سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

معرفی کامل ارز دیجیتال انی سواپ AnySwap به همراه پیش بینی قیمت

ارز دیجیتال انی سواپ یک پروتکل کاملا توزیع شده است که در جولای ۲۰۲۰ راه‌اندازی شد تا بتواند توکن‌ها را از پلتفرم‌های مختلف تعویض کند. انی سواپ یکی از شبکه‌هایی است که برای تسهیل مبادلات و تجارت توکن‌های متقابل وارد فضای دیفای شده‌ است. این سیستم، قدرت خود را از پشتیبانی امضای دیجیتال ای‌سی‌دی‌اس‌ای ECDSA به دست می‌آورد. ۹۵ درصد رمزارزها از جمله ریپل، لایت کوین و تتر از انی‌سواپ استفاده کرده‌اند. در ادامه به بررسی ارز‌‌‌ دیجیتال انی‌سواپ می‌پردازیم و درمورد تیم پروژه، توکنومیک، امنیت شبکه، کیف پول‌ها و قیمت و آینده آن صحبت می‌کنیم. با ما همراه باشید.

فهرست مطالب با دسترسی سریع

شبکه انی‌سواپ AnySwap چیست؟

انی‌سواپ یکی از معروف‌ترین ابتکاراتی است که به منظور مبادله ارزهای دیجیتال مختلف به وجود آمده است. در حقیقت می‌توان گفت هدف اصلی از ارائه این پروتکل و ارز دیجیتال آن، طراحی و راه‌اندازی سیستمی است که بتواند از سیستم عامل‌های مختلف برای مبادله توکن‌های متنوع استفاده کند. از طرف دیگر می‌توان گفت شبکه انی‌سواپ از انواع شبکه‌هایی است که برای تسهیل کردن فرایند مبادلات و معاملات متقابل میان توکن‌ها به فضای دیفای وارد شده است.

انی‌سواپ یک پروتکل مبادله میان ‌زنجیره‌ای کاملا غیرمتمرکز برای رمز‌ارزهای مختلف با سیستم قیمت‌گذاری و نقدینگی خودکار است. علاوه بر این، این پروتکل توسط یکی از جدیدترین فناوری‌های شبکه فیوژن یعنی فناوری مدیریت حقوق کنترل غیرمتمرکز دی‌‌سی‌‌آر‌‌ام DCRM پشتیبانی می‌شود.

این فناوری توانایی انی‌سواپ را برای مبادله انواع رمزارزها در هر بلاک‌ چین که از الگوریتم امضای دیجیتال منحنی بیضوی ای‌سی‌دی‌اس‌ای یا الگوریتم امضای دیجیتال منحنی ادوارد EdDSA استفاده می‌کند، تقویت می‌نماید.

شبکه انی‌سواپ اکنون از ۶ زنجیره متمایز پشتیبانی می‌کند. این شش زنجیره شامل اتریوم، بایننس اسمارت‌ چین BSC، فیوژن، هکو چین HECO Chain یا ایکو چین هوبی Huobi ECO Chain، فانتوم، و پالیگان هستند.

شبکه انی‌سواپ چیست؟
شبکه انی‌سواپ AnySwap چیست؟

توکن انی ANY

توکن انی رمز‌ارز اصلی و بومی پلتفرم انی‌سواپ است. این ارز دیجیتال با استانداردهای پلتفرم فیوژن مطابقت دارد و به دلایل حاکمیتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر کدام از دارندگان ارز دیجیتال انی‌سواپ حق رای دادن به نود‌های فعال در شبکه انی‌سواپ را دارند.

ارز دیجیتال انی‌سواپ همچنین به دارندگانش اجازه می‌دهد تا انتخاب کنند که کدام ارزها باید در صرافی غیرمتمرکز انی‌سواپ ارائه شوند. علاوه بر این، انی‌سواپ این امکان را فراهم می‌آورد تا به تنظیمات مهم سیستم رای دهند و یا تغییراتی را ایجاد نمایند. بجز مزایای حاکمیتی، ارز دیجیتال انی‌سواپ به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا با فعالیت در پروتکل پاداش کسب کنند.

توکن انی ANY
توکن انی ANY

پروتکل ارز دیجیتال انی‌سواپ چگونه کار می‌کند؟

پروتکل انی‌سواپ از امکانات زیر پشتیبانی می‌کند:

پل میان ‌زنجیره‌ای غیرمتمرکز: با استفاده از این فناوری کاربران می‌توانند هر ارز دیجیتال مطابق با الگوریتم ای‌سی دی‌اس‌ای را از طریق پروتکل انی‌سواپ واریز و یا برداشت کنند و توکن‌های بسته‌بندی‌شده را بدون نیاز به شخص ثالث دریافت نمایند.

مبادلات بین زنجیره‌ای: این امکان را به کاربران ارز دیجیتال انی‌سواپ می‌دهد تا رمزارزهای خود را فورا مبادله کنند.

قیمت‌گذاری و نقدینگی برنامه‌ریزی شده: ارائه‌دهندگان نقدینگی می‌توانند نقدینگی خود را به جفت‌های مبادلاتی اضافه کرده و یا از آن برداشت کنند. سیستم قیمت‌گذاری برنامه‌‌ریزی شده بر اساس میزان نقدینگی ارائه شده کار می‌کند.

پشتیبانی کیف پول: انی‌سواپ در حال حاضر از کیف پول‌های متامسک Metamask و لجر Ledger پشتیبانی می‌کند اما در آینده کیف پول‌های سخت افزاری بیشتری به پروتکل اضافه خواهند شد. علاوه بر این قرار است به زودی با استفاده از یک رابط برنامه‌نویسی کاربردی این امکان ایجاد گردد که ارز دیجیتال انی‌سواپ با هر کیف پولی سازگاری داشته باشد.

تیم پروژه

دژون کیان Dejun Qian یکی از بنیان‌گذاران ارز دیجیتال فیوژن و بنیان‌گذار ارز دیجیتال انی است. ارز دیجیتال انی‌سواپ برای مدت کوتاهی آهسته و پیوسته حرکت کرد و اکنون جای خود را در بازار رمزارزها باز کرده است. انی‌سواپ اکنون از شش زنجیره اتریوم، بایننس اسمارت چین، هیوبی، فانتوم، پلیگان و فیوژن پشتیبانی می‌کند. این شش زنجیره، شرکای انی‌سواپ محسوب می‌شوند.

انی‌سواپ با استقرار شبکه پلیگان، یک راهکار را در پلتفرم خود ترکیب نموده که امکان تراکنش سریع‌تر و ارزان‌تر را برای کاربران شبکه اتریوم فراهم می‌آورد. این رمز‌ارز البته به همین میزان کفایت نکرده و در حال حاضر بنا دارد با همکاری سوشی سواپ SushiSwap به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز حال حاضر جهان، معاملات زنجیره‌ای را مستقیما در شبکه انی‌سواپ ارائه دهد.

تیم پروژه
تیم پروژه

توکنومیک

براساس سایت کوین مارکت‌کپ، توکن انی سهم ۰.۰۱ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و در رتبه ۲۵۳ بازار قرار گرفته است. کل عرضه در گردش این توکن حدودا ۱۸.۶۳۹ میلیون واحد و عرضه کل آن حدود ۱۰۰ میلیون واحد است و حداکثر ۱۰۰ میلیون توکن دارد.

توکنومیک
توکنومیک

چه چیزی انی‌سواپ را منحصر به فرد می‌کند؟

انی‌سواپ از فیوژن قدرت گرفته است. شبکه فیوژن از فرایندی استفاده می‌کند که به عنوان شاردینگ کلید خصوصی شناخته می‌شود درست جایی که کلید خصوصی به چندین بیت bit تقسیم شده و توسط نودهای مختلف شبکه برای اطمینان از ایمنی دارایی‌ها مدیریت می‌شود.

قسمت‌های مختلف کلید خصوصی هرگز هنگام انتقال یا معامله برای تقویت امنیت ترکیب نمی‌شوند. قراردادهای هوشمند در انی‌سواپ منبع باز است، عاملی که با استفاده از ممیزی‌های فردی امنیت را افزایش می‌دهد. ماهیت متن باز انی‌سواپ مهم است زیرا بررسی غیرمتمرکز بودن یک سیستم عامل را آسان‌تر می‌کند.

این رمزارز زمینه را برای کاربران جهت تبادل ارزهای رمزپایه با اثر فوری هموار می‌کند. هر توکن انی به دارندگان این آزادی را می‌دهد تا تعیین کنند کدام کوین‌ها مناسب‌ترین گزینه برای قرار دادن در انی‌سواپ صرافی غیرمتمرکز هستند.

امنیت شبکه انی‌سواپ چگونه تامین می‌شود؟

انی‌سواپ از همه توکن‌های ERC-20 پشتیبانی خواهد کرد به این معنا که مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. در انی‌سواپ، کاربران می‌توانند با خیال راحت کوین‌ها و توکن‌ها را بدون نگرانی معامله کنند. علاوه بر این، انی‌سواپ از یک فناوری زنجیره‌ای متقابل استفاده می‌کند و این تنها صرافی است که به همه کاربران، از جمله معامله‌گران برای استفاده از پلتفرم پاداش می‌دهد. با انی‌سواپ، دارایی‌های شما فقط زمانی از کیف پولتان خارج می‌شوند که تحت کنترل یک قرارداد هوشمند امن باشند، زیرا شما به تنهایی کلید خصوصی کامل خود را می‌دانید.

توکن انی‌سواپ را از کجا بخریم؟

در حال حاضر امکان خرید و فروش ارز دیجیتال انی‌سواپ در تمامی صرافی‌های بین‌المللی وجود دارد. صرافی‌های بین‌المللی معمولا به لحاظ عمق بازار، گزینه مناسبی برای خرید و فروش ارز دیجیتال هستند. با این وجود صرافی‌های زیادی امکان خرید توکن انی را برای کاربران فراهم می‌کنند که محبوب‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • یونی سواپ Uniswap
  • اسپوکی سواپ SpookySwap
  • پنکیک سواپ PancakeSwap
  • سالیدلی Solidly
  • بایننس Binance
  • گیت دات آی او Gate.io

البته توجه به این نکته لازم است که کاربران ایرانی به علت وجود تحریم‌ها نمی‌توانند در این صرافی‌ها فعالیت کنند. جهت جلوگیری از این موضوع می‌توانید از پلتفرم معاملاتی اکسکوینو Excoino استفاده کنید. اکسکوینو یک پلتفرم معاملاتی همتا به همتا پی تو پیP2P به حساب می‌آید که از رمزارزهای متعددی پشتیبانی می‌کند.

توکن انی‌سواپ را از کجا بخریم؟
توکن انی‌سواپ را از کجا بخریم؟

کیف پول‌های انی‌ سواپ

اگر قصد معامله ارز دیجیتال انی‌سواپ را دارید، بهتر است که یک کیف پول مناسب برای این ارز دیجیتال انتخاب کنید. بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال انی‌سواپ به شرح ذیل است:

  • کیف پول تراست ولت Trust Wallet
  • کیف پول متاماسک Metamask
  • کیف پول بایننس چین والت Binance Chain Wallet

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که قصد نگه‌داری یا معامله ارز دیجیتال انی‌سواپ را دارید، باید کیف پولی امن را انتخاب کنید. کیف پول اکسکوینو امنیت بالا را برای ارزهای شما تامین می‌کند و با نگهداری دارایی خود در کیف پول‌های اکسکوینو می‌توانید در هزینه‌ها و کارمزدهای خود صرفه‌جویی کنید. از طرفی به دلیل مسائل مربوط به تحریم‌ها، بسیاری از کیف پول‌های موجود به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی‌دهند، اما کیف پول اکسکوینو خطر تحریم شدن را برای کاربران نخواهد داشت.

 با توجه به موارد گفته شده پیشنهاد می‌دهیم که برای نگه‌داری از رمزارزهای خود کیف پول اکسکوینو را انتخاب کنید. اگر قصد استفاده از این کیف پول را دارید، مقاله آموزش جامع استفاده از کیف پول اکسکوینو را مطالعه کنید.

کیف پول‌های انی‌سواپ
کیف پول‌های انی‌سواپ

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال انی‌ سواپ

ارز دیجیتال انی‌ سواپ و پروتکل آن می‌تواند یکی از انتخاب‌های مهم سرمایه‌گذاران در زمینه ارزهای دیجیتال باشد اما قبل از اقدام به این‌کار لازم است تحلیل‌های مورد نیاز در این زمینه نیز در نظر گرفته شوند.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال انی‌سواپ در سال ۲۰۲۲

طبق تحلیل تکنیکال وبسایت پرایس پردیکشن Priceprediction.net پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۲ قیمت انی‌سواپ به حداقل ۱۱.۸۷دلار و حداکثر به ۱۴.۰۶ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۱۲.۳۲ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال انی‌سواپ در سال ۲۰۲۳

با توجه به تحلیل تکنیکال پیش بینی می‌شود قیمت انی‌سواپ در سال ۲۰۲۳ به حداقل سطح ۱۸.۱۱دلار و حداکثر سطح ۲۰.۹۶ دلار با میانگین قیمت ۱۸.۶۰ دلار در سال ۲۰۲۳ برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال انی‌سواپ در سال ۲۰۲۵ – ۲۰۲۴

طبق تحلیل تکنیکال، انتظار می‌رود که قیمت انی‌سواپ در سال ۲۰۲۴ به حداقل سطح ۲۷.۰۹ دلار برسد. قیمت انی می‌تواند به حداکثر سطح ۳۱.۷۳ دلار با میانگین قیمت معاملاتی ۲۷.۸۳ دلار برسد.

با توجه به تحلیل تکنیکال در سال ۲۰۲۵ انتظار می‌رود که قیمت انی‌سواپ از سطح قیمت متوسط ۳۸.۵۲ دلار عبور کند. حداقل قیمت پیش بینی شده برای انی‌سواپ تا پایان سال جاری ۳۷.۱۳ دلار است. علاوه بر این، انی‌سواپ می‌تواند به حداکثر قیمت ۴۶.۴۲ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال انی‌سواپ در سال ۲۰۲۶

پیش‌بینی می‌شود که قیمت انی‌سواپ در سال ۲۰۲۶ به پایین‌ترین سطح ممکن ۵۳.۸۸ دلار برسد. طبق تحلیل‌های انجام شده، قیمت انی‌سواپ می‌تواند به حداکثر قیمت ممکن ۶۴.۷۰ دلار با میانگین قیمت پیش‌بینی شده ۵۵.۴۲ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال انی‌سواپ در سال ۲۰۲۷

طبق تحلیل تکنیکال در مورد داده‌های اخیر، قیمت انی‌سواپ در سال ۲۰۲۷ حداقل ۷۹.۳۳ دلار خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود قیمت انی‌سواپ به میانگین قیمت معاملاتی ۸۲.۱۰ دلار و حداکثر ۹۴.۴۷ دلار برسد.

بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال انی‌سواپ
بررسی قیمت و آینده ارز دیجیتال انی‌سواپ

سخن نهایی

در این مقاله در مورد پلتفرم و صرافی غیرمتمرکز انی‌سواپ و از قابلیت‌های متنوع و جالب آن مثل بریج و تبادلات بین بلاک‌ ‌چینی صحبت کردیم. ارز دیجیتال انی‌سواپ می‌تواند یک پروتکل انقلابی باشد که با حل مشکلات مربوط به تعامل‌پذیری و نقدینگی که در بسیاری از صرافی‌های غیرمتمرکز به چشم می‌خورد، بلاک چین‌های اصلی را به چالش بکشد.

انی‌سواپ همچنین فناوری پیشرفته و راه‌حل‌های تقویت شده‌ای را پیش روی کاربران خود می‌گذارد. این پلتفرم مبادلات میان ‌زنجیره‌ای کاملا غیرمتمرکز به کاربران حوزه رمزارزها این امکان را می‌دهد تا بین هر رمزارز یا توکن در هر بلاک چین مبادله داشته باشند.

بنابراین در هزینه، ریسک و زمان تراکنش صرفه‌جویی می‌شود. از طرفی کارمزد بسیار پایین ۴ درصدی ارز دیجیتال انی‌سواپ، تراکنش‌های مبادله‌ای را آسان‌تر و سودآورتر می‌کند.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.