پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

رشد چشمگیر سلسیوس در بحبوحه ورشکستگی این شرکت

ارز دیجیتال سلسیوس اکنون شاهد یک جهش در اواسط بحران است. پس از ثبت نام برای حمایت از ورشکستگی در مواجهه با تحقیقات مختلف، ارزش این توکن از فشار فراتر رفت و بیش از ۲۵ درصد در روز شنبه افزایش یافت.

به گفته بعضی از ناظران، با وجود تلاش‌های فعلی، توکن شبکه سلسیوس نشانه‌هایی از احیای خود را نشان می‌دهد. در ۲۴ ساعت گذشته قیمت هر توکن سل حدود ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

افزایش ۳۰ درصدی سلسیوس – آیا روند صعودی در راه است؟

سلسیوس در زمان نگارش این مقاله با ۰.۷۳ دلار معامله می‌شد که ۳۰ درصد نسبت به قیمت پایانی آن در ۱۵ جولای افزایش داشت.

با وجود شک و تردید و تعداد بسیار بالای توقف برداشت، قیمت این رمزارز از ۰.۶۴ دلار به ۱.۵۳ دلار در ۱۹ و ۲۰ ژوئن افزایش یافت.

توکن سلسیوس اواخر روز چهارشنبه در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک برای بخش ۱۱، ورشکستگی خود را اعلام کرد. ماه گذشته، این شرکت برداشت، مبادله و نقل و انتقالات در پلتفرم خود را به دلیل نوسانات شدید بازار متوقف کرد.

ارزش بازار رمزارزها در سراسر جهان با ۹۲۸ میلیارد دلار معامله شد که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد رشد داشت. حجم کل معاملات رمزارزها تقریبا ۳ درصد افزایش یافت و به ۷۷ میلیارد دلار رسید.

تعلیق برداشت‌ها توسط شبکه سلسیوس در ماه گذشته، بازار رمزارزها را به یک گودال تیره و تار سوق داد، زیرا دادخواست ورشکستگی آن ۱.۲ میلیارد دلار از قراردادهای معیوب را فاش کرد.

این شامل انحلال ۸۴۰ میلیون دلار بدهی تتر، ۷۵۰ میلیون دلار سخت‌افزار استخراج و از دست دادن ۳۸ هزار اتریوم به دلیل سهام است.

علاوه بر این، ۴۱۱ میلیون دلار وام معوق به مشتریان خرده‌فروش دارد که توسط دارایی‌های دیجیتال به ارزش ۷۶۵ میلیون دلار تضمین شده است.

منبع: تریدینگ ویو
منبع: تریدینگ ویو

مشاهده صعود پایدار ارز دیجیتال سلسیوس

به نظر می‌رسد افزایش قیمت سلسیوس کاملا معمولی است، به طوری که نشانه شاهد صعود و نزول ثابت در ۳۰ روز گذشته بوده است. در ۲۱ ژوئن، سلسیوس به ۱.۵۳ دلار به ازای هر توکن به اوج خود رسید.

طبق داده‌های سنتیمنت Santiment، از زمانی که سلسیوس بازپرداخت تعهدات مالی خود را در هفته گذشته آغاز کرد، تجزیه و تحلیل زنجیره‌ای سلسیوس با رشد پایداری همراه بود. در خارج از صرافی‌های تاسیس شده، تعداد توکن‌های سلسیوس طی سه روز گذشته ۰.۵ درصد افزایش یافته است.

به همین ترتیب، اخیرا حجم سلسیوس افزایش یافته است. حجم این رمزارز در ساعات اولیه صبح روز ۱۵ جولای ۱۸ میلیون بود. در زمان انتشار، همین حجم به ۶۶ میلیون رسید. تغییر در حجم، نشان‌دهنده نوسان احساسات سرمایه‌گذار است.

قیمت رمزارز سلسیوس در نتیجه کاهش فروش توکن‌های سل در صرافی‌ها توسط فروشندگان کوتاه مدت در حال افزایش است. طبق گزارش کوین گلس Coinglass، صرافی‌هایی از جمله اککس OKEX، اف تی اکس FTX و هوبی Huobi بیش از ۸۰ درصد پوزیشن‌های فروش را تجربه می‌کنند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.