سه‌شنبه 28 فروردین 1403

راهنمای ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

در این مطلب، نحوه ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو به‌صورت کامل و قدم به قدم آموزش خواهید دید. اگر هنوز در وب‌سایت صرافی اکسکوینو ثبت نام نکردید، می‌توانید با ورود به صفحه اصلی سایت «اکسکوینو»، روند ثبت‌نام و احراز هویت را شروع کنید. در ادامه‌ی این مطلب با ما همراه شوید:

شروع ثبت نام در صرافی اکسکوینو

پس از ورود به صفحه اصلی وب‌سایت اکسکوینو، گزینه‌ی ثبت نام را در گوشه‌ی بالای سمت چپ صفحه مشاهده می‌کنید. با کلیک روی گزینه‌ای که با فلش قرمز رنگ مشخص شده به صفحه ثبت نام اکسکوینو منتقل می‌شوید.

حالا وارد صفحه ثبت‌نام شدید. همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید باید در کادر اول شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کنید. در کادر دوم باید رمز عبور انتخابی خود را وارد کنید. رمز عبور شما باید شامل: حداقل یک حرف انگلیسی، یک عدد، یک کاراکتر مخصوص (مانند @، ؟، # و…) باشد و طول آن حداقل ۸ کاراکتر باشد. این اقدامات در راستای ساخت یک رمز عبور امن و مناسب است. در آخرین کادر رمز عبور انتخابی خود را مجددا وارد کنید.

پس از وارد کردن شماره موبایل یا ایمیل و تعیین رمز عبور، لازم است که پس از مطالعه قوانین و شرایط اکسکوینو، با زدن تیک، موافقت خود را اعلام کنید و پس از آن جواب سوال مطرح شده را در آخرین کادر وارد کنید.

تایید ثبت نام اکسکوینو

پس از اتمام مراحل اولیه ثبت نام، وارد قسمت تایید ثبت نام می‌شوید. در این قسمت یک پنجره مانند تصویر بالا باز شده و از شما درخواست می‌شود تا کد ارسال شده به ایمیل یا شماره خود را در این کادر وارد کنید. بعد از وارد کردن کد روی گزینه ثبت‌نام و ورود کلیک کنید.

در صورت ورود کد صحیح، پیغام «ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شد» را دریافت می‌کنید و می‌توانید وارد پنل کاربری خود شوید.

برای استفاده از تمامی امکانات صرافی اکسکوینو، لازم است که پس از تکمیل ثبت‌نام، اقدام به احراز هویت در اکسکوینو کنید.

20 نظرات

  1. سلام من چند وقت پیش عضو شدم ولی رمز کاربریم یادم نیست
    وقتی رو گزینه فراموشی رمز میزنم میگه شماره همراه بدین من شمارمو وارد میکنم قبول نمیکنه میگه شماره اشتباهه
    میشه راهنماییم کنین

    • سلام روز خوش
      با شماره پشتیبانی تماس بگیرید مشکلتون رو حل میکنن.
      شماره تماس پشتیبانی: ۰۲۱۲۸۱۱۱۴۰۰

  2. حسبن شیخ علیشاهی

    برای قسمت عکس سه کاراکتر گذاشتید ولی مال من این سه تائیدنشد ودیگه نتوانستم ادامه بدم

    • درود
      پشتیبانی میتونه کمکتون کنه. شماره تماس پشتیبانی: ۰۲۱۲۸۱۱۱۴۰۰
      از طریق تیکت (داخل حساب کاربری) هم می‌تونید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید

  3. سلام وقت بخیر، من چند ماه پیش در سایت اکسکوینو ثبت نام کردم ولی چون ازش استفاده نکردم کد اعتبارسنجی گوگل رو گم کردم، توی حسابم پولی نبود، الان میخوام وارد حسابم بشم کد اعتبارسنجی گوگل می خواد که ندارم، با توجه به اینکه قبلا با کدملی ام یه حساب باز کردم بمن اجازه افتتاح مجدد حساب رو هم نمیده، میشه لطفا راهنماییم کنید برای ورود به صرافی چیکار میتونم بکنم؟

    • سلام وقتتون بخیر. با شماره پشتیبانی تماس بگیرید. کمکتون میکنن شماره پشتیبانی: 02128111400

  4. سلام. بنده قصد دارم شماره تلفنی رو که موقع ثبت نام و احراز هویت دادم رو تغییر بدم ولی متاسفانه همچین چیزی رو نداره. چیکار باید کرد؟

    • سلام. از طریق بخش تیکت سایت میتونید شماره‌اتون رو تغییر بدید. پشتیبانی کمکتون می‌کنه.

  5. چرا موقع نوشتن تاریخ تولد میگه نباید تاریخ تولد از الان بزرگ تر باشه

  6. سلام کدتایید ایمیل ندارم چجوری رافعال کنم؟

    • پوریا فیروزنژاد

      این امکان فقط در اپلیکیشن اکسکوینو وجود دارد. بعد از ورود به صفحه ورود در اپلیکیشن، در بخش ارسال مجدد کد فعال‌سازی، ایمیل خودتان را وارد کنید تا کد برای شما مجددا ارسال شود.

  7. با عرض سلام. در قسمت فعال کردن گوگل اتنتیکیتور نمیتونم کد رو اسکن کنم. میشه بفرمایید چکونه دستی کد رو وارد کنم. با تشکر

    • پوریا فیروزنژاد

      شما باید با یکی از دو شماره همراه یا ثابت خودتان که در سایت ثبت شده است، با پشتیبانی تماس بگیرید. در گفت و گو با کارشناسان اکسکوینو باید اطلاعات مربوط به کد ملی، یکی از کارت‌های بانکی و آخرین تراکنش خود را اعلام کنید تا از صحت هویت شما اطمینان حاصل شود. سپس در اسرع زمان، google authenticator ریست می‌شود.

  8. مرضیه جابری

    سلام وقتتون بخیر. نرم افزار جدید روی گوشی من اجرا نمیشه چیکار کنم؟

  9. روح الله کریمیان

    سلام من‌درمراحل اولیه ثبت نام هستم هنوز احراز هویت کامل نشدم عکس ارسال نکردم متوجه شدم سال تاریخ تولدم رو اشتباه زدم چطور میتونم اصلاح کنم باتشکر

    • پوریا فیروزنژاد

      سلام
      شما باید حتما با کارشناسان ما در پشتیبانی اکسکوینو تماس بگیرید. بعد از ارائه اطلاعات لازم، مشکل شما بر طرف می‌شود.

  10. مریم حاتمی

    سلام. وقت بخیر. من چند روز پیش در سایت شما ثبت نام کردم. اطلاعات احراز هویت رو داشتم انجام میدادم که به اشتباه قسمت احراز ه‌یت ۲ مرحله ای فکر کنم فعال شد حالا دیگه نمیتونم وارد برنامه بشم. همش میگه کلید ۶ رقمی گوگل رو وارد کنید بعد پیغام میده کلید واژه گوگل بسازید
    با پشتیبانی چندروز پیش تماس گرفتم گفت درست میکنیم هنوز درست نشده حاتمی هستم ۰۹۰۱۸۶۱۲۹۰۱

  11. مریم حاتمی

    سلام وقت بخیر. من توی ورود به حساب کاربری به مشکل برخوردم، همش پیغام میاد یک کلید گوگل بسازید.. لطفا طریقه ساخت کلید گوگل برای ورود رو بفرمایید

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.