امکان استفاده از رمزریال برای روسیه به همراه دیگر اخبار رمز ارزی دوشنبه ۱۰ مرداد

امکان استفاده از رمزریال برای روسیه

الکساندر براژونیکوف، رییس انجمن بلاک چین روسیه، درباره امکان تبادلات با رمزریال گفته: «بانک‌های ایرانی در حال حاضر در روسیه فعال هستند و براساس اطلاعاتی که به دست آوردیم امکان استفاده از رمزریال برای روسیه وجود داره. تکاچوف، نماینده دومای روسیه، هم در این‌باره گفته زمینه همکاری‌های ایران و روسیه در حوزه رمزارزها فراهم شده و هر دو کشور باید بتونن اعتماد کامل برای انجام این کار داشته باشن و مطمئن بشیم که تبادلات با رمز ارزها هیچ ضرری برای کشورها نداره.
منبع: خبرگزاری ایلنا

ژائو: تسلط استیبل‌کوین‌ها نشانه صعودی‌بودن بازار است

چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، معتقده تسلط رو به رشد استیبل‌کوین‌ها به این معنیه که مقدار زیادی پول فیات در حاشیه بازار وجود داره. به گفته ژائو، سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال اگر بخوان از حوزه رمزارز خارج بشن، استیبل‌کوین‌ها رو هم نگه نمیدارن. بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، در حال حاضر سه استیبل‌کوین USDT Tether، USDC Circle و Binance USD در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر بازار قرار دارن و مجموع ارزش بازار آنها بیش از ۱۳۸ میلیارد دلاره.
‎منبع: u.today

ویتالیک بوترین: تلاش فیس‌بوک در متاورس موفق نخواهد بود

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم معتقده که تلاش‌های شرکت فیس‌بوک برای ساخت متاورس با شکست مواجه خواهد شد. در حال حاضر، متا، شرکت مادر فیس‌بوک، پس از تغییر نام تجاری خود پیرامون مفهوم متاورس، علاقه زیادی به ایجاد متاورس و پیشرفت این کسب و کار در این حوزه داشته اما ویتالیک گفته «هر چیزی که فیس‌بوک در حال حاضر ایجاد کنه، موفقیت‌آمیز نیست».
‎منبع: beincrypto

جلوگیری از سوانح هوایی با یکپارچه‌سازی پهپادها توسط بلاک‌چین

محققان کرانفیلد Cranfield انگلستان به دنبال ایجاد یک اکوسیستم یکپارچه هوایی متشکل از هواپیماها و پهپادها در آسمان انگلستان هستند تا خدمات عمومی پیشرفته‌ای نظیر تاکسی‌های هوایی شهری، عملیات‌های امنیتی و مواردی این چنینی رو ایجاد کنن. برای ایجاد شفافیت در این اکوسیستم و جلوگیری از وقوع سوانح هوایی محققان کرانفیلد قراره از قراردادهای هوشمند و بلاک‌چین برای یکپارچه‌سازی این اکوسیستم استفاده کنن.
‎منبع: beincrypto

رونمایی از گردنبندهای ۵۰ هزار دلاری کریپتوپانک

برند جواهرات لوکس Tiffany and Co، تعداد ۲۵۰ گردنبند سفارشی با الماس رو به قیمت ۳۰ اتریوم به دارندگان کریپتوپانک CryptoPunk می‌فروشه. هر گردنبند شامل ترکیبی از ۳۰ قطعه الماس و سنگ قیمتی خواهد بود. فروش این گردنبندها از ۵ اوت شروع می‌شه و فقط دارندگان این مجموعه میتونن این محصول رو در قالب توکن‌های غیرمثلی با قابلیت بازخرید برای گردنبندهای فیزیکی بخرند. تیفانی بیش از ۱۲ میلیون دلار از فروش این گردنبندها به دست خواهد آورد!
منبع: coindesk

کمک مالی بنیاد Web3 به ۴۰۰ پروژه پولکادات

بنیاد Web3، سازمانی که مسئول اعطای کمک‌های مالی در پولکاداته، از زمان راه‌اندازی در دسامبر ۲۰۱۸، صدها درخواست در خصوص پروژه‌هایی که به دنبال ایجاد در اکوسیستم پولکادات هستند دریافت کرده. این بنیاد تقریباً ۴۰ درصد از این موارد ارسالی رو تأیید کرده ینی چیزی حدود ۴۱۵ مورد از مجموع ۱۰۵۴ درخواست. بنیاد Web3 تاکنون پروژه‌های بلاک‌چینی از کیف پول‌ها، ابزار توسعه‌دهنده و APIها گرفته تا قراردادهای هوشمند و توسعه UI رو تامین مالی کرده.
منبع: cryptoslate

فروش ۴۰۹ میلیون دلار XRP در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲

فروش توکن‌های XRP در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ حدود ۵۰ درصد نسبت به دوره قبل افزایش یافته و به ۴۰۹ میلیون دلار رسیده که دلیل اون افزایش تقاضا برای سرویس نقدینگی درخواستی این شبکه بوده. در حالی که بسیاری از غول‌های رمزارزی از جمله سلسیوس، تری اروز کپیتال و بلاک‌فای در سه ماهه دوم سال جاری سقوط کردند، ریپل گام‌های مهمی برای افزایش کاربرد دفتر کل خود و سرویس نقدینگی درخواستی این شبکه برداشته.
‎منبع: cryptobriefing

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.