اکوسیستم اتریوم

چگونگی و چرایی آخرین به‌ روزرسانی اتریوم

توسعه‌دهندگان اتریوم در مورد آخرین فراخوان برای ارتقاء Cancun به توافق رسیدند.
توسعه‌دهنده اتریوم تغییرات نهایی را برای ارتقای این شبکه به Cancun پیشنهاد کرد.
ارزش اتریوم همگام با پیشرفت اکوسیستم این شبکه، افزایش پیدا کرد.

به‌روزرسانی جدید Cancun که قرار است در شبکه اتریوم راه‌اندازی شود، در چندماه گذشته موضوع بزرگی برای توسعه‌دهندگان بوده است. اخیرا در «تماس همه برنامه‌نویسان اصلی»، بسیاری از جزئیات به‌روزرسانی، نهایی شده است.
موضوع اصلی بحث درمورد حباب‌ها بود. حباب‌ها تکه‌های داده‌ای هستند که می‌توانند به بلاک چین اتریوم اضافه شوند. یک توسعه‌دهنده اتریوم به نام Dankrad Feist آزمایشی را انجام داد تا تست کند که شبکه اتریوم چقدر می‌تواند بلوک‌های بزرگ را با داده‌های اضافی مدیریت کند.
Feist فهمید که شبکه اتریوم با موفقیت بلوک‌هایی را با 128 کیلوبایت تا 1 مگابایت داده اضافی بدون ایجاد مشکل پردازش می‌کند. او عواملی مانند استفاده از پهنای باند، سرعت بلوک و گواهی‌های از دست رفته را آزمایش کرد و متوجه شد همه چیز بدون توجه به اندازه بلوک ثابت می‌ماند.
بااین‌حال، یک مورد وجود داشت که در آن بلوکی حاوی 1 مگابایت داده اضافی باعث سازمان‌دهی مجدد بلاکچین شد. بر اساس این آزمایش، فیست تغییراتی را پیشنهاد کرد. او افزایش حداکثر تعداد حباب در هر بلوک را از 4 به 6 توصیه کرد، همانطور که در EIP 4844 مشخص شده است.
در مرحله بعد، درمورد ایجاد تغییرات در EIP-4788 بحث کردند. این EIP به ریشه بلوک Beacon اجازه می‌دهد تا در EVM (ماشین مجازی اتریوم) قابل مشاهده باشد. پیشنهاد این بود که مقدار ریشه‌های بلوک ذخیره‌شده در EL (لایه اجرا) را برای کنترل رشد وضعیت بلاک چین محدود شود.
این تیم برنامه‌هایی را برای راه‌اندازی یک شبکه آزمایشی جدید به نام Holesky انجام داد که به عنوان یک پلتفرم جایگزین برای اجرای تغییرات در زنجیره بیکن عمل می‌کند. هدف اصلی Holesky اجرای تعداد بیشتری اعتبارسنجی در مقایسه با شبکه اصلی است. این مورد، آن‌ها را قادر می‌سازد تا تست‌های ریسک‌پذیر را انجام دهند و هرگونه تغییر مربوط به زنجیره Beacon را ارزیابی کنند.

وضعیت ETH

این تحولات می‌تواند تاثیر مثبتی بر قیمت اتریوم در آینده داشته باشد. طبق گزارش CoinMarketCap در زمان انتشار، ETH با قیمت 1845.16 دلار معامله می‌شد.
این روند نشان می‌دهد که تعداد انتقالات ETH در حال افزایش است. با این حال، نسبت MVRV برای ETH هم‌زمان با قیمت آن رشد کرد. نسبت روبه‌رشد MVRV نشان داد که ETH در زمان نگارش مقاله اندکی در منطقه بیش از حد خرید قرار داشت.

تحلیل اتریوم را به‌صورت روزانه در وبلاگ اکسکوینو مطالعه کنید.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.