زمان های حساس برای بیت کوین

زمان‎های حساس برای قیمت بیت کوین

بیت کوین ارزان

ارزهای دیجیتال در اوایل پیدایش خود چندان مورد توجه افراد و سرمایه‎گذاران نبودند و علاقه‏‌ی خاصی به سرمایه‎گذاری در این زمینه وجود نداشت و در این راستا نیز قیمت ارزهای دیجیتال موجود در بازار پایین بوده و ارزهای دیجیتال به عنوان سهام چندان ارزشمندی در بازارهای جهانی به شمار نمی‎رفتند که در یک تحول عظیم صورت گرفته، به تدریج بازار ارزهای دیجیتال دچار تغییراتی ویژه شد و به یک‌باره سهام ارزهای دیجیتال که در رأس آن‌‏ها بیت کوین قرار داشت افزایش چشمگیری پیدا کرد. این افزایش چشمگیر قیمت باعث شد تا برخی از افراد که قبلاً ارزهای دیجیتال در اختیار داشتند به سود بالایی دست یابند و در عین حال به عنوان عاملی شد تا افراد و سرمایه‏‌گذاران جدیدی نیز جذب این بازار شوند.

موفقیت در بازار ارز دیجیتال

یکی از عوامل موفقیت در بازار ارز دیجیتال ، پیش‏‌بینی درست در مورد آینده‏‌ی ارزها می‏‌باشد. یعنی با در نظر گرفتن شرایط موجود و تغییر و تحولات صورت گرفته در مورد یک ارز، فرد سرمایه‌‏گذار، نسبت به خرید و یا فروش آن ارز اقدام می‌‏نماید و اگر پیش‏‌بینی‌‏های فرد سرمایه‌‏گذار درست باشد، وی می‏‌تواند به سود قابل توجهی از استراتژی خرید خود برسد. حال در این پیش‌‏بینی‌‏ها، بیش‏تر ارزش و قیمت بیت کوین تعیین کننده است. بیت کوین ارزی است که به عنوان ارز اصلی بازار ارز دیجیتال به شمار می‌‏رود و ارزهای دیگر موجود در بازار ارزهای دیجیتال به عنوان ریز ارزها یعنی ” Altcoins “، به شمار می‌‏روند. در این بین تغییرات قیمت بیت کوین تأثیر مستقیمی بر قیمت سایر ارزها دارد و افزایش یا کاهش قیمت بیت کوین باعث ایجاد تغییراتی در همان مسیر در مورد سایر ارزهای دیجیتال خواهد شد.

استراتژی‏‌های سرمایه‏‌گذاری موفق در بازار ارز دیجیتال

حال با در نظر گرفتن این شرایط و روابط باید به دنبال عکس العمل‌‏ها و وضعیت فعلی بیت کوین در بازار بود تا بتوان با آنالیز درست، نسبت به انجام استراتژی‏‌های سرمایه‏‌گذاری موفق در بازار اقدام کرد. در حال حاضر قیمت بیت کوین 7327 دلار است و نسبت به چند ساعت قبل شاهد کاهش قیمت بیت کوین بوده‌‏ایم و حتی قیمت آن در بدترین وضعیت امروز به 7211 دلار نیز کاهش داشته است.

این شرایط نزول قیمت، هر چند در مقیاس کمی اتفاق افتاده است ولی باز به عنوان شرایط و زمان‏‌های حساس برای بیت کوین به شمار می‌‏رود. اگر بیت کوین بتواند قیمت خود را به مدت چند روز دیگر نیز بالای 7 هزار دلار نگه دارد، می‏‌توان امیدوار بود که قیمت این ارز در روزهای بعدش به بالای 8 هزار دلار نیز برسد و این می‌‏تواند فرصت مناسبی برای سرمایه‏‌گذاران باشد تا بتوانند سودهای خوبی را از این شرایط به اصطلاح ” Bullish ” بدست آورند.

شرایط سرمایه گذاری

ولی اگر شرایط وفق مراد سرمایه‎گذاران نبوده و به صورت برعکس عمل نماید، یعنی قیمت بیت کوین دوباره زیر 7 هزار دلار بیاید، سرمایه‏‌گذاران با شرایط بحرانی مواجه خواهند شد و باید تمامی‏ ” trade “های خود را متوقف کرده و همه‌‏ی سرمایه‏‌ی خود را به تتر تبدیل نمایند. چرا که با کاهش قیمت بیت کوین اگر افراد سرمایه‌‏ی خود را از بیت کوین و سایر ارزها به تتر تبدیل نکنند، ارزش کلی سرمایه‌‏ی آن‌‏ها کاهش خواهد یافت در واقع بدترین شرایط این است که tradeهای صورت گرفته‌‏ی قبلی را لغو نکنند یعنی باید در شرایط به اصطلاح ” Bearish “، تمامی tradeهای انجام شده لغو شود چرا که در نهایت همه‌‏ی آن‌‏ها باعث ضرر مالی به سرمایه‌‏گذاران خواهند شد.

در این بین باید منتظر ماند و دید که بیت کوین نسبت به شرایط حال حاضر، چه عکس العملی را از خود نشان خواهد داد و آیا باعث خوشحالی سرمایه‏‌گذاران شده و یا آن‌‏ها را ناراحت خواهد کرد.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.