تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

خالق Silk Road ؛ در انتظار عفو ریاست جمهوری !

خالق دارک وب ؛ در انتظار عفو ریاست جمهوری

دارک وب یکی از بزر­گ­ترین عرصه­‌های جرم و جنایت جهانی، اکنون مدتی است محکومیت موسس‌­اش را در پیش روی­ می‌­بیند؛ محکومیتی با طعم دوبار حبس ابد. راس اولبریکت  دست به دامان تمام ارتباطات­اش در ایالات متحده آمریکا برای نجات از مجازات و محکومیت است.

دارک وب آن روی سیاه سکه بیت کوین و خالق آن

راس اولبریکت که اکنون در یکی از مراکز مهم خدمات اجتماعی زندانیان در کلورادو مشغول است، تقاضانامه‌­ای را را با عنوان “مهربانی مجدد” تنظیم نموده است.

او با وجود این­که یکی از مهم‌­ترین و خطرناک­‌ترین سایت­‌های خرید و فروش مواد مخدر، سلاح و استخدام قاتل (SilkRoad) را بر بستر بیت­‌کوین راه‌­اندازی کرده، با ناامیدی از دیگر راه‌­ها تنها راه نجات برای زندگی دوباره را در دستان ریاست جمهوری ایالات متحده می‌­بیند.

“با وجود تلاش‌­های مصرانه­‌ا‌ی که در دادگاه‌­ها و به لحاظ قانونی در حق من می­‌شود باز هم ممکن است در میدان قضاوت موفق بیرون نیایم. مهم نیست که چقدر استعداد و هزینه می­‌بایست صرف شود، من برای آن تلاش می­‌کنم و اکنون بیشترین تلاش را انجام می­‌دهم تا پیام من به دست رئیس جمهور برسد”.

حمایت از  سمت جامعه کریپتو

او در این بین از اجتماع جهانی کریپتوکارنسی و مخصوصا افراد فعال در این زمینه و نزدیک به رئیس جمهوری درخواست کرده است تا  او را حمایت کنند؛ فردی که به باور بسیاری از افراد یک نابغه در دنیای رمز­ارز­ها به شمار می­‌رود.

این تلاش‌­ها اتفاقی جدید نیست، و از سال گذشته بیش از 115.000 امضاء در سایت Change.org در راستای حمایت از او جمع­‌آوری شده است.

مشاهده‌­گران این عرصه، باور اولبریکت بر موفقیت­‌اش به علاقه‌­مندی درونی پرزیدنت ترامپ به صنعت ارز­های دیجیتال است. به باور برخی، اگرچه او رسما این را اعلام نکرده اما با حرکات بدنی­‌اش (Body Language) این مفهوم را رسانده است.

با وجود نامعلوم بودن سرنوشت وی، پیش از این، استراتژیست ارشد بازاریابی “ریپل” از گفتمان­‌های این شرکت با مدیریت دفتر ترامپ بر سر موضوع این­که این رمزارز چگونه بر بازار اقتصادی این کشور تاثیر گذاشته است، سخن به میان آورده بود که این را می­‌توان حمایت احتمالی ترامپ از اولبریکت اعلان داشت.

نظر شما در این­باره چیست؟ آیا فردی که جرم و جنایت شاقه را ترویج و پنهان داشته است لایق بخششی دائمی است؟

 

منبع : btcnn

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا