تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

قیمت اتریوم در انتهای سال 2018، سه برابر خواهد شد!!!

ارز دیجیتال اتریوم

بیت کوین و اتریوم و بازار ارز دیجیتال

در حال حاضر ارزهای زیاد و متنوعی در بازار ارز دیجیتال وجود دارند که هر یک از آن‏‌ها دارای ارزش و سهام متفاوتی نسبت به یک‌دیگر بوده و همواره در تلاش هستند تا نسبت به هم به برتری برسند و در رقابت موجود، خود را به مقام‏‌های بالا در بازار ارزهای دیجیتال برسانند. در این بین بیت کوین به عنوان قدرت‌مندترین ارز در بازار ارزهای دیجیتال مطرح بوده و ارزهای دیگری مانند بیت کوین کش ، اتریوم و … در رقابت با بیت کوین نتوانسته‌‏اند، آن طور که باید و شاید خود را نشان دهند. البته این ارزها نیز طرفداران خاص خود را داشته و باعث کسب سود و درآمد قابل توجهی برای دارندگان خود شده‌‏اند ولی همینک بازار در شرایط رکود قرار داشته و قیمت اکثر ارزهای دیجیتال در حال کاهش است.

آقای ” Steven Nerayoff “: روزهای بد بازار گذرا بوده

حال در شرایط موجود، آقای ” Steven Nerayoff ” به عنوان یکی از افراد پدید آورنده‌‏ی اتریوم ، این اعتقاد را دارد که روزهای بد بازار گذرا بوده و به زودی شاهد تحولاتی عظیم و اساسی در بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود. به طوری که قیمت ارزهایی مانند اتریوم شاهد تحولات عظیمی خواهد شد. بدین صورت که آقای ” Steven Nerayoff ” این انتظار را دارد که در پایان سال جاری (2018)، قیمت اتریوم یک جهش مثبت فوق العاده‏‌ای داشته و قیمت خود را در بازار ارزهای دیجیتال، 3 برابر حالت فعلی خود نماید و حتی در رقابت سهام بازار ارزهای دیجیتال، بتواند بر بیت کوین برتری داشته باشد.

البته نظرات آقای ” Steven Nerayoff “، بر اساس احساسات و یا نظر شخصی وی نبوده و ایشان حرف‌‏های خود را بر اساس مستندات موجود در بازار مطرح می‌‏کند. ایشان برای حرف‏‌های خود، این دلیل را آورده‏‌اند که تکنولوژی اتریوم نسبت به سایر ارزهای دیجیتال بسیار بهتر و پیشرفته‌‏تر بوده و تراکنش‏‌های صورت گرفته در شبکه را در زمان کم‏تر و به صورت بهینه‌‏تری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال انجام می‏‌دهد که این امر خود باعث افزایش محبوبیت اتریوم در بین شرکت‏‌ها و فعالیت‏‌های تجاری‌‏ای شده است که قصد دارند از قابلیت‌‏های اتریوم در قالب پروژه‏‌هایی برای پیشبرد فعالیت‌‏های خود بهره ببرند.

به طوری که پیش‏‌بینی شده است که در سال 2018، تعداد پروژه‏‌های کاری صورت گرفته با اتریوم نسبت به وقت مشابه خود در سال قبل، 10 برابر شده است و همه‏‌ی این عوامل دست در دست هم داده تا بسیاری از کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال و بخصوص آقای ” Steven Nerayoff ” نسبت به شروع دوران طلائی اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال امیدوار باشند.

پایین بودن قیمت اتریوم در شرایط فعلی، برای سرمایه‏‌گذاران یک مزیت بوده

البته پایین بودن قیمت اتریوم در شرایط فعلی، برای سرمایه‏‌گذاران یک مزیت بوده و این شانس را به آن‌‏ها می‌‏دهد که قبل از افزایش قیمت اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال، بتوانند آن را با قیمت اندکی خریداری کرده و به امید پیشرفت قیمت این ارز در ماه‏‌های آینده، آن را نگه‌دارند. در واقع این استراتژی خرید، یک استراتژی بلند مدت بوده که می‏‌تواند سرمایه‌‏گذاران را به سود بالا رسانده و باعث کسب درآمد بالایی برای آن‌‏ها شود. این شرایط در حالی اتفاق می‏‌افتد که هر روز که می‏‌گذرد امید نسبت به بیت کوین کم‏تر شده و احتمال به قدرت رسیدن ارزهایی مانند اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال بیش‏تر مطرح می‏‌گردد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا