راه‌اندازی کیف پول بلاک چینی برای ارزهای دیجیتال و ان اف تی‌ها NFTs

در سال ۲۰۲۰، شرکت کره‌ای اس‌کی تلکام SK Telecom یک کیف پول برای ذخیره‌سازی گواهی دیجیتال مبتنی بر بلاک چین راه‌اندازی کرد که هدف آن رسیدگی به گواهی‌ها در اوج همه‌گیری کوید ۱۹ (COVID-19) بود.

اس‌کی تلکام، یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه کره جنوبی، قراردادی مشترک با سایر شرکت‌های بلاک چین امضا کرده است که هدف آن توسعه کیف پول دیجیتالی است که می‌تواند از رمزارزها، توکن‌های ان اف تی NFT و اعتبار دیجیتال پشتیبانی کند.

در اطلاعیه روز دوشنبه، شرکت اس‌کی تلکام اعلام کرد که بازوی بلاک چین آن با شرکت بلاک چین آن‌لب AhnLab و آزمایشگاه اتمیکس لبز Atomix Labs برای توسعه و راه‌اندازی کیف پول وب ۳ همکاری خواهد کرد. به گفته این شرکت، از توکن‌های سول باند soulbound Tokens یا اس بی تی ‌ها SBT برای تایید اعتبار شامل عضویت و گواهینامه‌ها و همچنین قابلیت ذخیره دارایی‌های دیجیتال استفاده خواهد کرد.

آزمایشگاه اتمیکس از رمزگذاری محاسباتی چند جانبه ایمن برای کیف پول بلاک چین استفاده خواهد کرد، بعد از این مدت شرکت برای پشتیبانی فنی فعال می‌ماند، در حالی که اس کی تلکام و شرکت بلاک چین آن‌لب عملیات را بر عهده می‌گیرند. به گفته وو هیون جونگ Woo-Hyun Jung مدیر عامل آزمایشگاه اتومیکس، بزرگترین مانع در برابر گسترش اکوسیستم بلاک چین کیف پول شخصی است و این پروژه قصد دارد بین امنیت و راحتی تعادل برقرار کند.

به عنوان یکی از بزرگترین اپراتورهای تلفن همراه در کره جنوبی، اس کی تلکام با معرفی کیف پول رمزنگاری کاربر‌پسند می‌تواند پیامدهایی برای پذیرش در این کشور داشته باشد. از دسامبر ۲۰۲۱، تقریبا ۳۰ میلیون نفر در کره جنوبی از طریق شرکت اس کی تلکام، اشتراک تلفن همراه دارند که ۵۸ درصد از کل جمعیت را در بر می‌گیرد. در سال ۲۰۲۰، این شرکت همچنین کیف پولی را برای ذخیره‌سازی گواهی دیجیتال مبتنی بر بلاک چین راه‌اندازی کرد که هدف آن رسیدگی به گواهی‌ها در اوج همه‌گیری بود.

دفاتر مرکزی ترافورم لبز Terraform Labs مستقر در کره جنوبی از ماه می پس از جدا شدن ترا یو اس دی TerraUSD (UST) – اکنون ترا یو اس دی کلاسیک TerraUSD Classic (USTC) – از دلار آمریکا و کاهش قابل توجه قیمت ترا (لونا) Terra (LUNA) در بحث‌های پیرامون رکود بازار کریپتو، محور اصلی بوده است. دو کوون Do Kwon، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل، شبکه ترا را در ماه می با یک زنجیره جدید راه‌اندازی کرد اما گزارش شده است که با پرس و جوهایی از سوی قانون‌گذاران و مقامات کره جنوبی نیز روبرو شده است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.