پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
سرویس شریکان

سرویس شریکان اکسکوینو راه‌حلی برای درآمد مستمر

سرویس شریکان اکسکوینو از اول فروردین ماه ۱۴۰۱ به عنوان ویژگی جدید این پلتفرم راه‌اندازی شد. این ویژگی در صرافی‌های خارجی با اسم برنامه همکاری در فروش Affiliate Program شناخته می‌شود و در اصل نوع پیشرفته‌تر کد معرفی است که شما به باقی افراد می‌دهید تا به واسطه آن در اکسکوینو یک حساب کاربری جدید بسازند.

ویژگی شاخص سرویس شریکان این است که شما در کارمزدی دریافتی اکسکوینو از کاربرانی که معرفی کرده‌اید، شریک می‌شوید.

این سرویس از یک فروردین ماه ۱۴۰۱ فعال شده است و طبق برنامه‌ای از پیش تعیین شده به صورت ماهیانه سود حاصله به حساب شما در اکسکوینو واریز خواهد شد.

هر شخص فعالی که با کد یا لینک شما در پلتفرم معاملات رمزارز اکسکوینو ثبت‌نام کند به واسطه این سرویس برای شما سود ماهیانه‌ای به همراه خواهد داشت.

به ازای هر ترید کاربر مدعو، ۲۵ درصد از کارمزدی که اکسکوینو دریافت می‌کند به شما تعلق می‌گیرد. البته اگر آن کاربر در این پلتفرم معامله‌ای هم نکند باز هم برای شما سودآوری خواهد داشت. همانطور که اطلاع دارید به دارایی‌های باقی‌مانده در کیف‌پول شما سه درصد سود سالیانه تعلق می‌گیرد. پس اگر کاربر مدعو فقط میزانی دارایی رمزارز در کیف‌پول خود داشته باشد به صورت سالیانه یک درصد سود نسبت به آن دارایی به شما تعلق می‌گیرد.

فراموش نکنید که شما فقط از افرادی که مستقیم دعوت کردید سود کسب می‌کنید و این طرح به هیچ وجه شامل افراد لایه‌های بعدی نمی‌شود.

نکته مهم: عنوان شریکان اکسکوینو یک اسم تمثیلی برای معرفی سرویسی از اکسکوینو است که بخشی از درآمد کارپردازی خود را با کاربری که کاربر دیگری را معرفی کرده است، تقسیم میکند.

این اسم به هیچ عنوان، هیچگونه تعهدی از نظر مالی یا معنوی برای اکسکوینو به همراه ندارد و تنها یک نام تمثیلی به حساب می‌آید.

اکسکوینو می‌تواند به دلخواه در هر زمان شرایط این سرویس یا کلیت آن را تغییر دهد یا متوقف کند.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

یک دیدگاه

  1. عالیه خیلی ممنون

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.