راه‌اندازی زنجیره‌بازی و برنامه‌های اجتماعی مبتنی بر شبکه آربیتروم Arbitrum

تیم بلاک چین آربیتروم، راه‌حل مقیاس‌‌پذیری اتریوم، روز ۱۸ مرداد اعلام کرد: زنجیره لایه ۲ خود را که مبتنی بر بازی و برنامه‌‌های اجتماعی است را برای عموم، منتشر کرده است. این زنجیره قبلا برای سیستم‌های کمونیتی پوینت ردیت Community Point Reddit استفاده شده است.

آربیتروم نوا Arbitrum Nova یک زنجیره جدید است که در درجه اول برای بازی و برنامه‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است و اولین بار در اوایل سال جاری معرفی شد. همچنین اولین زنجیره‌ای است که با استفاده از فناوری آربیترومز انی تراست Arbitrum’s AnyTrust ساخته شده است.

این زنجیره برای پروژه‌هایی با حجم تراکنش‌های بالا درنظر گرفته شده است که به دنبال راه‌حل‌های کم‌هزینه و با امنیت بالا هستند. آربیتروم گفته است که به بیش از ۱۰۰ تیم توسعه اجازه دسترسی داده است. همچنین از کمیته دسترسی به داده‌ها و اعضای اولیه که شامل کن‌سن‌سیس ConsenSys، اف تی اکس FTX، گوگل کلود Google Cloud، آفچین لبز Offchain Labs، پی‌۲‌ پیP2P، کوییک‌نود Quicknode و ردیت Reddit هستند، استفاده می‌کند.

از جمله موفقیت‌‌هایی که این زنجیره می‌‌تواند روی آن حساب کند، استقرار سیستم امتیازات اجتماعی ردیت در نوا است. در حال حاضر، دو جامعه به عنوان بخشی از این استقرار وجود دارد، با این حال این تعداد می‌تواند به خوبی افزایش یابد. درحال حاضر بیشتر تمرکزها بر روی توسعه، ایجاد اکوسیستم و سپس پایگاه کاربران است.

نوا از آربیتروم وان متفاوت است. زیرا کمیته داده ابتدا داده‌های تراکنش را دریافت می‌کند و تنها در صورت تایید کمیته، داده‌ها به صورت زنجیره‌ای ادامه می‌یابند و این فرض را ایجاد می‌کند که حداقل دو عضو کمیته باید تایید کنند.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.