شاخص دماسنج بازار

شاخص دماسنج بازار: یکه‌تازی رشد بیت کوین نسبت به دیگر دارایی‌ها

بازار دارایی‌های پر معامله مثل دلار، سکه، خودرو و بیت‌کوین همچنان روند صعودی خود را ادامه می‌دهند. در این بین، بیت کوین با رشد قیمتی بیشتری در طول یک ماه گذشته مواجه شده است.

به گزارش اکسکوینو، این هفته در شاخص دماسنج دارایی‌ها، به بررسی مهم‌ترین تغییرات قیمتی دلار، سکه، خودرو، بیت کوین، شاخص بورس و و مسکن پرداخته‌ایم.

در حالی که دارایی‌هایی مثل دلار و سکه در حال رشد مداوم هستند، بیت کوین توانسته است از نظر افزایش قیمت در ماه و فصل گذشته، از دیگر دارایی‌ها سبقت بگیرد.

قیمت بیت کوین با رسیدن به بیش از 49 هزار دلار، رشد 22 درصدی ماهانه را تجربه کرد. افزایش قیمت این رمز ارز در سه ماه گذشته هم بیشتر از 37 درصد بوده است.

دلار هم پس از بیت کوین، بیشترین مقدار رشد را در این دوره طی کرده است. قیمت دلار نسبت به هفته گذشته نزدیک به 2 درصد، و در سه ماه اخیر، بیشتر از 20 درصد افزایش یافته است.

بازار سکه نیز همچنان روند صعودی خود را ادامه می‌دهد. قیمت سکه طرح جدید در یک ماه گذشته، رشد 9 درصدی داشته است. قیمت این دارایی در یک فصل گذشته هم با رشد 16 درصدی روبه‌رو شد.

شاخص کل بورس هم روزهای مثبتی را سپری می‌کند تا بار دیگر امید معامله گرانش نسبت به آینده آن افزایش یابد. بررسی‌ها نشان می‌دهد که شاخص بورس تهران در یک ماه گذشته، بیشتر از 14 درصد رشد داشته است.

بررسی‌های میدانی ما از بازار خودرو نشان می‌دهد که میانگین قیمت خودرو در بازار، همچنان روبه صعود است، به طوری که قیمت خودرو در یک ماه گذشته، افزایش نزدیک به 11 درصدی را تجربه کرده است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.