خرید و فروش بیت کوین

ارز دیجیتال بیت کوین در بازارهای تجارت جهانی

خرید و فروش بیت کوین

مدیر عامل گروه تجاری Fatfish Internet Group، ابراز امیدواری کرد تا از ارز دیجیتال بیت کوین در بازارهای تجارت جهانی استفاده شود.

تجارت از زمان پیدایش بشریت وجود داشته و تا امروز که بشر از تکنولوژی‏‌ها و فناوری‌‏های متنوع در فعالیت‏‌ها و کارهای روزمره‏‌ی خود استفاده می‌‏کند، ادامه دارد. در عین حال روش و شیوه‏‌ی تجارت در بین افراد در سراسر جهان همواره در تغییر بوده و افراد به دنبال استفاده و بهره‏‌گیری از بهترین و پر سودترین روش‏‌های ممکن در معاملات تجاری خود هستند. در این راستا، شاهد ظهور روش‏‌ها و متدهای جدید تجارت در دنیا هستیم که یکی از جدید‏ترین این روش‌‏ها، می‌‏تواند استفاده از بیت کوین باشد. در حال حاضر افراد و سرمایه‏‌گذاران زیادی در سراسر دنیا از ارزهای دیجیتال و بخصوص بیت کوین به صورت غیر رسمی در معاملات خود استفاده می‏‌کنند و اعتقاد دارند که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در معاملات تجاری صورت گرفته، همواره بسیار بهتر از روش‏‌های معمول بوده و از امنیت و سرعت بیش‏تری برخوردار هستند.

همین ویژگی‌‏های ذاتی مثبت بیت کوین و ارزهای دیجیتال بوده که آن‌‏ها را در یک بازه‏‌ی زمانی کوتاه معروف و محبوب کرده و باعث ایجاد بازار و بسیاری از فعالیت‌‏های تجاری در این زمینه شده است. حال آقای ” Kin – Wai Lau ” به عنوان مدیر عامل گروه تجاری ” Fatfish Internet Group ” این اعتقاد را دارد که بیت کوین در زمان کوتاهی به عنوان یک وسیله‏‌ی تجارت معمول در بازار توسط افراد زیادی مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به نوعی به عنوان یک روش تجارت جدید به صورت همگانی در بین تجار شناخته خواهد شد و حتی افراد و کاربران عادی نیز می‌‏توانند از این ارز در خریدهای اینترنتی و انجام سایر امور خود استفاده نمایند.

ثبات نسبی بیت کوین در یک ماه اخیر

بزرگ‏ترین دلیل این نگرش مثبت نسبت به بیت کوین ، علاوه بر ویژگی‌‏های ذاتی و منحصر بفرد این ارز، ثبات نسبی‏‌ای است که بیتکوین توانسته در طی یک ماه اخیر بدست آورد و در واقع قیمت خود را اصلاح کند و خود را در شرایط بهبودی قرار دهد. آقایLau  Kin – Wai اعتقاد دارد که اگر اعتماد به بیتکوین و بازار ارزهای دیجیتال به همین ترتیب افزایش داشته و در یک روند صعودی قرار گیرد، می‌‏توان بیت کوین را به عنوان یکی از کاندیدای برتر ابزار تجاری در سراسر دنیا معرفی نمود که بتدریج باید شاهد ظهور آن در بسیاری از معاملات مالی صورت گرفته در سراسر دنیا باشیم.

البته در این بین قدرتی که می‏‌تواند باعث حضور بیت کوین در بازارهای جهانی باشد، مقامات قانون‎گذاری در کشورها می‌‏باشد که در حال حاضر با ذربین، شرایط و سیر حرکتی بیت کوین را مشاهده کرده و آن را با دقت آنالیز می‏‌کنند. در واقع بانک‌‏ها و دولت‌‏ها این نگرانی را دارند که مبادا، از بیت کوین استفاده شود و به یکباره شاهد نوسانات شدید قیمتی در این ارز باشیم که این نوسانات می‏‌تواند ضربه‏‌ی بسیار محکمی را بر پیکره‏‌ی اقتصاد یک کشور و حتی جهان وارد کند. لذا برای همگانی‌‏تر شدن بیت کوین و ارزهای دیجیتال باید شاهد سپری شدن یک بازه‏‌ی زمانی باشیم تا هم بیتکوین به یک ثبات قابل قبول رسیده باشد و هم این که بستر بازارهای جهانی خود را برای ورود و استفاده از بیتکوین و سایر ارزهای دیجیتال ، آماده نمایند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.