قیمت و خرید و فروش ارز دیجیتال بیت کوین

ارز دیجیتال به عنوان یکی از ارزش‏مندترین ابزار سرمایه گذاری

چرا ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از ارزش‏مندترین ابزار سرمایه گذاری در سراسر دنیا در نظر گرفته می‎شوند؟!

سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال ، طلا یا دلار ؟

روال زندگی بشر به گونه‌‏ای است که همواره در حال تلاش در راستای رسیدن به زندگی بهتر و برتر بوده است. به گونه‌‏ای که در این راه به صورت مکرر در پی کسب درآمد و افزایش میزان دارایی‏‌های خود بوده است. البته تنها کسب سود و درآمد برای بشر کافی نبوده و در راستای حفظ سرمایه و درآمد خود، بشر همواره نیازمند تبدیل نمودن تلاش و سود خود به ابزار و اقلامی بوده است که نه تنها ارزش آن‏ها کاسته نمی‌‏شود، بلکه روز به روز بر ارزش آن نیز افزوده می‌‏گردد.

در طول سالیان دراز سرمایه ‏گذاران از طلا و برخی از واحد‏ها پولی قدرتمند بدین منظور  استفاده می‌‏کردند ولی گویا در شرایط فعلی، عضو جدید و قدرتمندی به خانواده‌‏ی ابزار سرمایه‏ گذاری پر طرفدار اضافه شده است. این عضو جدید، بازار ارز دیجیتال و سرمایه گذاری روی هر یک از ارزهای قدرتمند موجود در این بازار می‏‌باشد. در حال حاضر دلایل متعهدد و محکمی وجود دارد تا سرمایه‏ گذاران دارایی‌ و سرمایه‏ خود را به ارزهای دیجیتال تبدیل نمایند که در ادامه به هر یک از این موارد، اشاره خواهیم نمود.

دلایل سرمایه گذاری روی رمز ارزها

• تنوع و ویژگی‌ها و قابلیت‏‌های منحصر بفرد رمزارزها

یکی از دلایل این که بسیاری از سرمایه گذاران در سراسر دنیا، نسبت به سرمایه‏ گذاری و خرید ارزهای دیجیتال، تلاش می‏‌کنند، داشتن ویژگی‌‏ها و قابلیت‌‏های منحصربفرد این ارزها می‏‌باشد. بدین صورت که در حال حاضر در داخل بازار، تعداد زیاد و قابل توجهی از ارزهای دیجیتال موجود هستند که هر یک از این موارد، از ویژگی‏‌های خاصی برخوردار هستند که این امر باعث گستردگی کاربرد و استفاده‌‏ی آن‏‌ها در بین مردم خواهد شد و از آن جایی که این کاربرد و افزایش استفاده به عنوان یکی از دلایل ارزش‏مند شدن ارزهای دیجیتال می‏‌باشد، لذا می‏‌توان آن‏ها را به عنوان یکی از گزینه‌‏های ارزش‏مند و مناسب در راستای تبادلات مالی صورت گرفته در بین مردم در نظر گرفت.

• ارزهای دیجیتال ابزاری برای رفع موانع و محدودیت‌‏های اقتصادی

با استفاده از ارزهای دیجیتال، بسیاری از مردم در سراسر دنیا، قادر خواهند بود تا نسبت به دور زدن تحریم‌‏ها و برخی از محدودیت‏‌های موجود، به راحتی اقدام به خرید و فروش و تجارت نمایند. به طوری که با استفاده از ارزهای دیجیتال می‌‏توان بدون دخالت هیچ گونه نظام مالی و بانکی و دولتی موجود، با یک فرد دیگر از هر جای ممکنی از دنیا، نسبت به مبادله‌‏ی سرمایه و دارایی اقدام نمود. لذا از این رو می‌‏توان از ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از گزینه‌‏های برتر سرمایه‏‌گذاری محبوب در سراسر دنیا، یاد کرد.

• امید زیاد به گسترش و توسعه رمزارزها

پروژه‎های مطرح در مورد ارزهای دیجیتال، بسیار پر محتوی و بروز و همگام با تکنولوژی‏‌های فعلی و در حال ظهور بوده و حتی می‌‏توان گفت که یک گام جلوتر از زمان فعلی است و بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی، پیش‌‏بینی می‌‏کنند که حتی ارزهای دیجیتال بتوانند در آینده‏ای نزدیک به عنوان روش اصلی مورد استفاده در تراکنش‌‏های مالی صورت گرفته در بین مردم، مورد استفاده قرار گیرند. بنابراین آینده‏‌ی این عرصه از سرمایه گذاری ، بسیار روشن و پر امید است.

• افزایش قیمت و ارزش و کسب درآمد بیش‏تر با ارزهای دیجیتال

همچنین علاوه بر داشتن ویژگی‏‌های جالب و منحصربفرد موجود مربوط به ارزهای دیجیتال، این ارزها و ابزار مبادلاتی قادر هستند به عنوان یکی از پر سودترین ابزار سرمایه‏ گذاری موجود مطرح گردند به طوری که مردم با خرید ، نگه‌داری و فروش در زمان مناسب رمزارزها، قادر خواهند بود که خود را به سود و درآمد  قابل توجهی برسانند. در شرایط فعلی، سود بدست آمده از ارزهای دیجیتال، نسبت به سایر روش‌‏های سرمایه گذاری ، به نسبت قابل توجهی بیش‏تر است.

• تنوع بیش از حد رمزارزها

از آن جایی که در بازار ارزهای دیجیتال، تعداد زیاد و قابل توجهی رمزارز مختلف ، با پروژه‌‏های متفاوت موجود هستند، می‏‌توان تنوع بیش از حدی را برای این عرصه در نظر گرفت که هر یک از افراد و سرمایه ‏گذاران می‌‏توانند بر اساس عقیده و نظر خود از ارزهای دیجیتال مختلف در راستای سرمایه‏ گذاری‏ های خود استفاده نمایند.

در کل با نگاه به تمامی ویژگی‏‌های مطرح شده تا به اینجا، می‌‏توان بازار ارزهای دیجیتال و ارزهای موجود در آن را به عنوان یکی از ارزش‏مندترین ابزار سرمایه‏‌گذاری موجود در سراسر دنیا در نظر گرفت که روز به روز به طرفداران و علاقه‌‏مندان این عرصه از سرمایه‏‌گذاری، اضافه می‏‌شود.

اکسکوینو | خرید و فروش بیت کوین| قیمت بیت کوین | کیف پول بیت کوین

اکسکوینو سایتی مطرح در زمینه خرید و فروش بیت کوین ، بیت کوین کش ، لایت کوین ، اتریوم ، ریپل و سایر رمزارزهای مطرح بازار ، همراه با اعلام لحظه ای قیمت بیت کوین ، اتریوم ، پرفکت مانی و سایر ارزهای دیجیتال است که با اعلام قیمت خرید و فروش ریالی بر اساس قیمت های لحظه ای ، امکان خرید و فروش بیت کوین ، اتریوم و  سایر ارزهای دیجیتال به ریال را  فراهم نموده است .

تیم اکسکوینو با ارائه تحلیل های تکنیکال قیمت بیت کوین ، ریپل ، اتریوم ، لایت کوین و سایر ارزهای مطرح و با ارزش بازار ارزهای دیجیتال ، شما را در اتخاذ استراتژی کارآمد و بموقع  جهت خرید بیت کوین و دیگر ارزها و فروش آن‌ها در زمان مناسب راهنمایی خواهد نمود. و ضمن تلاش جهت حفظ امنیت با اختصاص کیف پول بیت کوین ، والت لایت کوین و کیف پول بیت کوین کش  که بتازگی به امکانات سایت افزوده شده است ، در ازای ثبت نام در سایت ، قدردان اعتماد و اطمینان شماست.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.