راه‌اندازی اولین کیف پول سبک

لیس Lace نام کیف پول سبک جدیدی است که توسط تیم توسعه کاردانو، این‌پوت اوت‌پوت Input Output ساخته شده است. با توجه به اطمینان سازندگان، این کیف پول جدید به کاربران امکان ذخیره، کنترل و مدیریت رمزارزهای خود از جمله ان‌اف‌تی‌ها NFT را در یک مکان و بدون نیاز به هیچ راه حل دیگری می‌دهد.

کیف پول لیس شامل قابلیت همکاری و توانایی استفاده از اکوسیستم‌های مختلف بلاک چین در کنار کاردانو است. این مکانیسم به کمک راه‌حل‌های زنجیره جانبی از این‌پوت ‌اوت‌پوت گلوبال Input Output Global به دست آمده است. در آغاز، توسعه‌دهندگان تمام تلاش‌ خود را بر روی ایجاد قابلیت همکاری بین شبکه‌های کاردانو و اتریوم متمرکز کردند.

اکنون، این نوآوری در حالت آزمایشی است. به محض پایان حالت آزمایشی، سازندگان قول داده‌اند که شروع به پیاده‌سازی سایر زنجیره‌های جانبی و اتصال تمام بلاک چین‌های دیگر کنند. هدف نهایی، طبق بیانیه مطبوعاتی آن‌ها، تبدیل لیس به یک کیف پول تمام‌ عیار چند منظوره است.

تیم این‌پوت اوت‌پوت نیز به طراحی این کیف پول توجه ویژه‌ای داشته است. به گفته نویسندگان، کیف پول لیس به گونه‌ای طراحی شده است که هم برای یک تازه‌وارد و هم برای یک کاربر باتجربه به همان اندازه قابل درک باشد.

به گفته این‌پوت اوت‌پوت، کیف پول لیس باید بتواند قدرت فضای وب ۳ web3 را برای همه باز کند. این ماموریت باید توسط یک فروشگاه برنامه غیرمتمرکز رایگان، که امکاناتی هم برای توسعه‌دهندگان و هم برای کاربران عادی دارد، انجام شود. کاربران نهایی همچنین می‌توانند به دنیای بی‌حد و حصر برنامه‌های غیرمتمرکز در کاردانو دسترسی داشته باشند.

هاسکینسون چه گفت؟

چارلز هاسکینسون Charles Hoskinson، رئیس این‌پوت اوت‌پوت و یک کارآفرین معروف کریپتو، در مورد این کیف پول گفت که جهان به کیف پول سبک دیگر نیاز ندارد. به همین علت است که لیس قادر به جایگزینی تمام راه‌حل‌های دیگر و متحد کردن تمام وب۳ در یک مکان است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.