اخبار ارز دیجیتال

آغاز مرحله ششم جذب سرمایه‌گذاری پروژه کاتالیست کاردانو (آدا)

در آستانه راه‌اندازی قراردادهای هوشمند کاردانو، تیم توسعه‌دهنده این رمز ارز از جزئیات مرحله ششم جذب سرمایه در بزرگترین و بهترین صندوق نوآوری جامعه کاردانو تا به امروز با نام پروژه کاتالیست (Project Catalyst Fund6) خبر داد.

سه ماه، ۱۵۰ پروژه، با ارزش ۴ میلیون دلار آدا

به‌دنبال پست منتشر شده در وبلاگ رسمی شرکت اینپوت اوتپوت گلوبال (Input Output Global)، تیم توسعه‌دهنده راه‌حل‌های بلاک‌چین کاردانو، تمامی علاقه‌مندان به این پلتفرم از هم اکنون می‌توانند برای سرمایه‌گذاری در فاز ششم پروژه کاتالیست ثبت‌نام کنند.

در این مرحله که یک برنامه سرمایه‌گذاری جهانی برای تمامی انواع برنامه‌های کاربردی مبتنی بر کاردانو است حدود 150 پروژه اجرایی خواهد شد. مبلغ خالص بودجه برای این مرحله ۴ میلیون دلار توکن آدا برآورد شده است.

شرکت آی‌و‌اچ‌کی (‌IOHK)، شرکت توسعه‌دهنده بلاک‌چین کاردانو (Cardano)، مدتها پیش و در اوایل نیمه سوم ۲۰۲۰ از یک پروتکل وام‌دهی دیفای (DeFi)به ارزش ۲۵۰ هزار دلار آدا و به عنوان یکی از ایده‌های به اصطلاح پروژه کاتالیست (Project Catalyst) خود نام برده بود. با این اقدام برنامه های امور مالی غیرمتمرکز می‌توانند به بلاکچین کاردانو وارد شوند.

پروژه کاتالیست یک صندوق عمومی است که هدف اصلی آن بهره گیری از تحقیق، آزمایشات اجتماعی و اتفاق نظر جامعه در جهت ایجاد فرهنگی باز و دموکراتیک در جامعه کاردانو است.

تیمIOG  ۱۸ چالش اصلی را برای فاز ششم تعریف کرده که عبارتند از اکوسیستم توسعه‌دهنده، اپ غیرمتمرکز (dApps) و اضافه شدن عملکرد در مرورگرها، ابزارهای تصمیم‌گیری، برنامه‌های همکاری کاردانو با کشورهای آفریقایی (Grow Cardano، Grow Africa)، مقیاس‌بندی اکوسیستم دیفای کاردانو، امنیت استیکینگ، نسخه‌های غیر‌انگلیسی ابزارهای کاردانو و غیره.

ارائه درخواست‌های‌‌ سرمایه‌گذاری در این پروژه از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آگوست امکانپذیر بوده، و رای‌گیری در اکتبر ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد.

کاربران کیف پول یورویی (Yoroi) می‌توانند از پروژه‌های مورد علاقه خود پشتیبانی کنند

به این ترتیب، برندگان مرحله ششم پروژه کاتالیست در اوایل نوامبر ۲۰۲۱ اعلام خواهند شد.

از این مرحله به بعد، کاربران می‌توانند به پروژه‌های موردعلاقه خود از طریق کیف پول یورویی در افزونه‌های مرورگر کروم (Chrome)، فایرفاکس (Firefox) و موبایل (Mobile) رای دهند. افزونه مرورگر اج (Edge) نیز به‌زودی به‌روزرسانی شده و برای ثبت نام در دسترس قرار خواهد گفت.

طبق دستورالعمل‌های دقیق منتشر شده توسط شرکت بلاک‌چین امورگو (EMURGO)، کیف‌های واجد شرایط برای رای دادن باید حداقل ۵۰۰ آدا (یا ۱۰۰۰ دلار) موجودی داشته باشند.

منبع: u.today

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا