌توانند کلیه این توکن‌های پرکاربرد را از طریق این پلتفرم معاملاتی خرید و فروش و یا مبادله کنند.

همچنین در نظر داشته باشید اکسکوینو در جهت جلب رضایت هرچه بیشتر کاربران خود پیوسته در حال بررسی و افزودن توکن‌های جدید و محبوب به پلتفرم معاملاتی خود است.

شما عزیزان و همراهان همیشگی اکسکوینو می‌توانید از طریق وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی اکسکوینو، از آخرین اخبار و رویدادهای مهم این صرافی مطلع شوید.

۳- ارز دیجیتال های استریت (HIghstreet)

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.