تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

ارائه سرویس اطلاع‎رسانی حرکات وال ها در دنیای ارز دیجیتال

ارائه سرویس اطلاع‎رسانی حرکات وال ‎ها در دنیای ارزهای دیجیتال

پیش بینی نوسانات قیمت ارز دیجیتال لازمه ی سرمایه گذاری موفق

شاید هدف و نیت اولیه از ایجاد و توسعه‏ ی ارزهای دیجیتال ارائه‏‌ی خدماتی خاص و رفع نیازهای مشخص در بخش‌‏هایی از امور روزانه‏‌ی افراد بود. ولی در ادامه‏‌ی فعالیت این ارزها و با افزایش ارزش و قیمت آن‏‌ها در بازار‏های جهانی، شاهد شکل‏‌گیری و توسعه‌‏ی بازاری مخصوص ارزهای دیجیتال شدیم. در واقع سرمایه ‏گذاران و دارندگان ارزهای دیجیتال در این بازار، همه روزه مشغول خرید و فروش و یا تبدیل ارزهای دیجیتال مختلف می‌‏باشند که با این کار می‌‏توانند به سود قابل توجهی دست یابن.

به طوری که تا به حال تعداد افرادی که موفق به کسب درآمد از این طریق شده‌‌‏اند کم نبوده و همه روزه بر این تعداد ، افزوده می‌‏شود. از طرفی دیگر کسب موفقیت در خرید و فروش ‏های صورت گرفته در بازار ارزهای دیجیتال به سادگی صورت نگرفته و نیازمند صرف وقت زیادی در راستای تحلیل شرایط بازار و سپس اقدام به انجام استراتژی‏‌های مؤثر در راستای کسب درآمد می‌باشد.

اصطلاح وال در دنیای ارزهای دیجیتال به چه معناست

حال در این بین، برخی از افراد هستند که در زمان‏‌هایی مشخص، نبض بازار را در دست داشته و می‏‌توانند تغییرات مورد نظر خود را به صورت نسبی بر روند حرکتی بازار ارزهای دیجیتال اعمال نمایند. در واقع این افراد با دستورالعمل‏‌ها و استراتژی‏‌هایی که در دست دارند، در یک زمان مشخص، می‏‌توانند قیمت برخی از ارزهای دیجیتال را بالا برده و در زمان‏‌هایی دیگر نیز با انجام اعمالی خاص، قیمت این ارزها را کاهش دهند، به این افراد، عنوان ” وال ” داده شده است.

نحوه پیاده‌‏سازی استراتژی این افراد، بدین گونه است که با خریدهای با حجم بالا از یک ارز دیجیتال مشخص، قیمت این ارز را بالا می‌‏برند و همچنین با فروش در حجم بالای یک ارز دیگر نیز، می‏‌توانند قیمت این ارز را کاهش دهند. حال در بازار ارزهای دیجیتال ، افرادی که بتوانند خرید و فروش‌‏های خود در بازار را با عملکرد وال‏‌ها هم‌سو کنند، قادر هستند که به سود قابل توجهی دست یابند. بنابراین یکی از رازهای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال ، پیروی از روند حرکتی و اعمال انجام شده توسط این گروه از سرمایه ‏گذاران می‌باشد.

پیش بینی بموقع و پیوستن به روند حرکت وال ها

در این بین برای اطلاع از حرکت و استراتژی‏‌های خرید و فروش وال‏‌ ها، راه‏‌های متعددی در پیش روی سرمایه‏ گذاران نمی‏‌باشد و سرمایه ‏گذاران یا با پیوستن به حرکت وال‌‏ ها، می‌‏توانند خود را با آن‏ها هم‌سو نمایند، یعنی در واقع عضو گروه وال ‏‌ها شوند و همگام با آن‏‌ها عمل نمایند و یا این که به طریقی از نوع حرکت این گروه، آگاهی داشته باشند. حال گزینه‏‌ی اول، یعنی عضویت در گروه وال‏‌ ها، برای هر فرد و سرمایه‏ گذاری ممکن نبوده و نیازمند داشتن ارتباطات مؤثر و همچنین تأمین برخی از نیازمندی‏ ها می‏‌باشد.

لذا تنها تعداد مشخص و محدودی از افراد می‌‏توانند به صورت مستقیم وارد گروه وال‌ ‏ها شده و از خرید و فروش‌‏های صورت گرفته، سود مشخص و قابل توجهی را بدست آورند. در این بین، ولی احتمال عملی شدن گزینه‏ ی دوم، بسیار محتمل‎‏تر می‏‌باشد. یعنی افراد به نوعی بتوانند از حرکت‌‏های وال‏‌ها به صورت آنی مطلع شده و نسبت به خرید و یا فروش یک ارز دیجیتال مشخص، اقدام نمایند. در واقع در شرایط ” pump ” و یا ” dump ” یک ارز دیجیتال مشخص و در مسیر درست، اقدام به عمل نمایند.

هم‌سویی با موج خرید و فروش وال ها در شرایط  pump /  dump

یکی از راه‏های پی‏ بردن به حرکت وال‏ ها، نگاه و آنالیز لحظه‌‏ای نوسانات قیمت در بازار ارزهای دیجیتال می‏‌اشد. در واقع فرد با توجه به نمودارهای نوسان بازار ارزهای دیجیتال، بتواند از روی نوسان‏ های صورت گرفته به صورت لحظه‌‏ای بر استراتژی صورت گرفته پی برده و خود را با این موج خرید یا فروش، هم‌سو نماید به طوری که وارد ” pump ” و یا ” dump ” شده و به سود مناسبی دست یابد.

باید در نظر داشت که این کار از نظر نتیجه، استراتژی بسیار مناسبی بوده و سود بالایی نصیب سرمایه ‏گذار خواهد کرد ولی از طرفی دیگر، باید به این نکته توجه نمود که مشاهده ‏ی لحظه‌‏ای نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال در بازار، شاید برای چند موردی عملی شده و فرد را به سود برساند ولی در نگاه کلی چندان عملی نبوده و فرد برای رسیدن به نتیجه مورد نظر، همواره باید به دنبال نوسانات لحظه‌‏ای شدید بوده تا بتواند استراتژی مؤثر را عملی نماید.

لذا برخی از شرکت‏‌ها با هدف کمک در این زمینه، یعنی شناسایی لحظه‏‌ای نوسانات قیمتی صورت گرفته، وارد بازار شده و کسب و کاری را برای خود به وجود آورده‌‏اند. بدین صورت که این گروه ‏ها با استفاده از الگوریتم ‏ها و سیستم مانیتورینگ مشخص، اتفاقات صورت گرفته در بازار را بررسی و مشاهده کرده و نتایج بدست آمده از آنالیز را به صورت لحظه ‏ای در اختیار مشتریان خود قرار می‌‏دهند. سرویس ” whale alert ” نیز جزئی از این گروه‎ها می‌‏باشد که قصد دارد، با ارائه‌‏ی خدمات لحظه‏‌ای شناسایی حرکات وال‏ ها، کمک شایانی را برای کسب درآمد بیش‏تر سرمایه‏ گذاران داشته باشد.

سرویس  whale alert موفق در پیش بینی تصمیمات وال ها در نوسان سازی قیمت ارزهای دیجیتال

نحوه کار گروه ” whale alert “، بدین صورت است که این گروه در توئیتر دارای یک حساب کاربری فعال بوده و می‌‏تواند از طریق توئیت‏‌هایی در طول شبانه روز، سرمایه‏‌گذاران را از اتفاقات و شروع و شکل‏‌گیری نوسانات شدید در مورد ارزهای دیجیتال آگاهی دهد در واقع این خدمت به صورت یک سرویس هشدار وال نیز معروف شده است که از نام‏گذاری حساب کاربری نیز، نوع عملکرد آن کاملاً مشخص است. در سرویس ” whale alert “، این گروه فعالیت های مانیتورینگ خود را بر روی ارزهای دیجیتال خاص انجام می‌‏دهد.

در حال حاضر ” whale alert “، مشغول مانیتورینگ و اطلاع‎رسانی نوسانات صورت گرفته در مورد ارزهای دیجیتالی چون، بیت کوین، اتریوم، تتر و تراکنش‌های صورت گرفته با ” ERC20 ” می‌‏باشد که فعالیت این گروه، با استقبال و علاقعه ‏ی بسیاری از سرمایه‏ گذاران رو به رو شده است.

البته این سرویس در ادامه‏ ی فعالیت‏‌های خود، قصد دارد که مانیتورینگ و گزارش فعالیت، ارزهای دیجیتال بیش‏تری را نیز در زمره‏ ی خدمات خود قرار دهد. آدرس حساب توئیتری این سرویس، به صورت ” whale_alert@ ” است که سرمایه‏ گذاران بازار ارزهای دیجیتال، از طریق دنبال نمودن این حساب کاربری، می‏‌توانند به نسبت خرید و فروش های قبلی خود، به سود و درآمد بسیار بیش‏تری برسند. البته در حال حاضر، بازار فعالیت این نوع سرویس ‏ها، بسیار گرم بوده و شرکت‏ های دیگری نیز مشغول ارائه ‏ی چنین خدماتی هستند که از بین گزینه ‏های موجود، سرویس ” whale alert “، به عنوان قابل اعتمادترین گزینه ‏ها، مطرح شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا