تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار بیت کوین

آینده قیمت بیت کوین،7,000 یا 19,700 دلار؟

ارز دیجیتال بیت کوین، طی چند ماه گذشته رالی‌های افزایش قیمت زیبایی را در نمودار قیمت خود به تصویر کشیده است. حدودا از اوایل ماه دسامبر که بیت کوین در پایین‌ترین قیمت خود و در محدوده 3,120 دلار قرار داشت رالی افزایش قیمت قدرتمند خود را به سمت 13,880 دلار شروع کرد و چرخش 250 درصدی را در 6 ماه گذشته تجربه کرد.

در این مقاله ما به بررسی رفتار ارز دیجیتال بیت کوین در بازه زمانی بزرگتر می‌پردازیم

از هنگامی که بیت کوین به سطح مقاومت  13,880 دلار، که به نوعی یک سطح فیبوناجی 61.8 درصدی بازگشتی محسوب می‌شد رسید، بازار این ارز دیجیتال تحت تسلط خرس‌ها و در محدوده زیر سطوح مقاومت در حرکت بود. خط آبی رنگ ترسیم شده در نمودار هفتگی، نشانگر سطوح حمایت قیمت بیت کوین می‌باشد.

افزایش قیمت بیت کوین

این خط آبی از حدود 7 سال پیش و از تاریخ نوامبر 2011 ( آبان 1390 (شروع شده است که برای اولین بار در نوامبر سال 2018 طی از بین رفتن حباب بازار ارزهای دیجیتال، شکست. تا اینکه ماه گذشته قیمت ارز دیجیتال بیت کوین این بار با عنوان سطح مقاومت به این خط آبی برخورد کرد. لازم به ذکر است تبدیل شدن سطح حمایت قبلی به سطح مقاومت جدید و بلعکس جزو اتفاقات عادی دنیای ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود.

کاهش قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید احتمال تشکیل الگوی دابل تاپ هم در نمودار قیمت بیت کوین وجود دارد که این سیگنال دوم می‌تواند یه منزله یک نشانه بلقوه بازگشتی در جهت دستیابی به نقطه اوج رالی اخیردر نظر گرفته شود.

آینده بیت کوین

در صورتی که ارز دیجیتال بیت کوین به سطح 10,000 دلار برسد، پس از شکست این سطح حمایتی روانی، رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به سطوح 8,300 ،  7,000 و 6200 دلار دور از انتظار نیست و موج اصلاحی بازگشتی فیبوناجی در سطح 0.618  منتظر رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به 7,000 دلار خواهد بود.

در نظر داشته باشید که طول شمع‌های قرمز تشکیل شده در نمودار روزانه این ارز دیجیتال در حال افزایش است که این موضوع به نوعی نشانه خرسی در بازار محسوب می‌شود. البته از طرف دیگر، با اینکه احتمال وقوع این سناریو کم است ولی لازم به ذکر است که اگر بیت کوین موفق به شکست سطح مقاومت 13,880  دلار شود، احتمال رسیدن قیمت این ارز دیجیتال به سطوح 16,000 و  19,700 دلار هم دور از انتظار نیست.

تحلیل قیمت ارز دیجیتال بیت کوین

این موارد هیجان انگیز همیشه برای بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال وجود داشته است. به این نکته توجه کنید که همواره موج‌های افزایش و کاهش قیمت، در نمودار قیمت تمام دارایی‌های دنیا وجود دارد و هیچ دارایی مسیر مستقیم رو به بالا یا رو به پایین را در نمودار قیمت خود تجربه نمی‌کند. با در نظر گرفتن تمام این موارد، در نظر داشته باشید که تصحیح قیمت، قسمتی از روند قیمت سالم هر دارایی، مخصوصا پس از تجربه رالی 250 درصدی محسوب می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا