تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

بهترین ارز دیجیتال برای خرید در بازار

بهترین ارزهای دیجیتال برای خرید در بازار

تحلیل نوسانات ارزهای دیجیتال سودآور و استراتژی مناسب در خرید و فروش

در حال حاضر بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از سودآورترین و درآمدزاترین پلتفرم‏‌های اقتصادی و مالی در بازارهای جهانی به شمار می‌‏رود. این بازار هم دارای تنوع بالایی از نظر ابزار سرمایه‏‌گذاری و خرید و فروش می‌‏باشد و هم این که احتمال رسیدن به موفقیت و کسب درآمد در این عرصه، بسیار بالا بوده و راحت‏‌تر از بازارهای مالی و اقتصادی دیگر می‌‏باشد. یکی از مهم‏ترین فاکتورها و عوامل کسب موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال، داشتن شناخت مناسب و کافی نسبت به انواع ارزهای دیجیتال موجود در این بازار می‌‏باشد.

در واقع یک سرمایه‏ گذار موفق  با افزایش آگاهی خود نسبت به ارزهای دیجیتال موجود دارای پتانسیل برای سودآوری در بازار، می‌‏تواند از طریق خرید و فروش به موقع آن ارزها، به راحتی به کسب درآمد بپردازد.

تنوع بازار ارز دیجیتال

البته همانطور که گفته شد، تنوع بازار ارزهای دیجیتال زیاد بوده و به دلیل وجود تعداد زیاد و قابل توجهی از ارزهای دیجیتال در این بازار، امکان تسلط و آشنایی کامل و مؤثر نسبت به همه‌‏ی ارزهای دیجیتال نمی‏‌باشد. لذا در راستای کسب موفقیت در سرمایه‌‏گذاری‏‌های صورت گرفته در بازار ارزهای دیجیتال، پیشنهاد می‌‏شود که همواره تعداد مشخصی از ارزهای سودآور و دارای پتانسیل نسبت به کسب درآمد در بازار را شناسایی نموده و با تحلیل حرکت‏‌ها و نوسانات مخصوص آن‏‌ها، نسبت به انجام استراتژی‏‌های خرید و فروش مناسب و سودآورد در پیرامون این ارزهای دیجیتال بپردازیم.

معرفی ارزهای دیجیتال دارای پتانسیل سودآوردی در سرمایه گذاری

لذا از این رو قصد داریم در این مقاله، تعدادی از ارزهای دیجیتال دارای پتانسیل سودآوری بالا را به شما معرفی نماییم تا بدین ترتیب، بتوانید در سرمایه‌‏گذاری‏‌های خود با وارد کردن این ارزهای دیجیتال، سود بسیار بیش‏تری را به دست آورید. البته بیش‏تر ارزهای دیجیتال معرفی شده در این مقاله، به عنوان ارزهای دیجیتالی هستند که اکثراً توسط سرمایه‏ گذاران، مورد خرید و فروش قرار می‏‌گیرند و شاید شما هم به عنوان یک سرمایه‏ گذار در حال حاضر در حال سرمایه‏ گذاری نسبت به این ارزها باشید ولی در کل امیدواریم که این مطالب نگرش‏ های مثبتی را در اختیار سرمایه‏ گذاران بازار ارزهای دیجیتال در راستای خریدهای بهتر قرار دهد.

EOS ( ایاس ) ارز دیجیتال سودآور و آینده دار

• EOS ( ایاس ) : یکی از ارزهای دیجیتال پر امید در بازار ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال ایاس می‎باشد. این ارز دیجیتال نسبت به بسیاری از بزرگان بازار ارزهای دیجیتال، عمر خیلی کوتاهی دارد. به طوری که در تاریخ 31 ژانویه سال 2018 بود که ارز دیجیتال ایاس به عنوان یک پروژه‏‌ی بسیار هیجان انگیز، وارد بازار ارزهای دیجیتال شد. این ارز در مدت زمان کوتاه ورود خود در بازار توانست به سرعت پیشرفت نموده و به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال سودآور و آینده‌‏دار در بازار، مطرح گردد. در این بین باید گفت که سرمایه‏‌ گذاران بازار ارزهای دیجیتال، باید همواره با نگاه بسیار ویژه‌‏ای به ارز دیجیتال ایی او اس توجه داشته باشند.

چرا که این ارز دیجیتال در فرصت کوتاهی که در اختیار داشت، توانست خود را به این سطح از بازار ارزهای دیجیتال برساند که در بسیاری از صرافی‏‌های ارز دیجیتال آنلاین در دنیا، این ارز به عنوان یکی از چند ارز دیجیتالی شناخته می‌‏شود که بیش‏ترین خرید و فروش را دارا می‏‌باشد.

رشد ارز دیجیتال ایاس

حال از طرفی دیگر این نکته را نیز در نظر داشته باشید که تقریباً 8 ماه از زمان ورود این ارز دیجیتال به بازار می‌‏گذرد و قطع به یقین در ماه‏‌های آینده، این ارز خواهد توانست به رشد بسیار بیش‏تری نیز دست یابد. به طوری که بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، برای یک سال آینده، پیش ‏بینی می‏‌کنند که ارز دیجیتال ایاس بتواند که قیمت و ارزش خود در بازار را، دو برابر نماید.

همچنین از نگاهی دیگر، ارز دیجیتال ایاس علاوه بر این که به عنوان یک ارز دیجیتال آینده‌‏دار در بازار، شناخته می‏‌شود، در خرید و فروش ‏های کوتاه مدت صورت گرفته نیز، سود مناسبی را برای سرمایه ‏گذاران خود به دست می‌‏آورد. لذا در حالت کلی پیشنهاد می‌‏شود که در سرمایه ‏گذاری‏ ها و خرید و فروش ‏های خود حتماً نسبت به ارز دیجیتال ایاس با یک نگاه ویژه‌‏تری توجه نمایید.

ETH – ( اتریوم ) ارز دیجیتالی با پشتوانه و کاربردی

• ETH (اتریوم) : ارز دیجیتال اتریوم در حال حاضر در شرایط و وضعیت مناسبی از نظر قیمت در بازار ارزهای دیجیتال قرار ندارد و تقریباً یک ماه پیش بود که به پایین‌‏ترین حد قیمت خود در بازار ارزهای دیجیتال رسید. ولی با این وجود، اتریوم توانست با جهش‌‏های مثبت و رو به بالای خود در بازار، قیمت خود را به صورت نسبی افزایش داده و تا حدودی از ماندن در ناحیه بحرانی دوری کند. در مقایسه با بسیاری از ارزهای دیجیتال موجود در بازار، ارز دیجیتال اتریوم نسبت به بقیه دارای پایه و اساس محکم‌‏تری می‌‏باشد. در واقع می‌‏توان گفت که پشتوانه‏‌ی حمایتی این ارز دیجیتال نسبت به موارد دیگر، بسیار قوی‏تر است.

شاهد خود این موضوع به عنوان یکی از دلایل رهایی اتریوم از شرایط بحرانی بود که به راحتی توانست در طی چند روز، خود را از وضعیت خطر نجات دهد. از نکات مثبت و در واقع نکات قدرت ارز دیجیتال اتریوم، همانطور که گفته شد، داشتن پشتوانه‏ های مالی قدرتمند می‌‏باشد که این پشتوانه‏ ها، خود را بیش‏تر در قالب انواع پروژه‏ های پی‏‌ریزی شده بر مبنای شبکه ‏ی اتریوم نشان می‏‌دهند.

بدین صورت که در حال حاضر همه روزه شاهد ظهور و ورود توکن‏‌ های جدیدی در بازار هستیم که مبتنی بر شبکه‏ ی اتریوم می‌باشند که حضور هر یک از این توکن ‎ها، به خودی خود باعث افزایش خرید و فروش اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال خواهند بود که همه‏ ی این موارد در انتها باعث قدرت گرفتن اتریوم و افزایش قیمت این ارز دیجیتال در بازار خواهند گشت. از طرفی در نظر داشته باشید که علاقه به پیاده‌‏سازی و ایجاد این پروژه‌‏ها روز به روز بیش‏تر شده به طوری که در حدود چند سال آینده، این مقدار چندین برابر تعداد فعلی خواهد شد.

اتریوم و پتانسیل سودآوری

لذا وجود این شرایط، اتریوم را به عنوان یکی از ارزهای دیجیتالی در بازار تبدیل کرده‏ است که دارای پتانسیل سودآوری بالایی می‌‏باشد. همچنین در مورد اتریوم باید گفت که آپدیت‏‌های جدید آمده در مورد این ارز دیجیتال، هر روز بر قدرت و توانایی‏‌های این ارز دیجیتال افزوده و باعث افزایش کاربرد و محبوبیت این ارز در بین سرمایه‏‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال می‏‌شود. لذا پیشنهاد می‏‌شود که یا به صورت مستقیم نسبت به خرید اتریوم اقدام نمایید و یا این که نسبت به سرمایه‏ گذاری یکی از توکن ‏های آن دست بزنید. مطمئن باشید، در هر دو حالت موفق به کسب سود و درآمد خواهید شد.

XRP (ریپل) ارز دیجیتال با سودهای هیجانی

• XRP (ریپل) : ارز دیجیتال ریپل هم از آن دسته از ارزهایی در بازار می‏‌باشد که به طرز عجیبی توانسته که با قدرت‏‌های برتر موجود در بازار ارزهای دیجیتال پای به رقابت بگذارد. به گونه‌‏ای که بر اساس آمار منتشر شده در مورد پر سودترین ارزهای دیجیتال سال 2017، ارز دیجیتال ریپل بالاترین رتبه را به خود اختصاص داده بود که در سال 2018 نیز توانسته، همچنان این روند موجود را در پیش گرفته باشد و سودهای قابل توجهی را در اختیار سرمایه‏ گذاران خود قرار دهد. البته در خرید و فروش ریپل باید به صورت کلی دقت نمود که زمان‏ های خرید و فروش این ارز دیجیتال را به صورت مناسب و درستی در نظر داشته باشیم.

به طوری که ریپل دارای نوسانات قیمتی آنی بوده و دانستن این جزئیات کوچک هستند که در خرید و فروش ‏های ریپل باعث کسب سود و درآمد برای سرمایه‏ گذاران خواهند شد.

در عین حال علاوه بر این که این ارز دیجیتال به صورت کوتاه مدت سودآوری بالایی دارد، می‏‌توان نسبت به سودآوری و ثبات بلند مدت این ارز دیجیتال نیز امیدوار بود. چرا که اخیراً پروژه‏ های قابل توجهی در پیرامون این ارز دیجیتال شکل گرفته و حمایت‏ های مالی مناسبی نسبت به این ارز دیجیتال صورت پذیرفته است. لذا پیشنهاد می‌‏شود که در استراتژی‏‌های خرید و فروش خود در بازار، حتماً قسمتی از سرمایه ‏ی خود را برای خرید ارز دیجیتال ریپل در نظر بگیرید. در ضمن در نظر داشته باشید که ریپل در ماه ‏های آخر سال میلادی، همواره نوسانات و تغییرات قیمت مثبتی را از خود نشان داده است که زمان فعلی، می‌‏تواند فرصت مناسبی برای خرید این ارز دیجیتال باشد.

BTC (بیت کوین – bitcoin ) در انتظار شروع یک آتش بازی واقعی در بازار ارزهای دیجیتال

• BTC (بیت کوین) : بیت کوین در بین ارزهای دیجیتال موجود در بازار، به عنوان یک مروارید ارزشمند بوده به طوری که در هر شرایطی که قرار بگیرد و حتی اگر بدترین وضعیت‎های کاهش قیمت را نیز تجربه کرده باشد، باز این ارز دیجیتال با ارزش قادر خواهد بود که سرمایه‏ گذاران خود را به سود برساند. در شرایط فعلی، بیت کوین در وضعیت اصلاح بازار قرار دارد که مدتی است که در این وضعیت بوده و به عقیده‏ ی کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال، زمان اصلاح بازار بیت کوین رو به اتمام بوده و روزهای اوج‌‏گیری و افزایش قیمت بیت کوین در راه می‌‏باشد.

به طوری که به عقیده‌‏ی آن‏ها، بیت کوین می‌‏تواند قیمت خود را در چند ماه آینده، حتی تا 12 هزار دلار نیز افزایش دهد که با توجه به شرایط فعلی دو برابر ارزش آن می‏‌شود که در کل می‏تواند سرمایه‏‌ی علاقه‏ مندان به خود را دو برابر نماید. در عین حال بیت کوین امسال توانسته خود را در بخش‌‏های مختلفی از زندگی روزمره‏‌ی مردم وارد کند. به گونه‌‏ای که از این ارز دیجیتال در موارد زیادی، از جمله خرید فروش‏‌های آنلاین، رزرو بلیط، به کار‏گیری در وسائل نقلیه عمومی و غیر استفاده می‏‌شود که همگی نوید آینده‌‏ای بهتر را برای این ارز دیجیتال در بازار می‌‏دهند. لذا در کل توصیه می‏‌شود که همواره در خرید‏های خود در بازار ارزهای دیجیتال، نسبت به خرید بیت کوین نیز اقدام نمایید.

حرف آخر

علاوه بر ارزهای دیجیتال معرفی شده در بالا، ارزهای دیجیتال سودآور دیگری نیز در بازار وجود دارند ولی در کل توصیه می‌‏شود که ارزهای معرفی شده در این مقاله را با جدیت بیش‏تری در سرمایه ‏گذاری‏ های خود، وارد نمایید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا