۵ رمز ارز جدید به اکسکوینومارکت اضافه شد
۵ رمز ارز جدید به اکسکوینومارکت اضافه شد

۵ رمز ارز جدید به اکسکوینومارکت اضافه شد

باینری ایکس BNX

در دنیای متاورس می‌توانید با زندگی کردن و جذاب‌تر از آن، با بازی کردن برای خود کسب درآمد کنید. شاید هنوز هم برای خیلی‌ها جای تعجب و سوال باشد که چطور می‌توان با بازی کردن درآمد کسب کرد.

صنعت بازی یا همان گیمینگ و بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین در سال‌های اخیر به یکی از جذاب‌ترین و پر پتانسیل‌ترین حوزه‌ها در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. اگر شما هم یکی از فعالان حوزه ارزهای دیجیتال هستید حتما می‌دانید و شنیده یا دیده‌اید که هر روز به تعداد پروژه‌های جدید و بازی‌ها و پروتکل‌های نوپا که ترکیبی از گیمینگ و ارزهای دیجیتال برای کسب درآمد هستند اضافه می‌شود.

بازی سایبر‌دراگون (CyberDragon) یک بازی فانتزی نقش محور و یکی از بازی‌های مبتنی بر اکوسیستم Play-to-Earn (بازی برای کسب درآمد) است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس (BSC) ایجاد شده و توکن بومی و حاکمیتی آن یعنی باینری ایکس با نماد اختصاری BNX شناخته می‌شود.

دارندگان این توکن قادر هستند تا با انجام این بازی و خرید و فروش آیتم‌های داخل بازی و فعالیت در فضای آن در رای‌گیری در مورد تصمیمات اصلی سایبر‌دراگون و مسائل حامیتی این پروتکل شرکت کنند.

معرفی توکن باینری ایکس BNX
معرفی توکن باینری ایکس BNX

بی‌اس‌سی‌پد BSCPAD

ارز دیجیتال بی‌اس‌سی‌پد که با نماد اختصاری BSCPAD نمایش داده می‌شود تکامل بعدی لانچ پدهای بلاک‌چین است که قرار است ایرادات اساسی لانچ پدهای موجود را حل کند. این پلتفرم برای همه دارندگان این توکن سودآوری دارد و فرصتی را برای سرمایه‌گذاری تمامی معامله‌گران کوچک و بزرگ در بهترین پروژه‌های زنجیره هوشمند بایننس فراهم می‌کند.

BSCPAD در واقع اولین سکوی پرتابی است که به راه‌اندازی پروژه‌ها در زنجیره هوشمند بایننس اختصاص یافته است. BSCPad پروژه‌های ارزهای دیجیتال را با توانایی توزیع توکن و افزایش نقدینگی تقویت می‌کند.

معرفی ارز دیجیتال بی‌اس‌سی‌پد BSCPAD
معرفی ارز دیجیتال بی‌اس‌سی‌پد BSCPAD

بلا پروتکل BEL

ارز دیجیتال بلا پروتکل با نماد «BEL» دارای بلاک‌چین انحصاری خودش نیست و با استاندارد ERC20، روی بستر اتریوم قرار دارد. پروتکل بلا، شبکه‌ای است که مجموعه‌ای از محصولات DeFi یا همان امور مالی غیرمتمرکز را برای بیان ساده‌تر و دسترسی بیشتر به بانکداری‌های رمزارزی تحویل می‌دهد.

محصولاتی همچون ابزار خودکار تولید محصول، پروتکل وام و موارد دیگر با طراحی زیبا و تجربه کاربری خاص و هدف اصلی این پروژه تسریع در پذیرش DeFi در بین کاربران است. از طرفی دیگر صاحبان این اکوسیستم یعنی شرکت ARPA، هدف از ایجاد این پروژه را جمع کردن اطلاعات در برنامه‌های عملی، خودکار نمودن کارها تا حد ممکن و ارائه خدمات به کاربران جدید و باتجربه عنوان کرده است. توکن بلا پروتکل در حال حاضر در صرافی‌های مطرحی همچون Binance ،Huobi Global ،Bithump و دیگر صرافی‌های معتبر آنلاین قابل معامله است.

معرفی توکن بلا پروتکل BEL
معرفی توکن بلا پروتکل BEL

رمپ RAMP

پروژه ارز دیجیتال رمپ یک پلتفرم میان زنجیره‌ای نقدینگی و در واقع یک پروتکل غیرمتمرکز است که قصد دارد پذیرش DeFi یا امور مالی غیرمتمرکز را با اجازه دادن به کاربران غیر اتریوم (ETH) برای اشتراک توکن‌ها در پلتفرم‌های ETH تقویت کند.

رمپ دیفای باعث شده تا سرمایه سهام بلاک‌چین‌های غیر از استاندارد ERC-20 به یک استیبل‌کوین معروف به rUSD که در بلاک‌چین اتریوم صادر می‌شود، وثیقه شود. این توکن‌ در حال حاضر بخش بزرگی از تمام بلاک‌چین‌های معرفی شده را تشکیل می‌دهد و علت آن توانایی و قابلیت‌های بلاک‌چین اتریوم و پشتیبانی قوی این سیستم از رمزارزهای دیگر است.

اتریوم در واقع توکن نسل دوم است و بسیاری از امکانات و قابلیت‌های آن بر روی بلاک‌چین‌های دیگر وجود ندارد. این رمزارز که تمام توان خود را روی استفاده آزادانه از رمزارزها در مبادلات و معاملات مختلف گذاشته، هم اکنون در حال ثبت قرارداد پشتیبانی با بسیاری از شرکت‌ها و صرافی‌های معتبر است که خود باعث افزایش قابل‌توجه اعتبار و ارزش این توکن خواهد شد.

معرفی توکن رمپ RAMP
معرفی توکن رمپ RAMP

مانترا دائو OM

پلتفرم مالی غیرمتمرکز مانترا دائو (Mantra DAO) توکن بومی خود با نام اختصاری OM را در سال ۲۰۲۰ به بازار ارزهای دیجیتال معرفی کرد. هدف این پلتفرم که بر بستری از اتریوم فعالیت می‌کند کمک به کاربران برای ذخیره ثروت خود و رشد سرمایه است. این پلتفرم کاربران را قادر ساخته تا روی سهام‌های غیر حضوری و غیر متمرکز تمرکز داشته باشند.

دارندگان توکن مانترا دائو می‌توانند جوایز مربوط به این شبکه را دریافت کنند و در عین حال با سپرده‌گذاری یا همان استیکینگ (staking)، پاداش دریافت کنند. کاربران این شبکه همچنین می‌توانند در ازای در اختیار گذاشتن سرمایه خود به سایر کاربران (وام‌دهی)، با استفاده از برنامه‌های بازپرداخت وام، سود حاصل از آن را به صورت ارزهای دیجیتال دریافت کنند. صاحبان رمز ارز OM حق رای‌دهی و شرکت در در تصمیم‌گیری‌های حاکمیتی این شبکه را نیز دارند.

معرفی توکن مانترا دائو OM
معرفی توکن مانترا دائو OM

توجه داشته باشید این ۵ رمز ارز معرفی شده را از هم اکنون می‌توانید در اکسکوینومارکت با کمترین کارمزد معامله کنید. تاکید می‌کنیم شما دوستان عزیز برای انجام کلیه سفارشات محدود یا همان لیمیت (limit) نیاز به پرداخت تنه ۰.۱ درصد کارمزد داشته و همچنین برای انجام سفارشات آنی یا همان سفارشات به قیمت بازار تنها ۰/۲ درصد کارمزد پرداخت خواهید کرد.

در پایان چنانچه پیشنهادی برای اضافه شدن رمزارزهای موردنظرتان به پلتفرم معاملاتی اکسکوینومارکت دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.