پنج‌شنبه 30 فروردین 1403
بازار کریپتو

اپیزود 226 – آیا خبرهای خوبی برای بازار کریپتو در راهه؟

بعضی از تحلیلگرای تکنیکال بازار کریپتو معتقدن شواهدی هست که نشون میده به زودی شاهد یه روند بولیش جدید در بازار رمزارزها خواهیم بود

نظر شما چیه؟ آیا در روز‌های آتی، بیت‌کوین دوباره از شصت‌هزار دلار عبور خواهد کرد؟

این پادکست مهم رو از دست ندید!

مدتها بود که اهالی کریپتو با نگرانی شرایط بازار رو دنبال میکردن. یکی از سناریوهای نگران‌کننده، بحث آغاز یه سیکل نزولی چهارساله بود. اما از اون طرف بعضی از کارشناسا میگن شواهدی وجود داره که بازار احتمالا نه تنها شاهد سقوط نخواهد بود، بلکه باید منتظر یه رشد تازه بود. پس یعنی دیگه جای نگرانی نیست؟ ماجرا چیه؟ با اپیزود جدیدمون همراه باشید.

تیتراژ

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر جمعه 12 فروردین ماهتون بخیر. من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 226 از رادیو اکسکوینو

سلب مسئولیت

قبل از این که بیش تر وارد بحث امروزمون بشم باید یه نکته رو خدمت همه دوستان شنونده یادآوری کنم. همین‌طور که میدونید این پادکست یه توصیه مالی نیست و تنها در راستای رسالت آموزشی اکسکوینو برای افزایش دانش و آگاهی کاربرامون آماده شده. پس برای تصمیمات مالی و اقتصادی تون خودتون مطالعه و تحقیق کنید و با چشمای کاملا باز حرکت کنید. اکسکوینو هیچ مسئولیتی در قبال تصمیمات شما در بازار رمزارزها نداره.

متن

خب بریم سراغ بحث امروز. جاستین بِنِت (Justin Bennett) یه تحلیلگر معروف دنیای رمزارز هست. بنت اخیرا به ۹۹ هزار دنبال کننده صفحه توئیترش گفته که بازار کریپتو شاهد رشد مجددی خواهد بود. چه جوری؟ یعنی مبنای استدلال بنت چی هست؟

خب استدلال اول بنت برمیگرده به دامیننس نسبی تتر. بنت میگه با توجه به سقوط اخیر دامیننس تتر باید منتظر یه وضعیت بولیش یا گاوی در بازار کریپتو باشیم. طبق تصویر نموداری که بنت منتشر کرده، از ماه نوامبر تا الان، این اولین باره که تتر به وضع فعلیش مبتلا شده.

اما بنت یه دلیل دیگه هم برای اثبات این ادعاش میاره. ولی قبل از اینکه بریم سراغ اون یکی دلیل، یه چیز دیگه رو میخوام بهتون یادآوری کنم.

همونطور که میدونید اکسکوینو باز میخواد بهتون هدیه بده و یه جشنواره نورورزی راه‌انداخته و به ۱۵ نفر از کابرایی که در فاصله اول تا ۱۳ فروردین هفت توکنی که اسمشون با سین شروع میشه رو در کیف پولشون داشته باشن هدیه میده. یعنی کافیه از مجموع ۹ توکنی که اسمشون با سین شروع میشه شما هفت تا رو ولو در کمترین مقدار در کیف اکسکوینوتون داشته باشین.

 همین هفت سین کریپتویی میتونه به شما این شانس رو بده تا برنده یه سولانا در قرعه‌کشی جشنواره‌ هفت سین اکسکوینو بشید. چرا؟ چون ما میخوایم در آغاز قرن پونزده هجری به پونزده نفر، نفری یه سولانا بدیم. هیچ سخت گیری هم در کار نیست. میتونید همین امروز این کاررو بکنید. سولانا، سندباکس، سلسیوس، سینثتیکس، سوشی، سوآیپ، سروم، سلر نتورک، و سلف کی، نه (9) گزینه اکسکوینو برای شما هستن. هفت تا شون رو به انتخاب خودتون در کیف پولتون اضافه کنید تا جایزه ببرید.

متن

اما برگردیم به سراغ نظرات آقای بنت. بنت برای این خوشبینی بولیش خودش یه نمودار دیگه همه داره. اون میگه نمودارهای (DXY) ارزش دلار در برابر کریپتو رو اندازه میگیرن و با شکسته شدن دی‌ایکس‌وای به پایین خط ترند فعلیش، باید منتظر اتفاقات خوب در بازار کریپتو باشیم.

بعدش اون ادامه میده که مجموع این اندیکاتورها میخوان اینو بهمون بگن که بیت‌کوین باید مقاومت‌های فعلیش رو بشکونه. طبق این نظر، بیت‌کوین الان این پتانسیل رو داره که به بالاتر از سطوح مقاومتش در ۴۵۵۰۰ دلار، ۵۳ هزار دلار و حتی ۶۰ هزار دلار بره.

البته همزمان با بنت، دکتر دستغیب که کارشناس تحلیل تکنیکال اکسیکوینو هست هم گفته بود که شاخص‌ها حاکی از خبرهای خوب در بازار کریپتو هستن. البته برنامه تریدر شو با تحلیل‌های دکتر دستغیب تا ۱۴ فروردین در تعطیلات هست. ولی شما میتونید از ۱۴ فروردین هر شب ساعت ده به طور لایو از پیج اینستاگرامی اکسکوینو کلی تحلیل تکنیکال عالی دریافت کنید.

اما بنت یه پیشنهاد دیگه هم به فالو‌ئراش داره: وی‌چین. اون میگه وی‌چین همون رویای تریدرهاست. اون میگه در ۱۷ مارس گفته بود که وی‌چین شاهد رشد بزرگی خواهد بود و تنها دو روز پیش، وی‌چین ۱۸ درصد سود رو ثبت کرد. ولی این پایان وی‌چین نیست. به اعتقاد بنت، وی‌چین هنوز بولیش هست. بنت میگه وی‌چین میتونه ۲۵ درصد دیگه نسبت به سطح فعلیش رشد کنه و یه گزینه خوب برای سرمایه‌گذاری هست.

خوب دوستان به پایان این اپیزودمون رسیدیم دوست دارم که نظرات شما رو هم درباره پیش بینی بازار بدونم . شما فکر میکنید روال بازار مثبت پیش میره یا قراره ریزشی بشه ؟

نظراتتون رو برامون کامنت بذارید . با رادیو اکسکوینو همراه باشید.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.