پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
همه چیز درباره ارز دیجیتال BNB بایننس کوین
همه چیز درباره ارز دیجیتال BNB بایننس کوین

همه چیز درباره ارز دیجیتال BNB بایننس کوین + نمودار

ارز دیجیتال BNB بایننس کوین چیست

ارز دیجیتال بایننس‌کوین (Binance Coin) که با نام اختصاری BNB نمایش داده می‌شود توسط صرافی بایننس در جولای سال ۲۰۱۷ با هدف جذب سرمایه به منظور توسعه و گسترش این صرافی به بازار ارزهای دیجیتال عرضه شد.

کلمه بایننس ترکیبی از دو واژه باینری (binary) به معنای دو به دویی و فایننس (finance) به معنای مالی است. بایننس به طور معمول با دو مفهوم شناخته می‌شود:

۱-  صرافی بایننس (binance exchange)  

۲- ارز دیجیتال بایننس‌کوین (binance coin) که عده ای از افراد آن را به طور مختصر و بایننس یا BNB خطاب می‌کنند.

این توکن در ابتدا بر روی بلاکچین اتریوم با استاندارد ERC-20 اجرا می‌شد و چون مطابق با استانداردها و قوانین حاکم بر بلاک‌چین اتریوم بود همین مسئله بایننس‌کوین را قادر می‌ساخت تا از ثبات و ایمنی بلاک‌چین و شبکه اتریوم بهره‌مند شود.

بعد از آن، به بلاکچین اختصاصی خود بایننس منتقل شد. به عبارتی ساده‌تر بایننس‌کوین (BNB) به توکن‌هایی گفته می‌شود که قابل استفاده در پلتفرم بایننس بوده و به دلیل معامله آن در بازار آزاد، ارزش آن نوسان پیدا می‌کند.

امنیت و سرعت پردازش قابل‌توجه بایننس از ویژگی‌های اصلی این صرافی ارز دیجیتال بوده و راه‌اندازی ارز دیجیتال بایننس‌کوین سبب شد تا این صرافی از جایگاهی ویژه و خاص در این فضای کسب و کار برخوردار باشد.

 ارز دیجیتال BNB بایننس کوین چیست
ارز دیجیتال BNB بایننس کوین چیست

بایننس‌کوین دارای عرضه محدود بوده و در عرضه اولیه آن حدود ۲۰۰ میلیون توکن بایننس‌کوین ارائه شده که طبق برنامه‌ریزی‌های تیم بایننس نیمی از این میزان قرار است طی برنامه‌ای با عنوان توکن‌سوزی در چند سال از بین برود.

صرافی بایننس در جریان عرضه اولیه بایننس‌کوین، ۱۰ درصد از کل این توکن‌ها معادل ۲۰ میلیون آن را به سرمایه‌گذارهای فرشته (Angel Investors) اختصاص داد. ۴۰ درصد یا ۸۰ میلیون از توکن‌های BNB به بنیانگذاران آن و ۵۰ درصد یا ۱۰۰ میلیون واحد باقیمانده هم به مشارکت‌کنندگان عادی اختصاص داده شد.

بایننس‌کوین در واقع همانند سوختی (مانند سوخت ماشین) برای انجام عملیات در صرافی بایننس و اکوسیستم آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بدان معناست که در انجام پرداخت‌های گوناگون در صرافی بایننس، مانند واریز و برداشت وجه، خرید رمزارزهای ارائه شده در عرضه اولیه و دیگر موارد، می‌توان از بایننس‌کوین یا BNB استفاده کرد.

این توکن از خدمات متنوع در اکوسیستم صرافی بایننس پشتیبانی می‌کند که این خدمات شامل پرداخت هزینه کارمزد معاملات (Trade Fee)، کارمزد مبادلات (Exchange Fee)، کارمزد مربوط به لیست کردن رمز ارزها (Listing) و هرگونه کارمزد دیگری می‌شود.

 ارز دیجیتال BNB بایننس کوین
ارز دیجیتال BNB بایننس کوین

تاریخچه صرافی بایننس

صرافی بایننس (binance) یک صرافی آنلاین چینی ارزهای دیجیتال و یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین صرافی‌ها به‌شمار می‌رود. این صرافی در سال ۲۰۱۷ توسط شخصی به نام چانگ پنگ ژائو (Chang Peng Zhao)  تاسیس شد.

ژائو و تیم توسعه‌دهنده بایننس تاکنون تلاش‌های بی وقفه‌ای برای توسعه این پلتفرم انجام داده‌اند. تا به امروز این تلاش‌ها بی‌ثمر نبوده و صرافی بایننس به یکی از موفق‌ترین و پیشرفته‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در جهان تبدیل شده است.

تاریخچه صرافی بایننس
تاریخچه صرافی بایننس

تیم توسعه‌دهنده بایننس کوین

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) معروف به سی‌زی (CZ) در سال ۲۰۱۷ صرافی بایننس را در چین تاسیس و راه‌اندازی کرد. وی پیش از این، موسس شرکت فیوژن سیستم (Fusion Systems) بود که زمینه فعالیت آن ارائه راهکارهای حوزه فناوری های مالی فین‌تک (FinTech)  بود.

ژائو در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان سومین عضو تیم کیف پول ارز دیجیتال بلاک‌چین دات اینفو (Blockchain.info) به این شرکت پیوست. از دیگر سوابق وی که راه را برای تأسیس صرافی بایننس برای او هموار کرد فعالیتش به‌عنوان مدیر فناوری اطلاعات صرافی اوکی‌کوین (OKCoin) بود.

از دیگر بنیانگذاران صرافی بایننس به فردی به نام یی هی (Yi He) می‌توان اشاره کرد که بعد از تاسیس بایننس به این تیم پیوست و در کنار ژائو مشغول به فعالیت شد.

در حال حاضر تیم مخصوصی برای توسعه و نظارت بر توکن بایننس‌کوین (BNB) وجود ندارد و تمرکز اصلی تیم روی توسعه کل این اکوسیستم است.

 تیم توسعه‌دهنده بایننس کوین
تیم توسعه‌دهنده بایننس کوین

تفاوت اصلی بایننس کوین و بیت کوین

در اینجا قصد داریم به بررسی تفاوت‌های اصلی میان ارز دیجیتال بایننس‌کوین و اولین رمز ارز برتر جهان یعنی بیت‌کوین بپردازیم. با وجود اینکه هر دو این رمز ارزها از دسته آلت کوین‌ها هستند اما تفاوتهای اساسی بین آنها وجود دارد که این تفاوتها عبارتند از:

  • تمرکز در برابر عدم تمرکز: بیت‌کوین رمز ارزی غیرمتمرکز بوده و به همین دلیل در همه جا و هر مکانی قابل معامله است و هیچ بانک مرکزی بر آن کنترل ندارد و به همین جهت هم آسیب‌پذیری بالایی در مقابل انواع مختلفی از متغیرها دارد. این در حالی است که بایننس‌کوین ارز دیجیتالی متمرکز بوده که کمتر تحت تاثیر شرایط خارجی است اما به شدت از شرایط و عوامل داخلی صرافی بایننس تاثیر می‌پذیرد.
  • بایننس‌کوین در مقایسه با بیت‌کوین ارزی جدیدی محسوب می‌شود که در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی و منتشر شده است. اما در مقابل، ارز دیجیتال بیت‌کوین از سابقه‌ای طولانی و اثبات شده‌ برخوردار است که تاریخ انتشار آن به سال ۲۰۰۹ برمی‌گردد.
  • حداکثر تعداد قابل عرضه بیت‌کوین، ۲۱ میلیون عدد است که این میزان در مقایسه با عرضه کل بایننس‌کوین که چیزی حدود ۲۰۰ میلیون کوین است بسیار کمتر است. این تفاوت در تعداد عرضه سکه‌ها بدان معناست که طی سالهای آینده، سکه‌های BNB از نظر حجم کلی از بیت‌کوین سبقت خواهند گرفت.
  • بایننس‌کوین بر خلاف بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال پیشرو، ارزی جدید در شبکه بلاک‌چین به‌شمار رفته و این بدان معناست که سهم بازار این رمز ارز در مقایسه با دیگر ارزهای پیشرو، کمتر است و در نتیجه خرید و سرمایه‌گذاری و تخصیص دارایی معامله‌گران به این قبیل ارزهای دیجیتال نیز محدود است.
  • یکی از مهمترین و اساسی‌ترین عواملی که در زمان خرید ارزهای دیجیتال باید در نظر گرفته شود امنیت است که این مقوله در ارز بایننس‌کوین بیشتر از بیت‌کوین به چشم می‌خورد.
 تفاوت اصلی بایننس‌کوین و بیت‌کوین
تفاوت اصلی بایننس‌کوین و بیت‌کوین

بلاک‌چین بایننس

همانطور که در بالا گفتیم بایننس‌کوین در ابتدای کار بر روی بلاکچین اتریوم ساخته شد و از توکن‌های با استاندارد ERC-20 استفاده می‌کرد.

این توکن بعد از آن  با توسعه و گسترش این شبکه به تدریج به زنجیره اختصاصی خود بایننس با نام زنجیره بایننس (Binance Chain) انتقال پیدا کرد. زنجیره بایننس از ساز و کار اجماع تحمل خطای بیزانس (Byzantine fault) استفاده می‌کند و از انواع مختلفی از نودها یا همان گره‌ها تشکیل شده که شامل موارد زیر است:

  • گره‌های اعتبارسنج (Validator Nodes): وظیفه این گره‌ها شناسایی و انتخاب اعضای جامعه به منظور رای‌دهی برای اعتبارسنجی تراکنش‌ها است.
  • گره‌های شاهد (Witness Nodes): این نودها، شاهد فرایند اجماع بوده و تراکنش‌ها را به دیگر گره‌ها منتقل می‌کنند.
  • گره‌های شتاب‌دهنده (Accelerator Nodes): گره‌های شتاب‌دهنده به خود صرافی بایننس تعلق داشته و وظیفه آنها سرعت بخشیدن به فرایند اعتبارسنجی تراکنش‌ها است.

امکان استخراج توکن‌های بایننس‌کوین در بلاکچین آن وجود ندارد و دلیل آن هم این است که کلیه توکن‌های موجود در این شبکه از پیش استخراج شده و از طریق عرضه اولیه عرضه شده‌اند.

توکن‌های در چرخه هم برای مبادله همراه با تخفیف در صرافی بایننس استفاده می‌شود. نرخ تخفیف در مبادلات این صرافی در سال اول ۵۰ درصد بود و این میزان تخفیف در هر سال به نیم کاهش پیدا کرده طوریکه بعد از سال پنجم دیگر تخفیفی وجود نخواهد داشت و همین مسئله سبب ایجاد تغییراتی در بهای این توکن می‌شود.

علاوه‌براین، یکی از برنامه‌های صرافی بایننس برای جلوگیری از استهلاک ارزش توکن این صرافی، این است که آنها را بازخرید کرده و به منظور کاهش عرضه می‌سوزاند که به آن توکن سوزی یا token burning گفته می‌شود که در ادامه این مقاله به بیان مفصل آن خواهیم پرداخت. برنامه‌ریزی کلی این صرافی سوزاندن نیمی از توکن‌های در گردش بایننس‌کوین (یعنی ۱۰۰ میلیون از مجموع ۲۰۰ میلیون) است.

 بلاک‌چین بایننس
بلاک‌چین بایننس

بایننس لانچ‌پد Binance Launchpad

بایننس لانچ‌پد (Binance Launchpad) نام پلتفرم انحصاری صرافی بایننس است که هدف آن کمک به پروژه‌های تازه کار برای راه‌اندازی و عرضه رمز ارزها است. به عبارتی دیگر، دو پلتفرم انحصاری بایننس با نام‌های بایننس لانچ‌پد و لانچ‌پول (Binance Lauchpool) به تیم‌های مربوط به پروژه‌های ارزهای دیجیتال در خصوص راه‌اندازی و انتشار توکن‌های آنها کمک می‌کند.

این کمک شامل مشاوره در رابطه با تمامی مراحل و به صورت گام به گام در کلیه فرایندهای اجرایی است. در بایننس لانچ‌پد، خدمات ارائه شده شامل مشاوره قبل از راه‌اندازی و عرضه توکن موردنظر، کلیه امور مرتبط با رمز ارز بعد از لیست‌شدن (Listing) در صرافی و بازاریابی آن رمزارز است.

هدف اصلی پروژه بایننس لانچ‌پد فراهم آوردن شرایط و امکانات مناسب برای تمرکز تیم‌ها بر روی پروژه‌های رمز ارز خود و استمرار در ساخت محصول است.

بایننس لانچ‌پد Binance Launchpad
بایننس لانچ‌پد Binance Launchpad

بایننس دکس Binance DEX چیست؟

عبارت بایننس دکس (Binance DEX) شکل مختصرشده Binance Decentralized Exchange و به معنی «صرافی غیرمتمرکز بایننس» است. در واقع بایننس دکس به صرافی غیرمتمرکز بایننس اشاره دارد که توسط صرافی بایننس در سال ۲۰۱۹ ساخته شده و قدرت خود را از رمزارز این صرافی یعنی بایننس‌کوین (BNB) به‌دست آورده است.

از مزیت‌ها و ویژگی‌های اصلی این صرافی غیرمتمرکز به هزینه و کارمزدهای کمتر تراکنش‌ها و افزایش امنیت از طریق معاملات توزیع شده می‌توان اشار کرد.

این نکته را در نظر داشته باشید که کار با صرافی غیرمتمرکز بایننس همانند صرافی اصلی نبوده و نسبت به آن کاری دشوار و سخت است که مناسب کاربران حرفه‌ای و دارای تجربه کافی در این زمینه است.

بایننس دکس بر روی بستر بلاک‌چین زنجیره بایننس یا همان بایننس‌چین (BinanceChain) ساخته شده و در این صرافی بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال به ثبت رسیده که قابل استفاده برای فعالان و معامله‌گران است. چانگ پنگ ژائو، بنیان‌گذار صرافی بایننس، در خصوص ماهیت بایننس دکس این چنین نوشته است:

«بایننس دکس یک صرافی غیرمتمرکز با شبکه توزیع‌شده از نودها است که کاربر را قادر به نگهداری از کلیدهای خصوصی خود و مدیریت وکنترل کیف پول خود می‌کند.»

 بایننس دکس Binance DEX چیست؟
بایننس دکس Binance DEX چیست؟

هدف از اختراع بایننس کوین

همانطور که پیشتر اشاره شد هدف اصلی از ابداع توکن بایننس‌کوین (BNB) قدرت بخشیدن به اکوسیستم صرافی بایننس به منظور برخورداری از یک اکوسیستم پایدار بود.

این توکن در حال حاضر کاربردهای گوناگونی داشته و اهداف متفاوت را از قبیل پرداخت هزینه و کارمزد معامات، مبادلات و هزینه‌ فهرست کردن ارزهای دیگر و یا هر عملیات متفاوت دیگری که کاربر ممکن است در صرافی انجام دهد و کارمزد داشته باشد را دنبال می‌کند.

علاوه‌براین، با استفاده از این توکن می‌توان روی ارزهای ارائه‌شده در عرضه‌های اولیه در بایننس لانچ‌پد سرمایه‌گذاری کرد. اساسا ارز بومی یک صرافی نیاز به استفاده از ارز سنتی یا ارز فیات را از بین می‌برد و این یکی دیگر از مزایای توکن بایننس‌کوین محسوب می‌‌شود. چراکه پول‌های سنتی در اغلب موارد چیزی جز تاخیر و تحمیل هزینه‌های مازاد بر کاربر در انجام معاملات و مبادلات به همراه ندارند.

توکن سوزی بایننس کوین یا Token Burning چیست؟

همانگونه که بالاتر از برنامه توکن‌سوزی تیم بایننس صحبت کردیم یکی از برنامه‌های صرافی بایننس که با هدف جلوگیری از استهلاک ارزش توکن بایننس‌کوین و افزایش ارزش آن، کاهش تورم و دیگر دلایل اقتصادی مربوط به آن انجام می‌شود، بازخرید این توکن‌ها و سوزاندن یا به عبارتی از بین بردن آنها به منظور کاهش عرضه است.

طی این فرایند که به آن توکن سوزی یا Token Burning گفته می‌شود بایننس ۲۰ درصد از سود خود را صرف بازخرید کردن توکن‌های این صرافی کرده و آن‌ها را می‌سوزاند. هدف این برنامه که از ابتدای راه‌اندازی این توکن هر سه ماه یکبار انجام می‌شده، باقیماندن حداکثر نیمی از کل سکه‌های بایننس یعنی صد میلیون واحد از آن است.

گفتنی است تا کنون ۱۷ مرحله توکن‌سوزی توسط این صرافی انجام شده است. اگر از طرفداران این رمز ارز باشید حتما تاکنون متوجه شده‌اید که پس از هربار توکن‌سوزی، معمولا شاهد افزایش قیمت بایننس‌کوین هستیم که دلیل اصلی آن هم کاهش میزان عرضه این سکه است.

جالب است که بدانید قبل از اینکه BNB به زنجیره بایننس یا همان بایننس‌چین منتقل شود، این توکن‌سوزی در شبکه اتریوم و به صورت سوزاندن قراردادهای هوشمند انجام می‌شد. در این روش معیار تعیین‌کننده برای تعداد سکه‌های سوزانده شده، تعداد معاملات انجام شده صرافی در سه ماه گذشته آن بود.

 توکن سوزی بایننس کوین Token Burning چیست؟
توکن سوزی بایننس کوین Token Burning چیست؟

مزایای BNB بایننس کوین

از مهمترین مزایای بایننس‌کوین به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

تراکنش‌های سریع

از قابلیت‌های اصلی که بایننس‌کوین برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد سرعت بخشیدن به معاملات و تراکنش‌های انجام شده در صرافی بایننس است. از آنجا که موتور تطبیق مالکیت این صرافی قادر به شناسایی استفاده از توکن مخصوص آن است، کاربران قادر هستند تا معاملات صحیح را با استفاده از این موتور پیدا کرده و آن را سریعتر و و قابل اطمینان‌تر انجام دهند.

ترید ارزهای دیجیتال گوناگون

کاربران با استفاده از بایننس‌کوین می‌توانند به معامله بالغ بر ۱۵۰ رمز ارز دیگر در این صرافی بپردازند. علاوه‌براین، بایننس‌کوین دارای جفت ارزهای معاملاتی مختص به خود بوده و به همین دلیل کاربر دیگر نیاز به مراجعه به صرافی‌های دیگر برای انجام معاملات موردنظر خود را ندارد.

 اعمال تخفیف در انجام معاملات

از دیگر مزایای بایننس‌کوین که طرفداران زیادی را به سمت خرید این رمز ارز جذب کرده اعمال تخفیفات ۵۰ درصدی روی هزینه‌ تراکنش‌ها است. برای درک بهتر این موضوع به این مثال توجه کنید: فرض کنید کاربری ۱۰،۰۰۰ ارز خریداری می کند که در حالت پرداخت عادی باید ۱۰ دلار کارمزد بپردازد. حال اگر این کاربر از بایننس‌کوین استفاده کند، کارمزد معامله او به نصف این مقدار یعنی ۵ دلار کاهش پیدا می‌کند.

توجه داشته باشید که میزان این تخفیف در هر سال متفاوت است و به نیم کاهش پیدا می‌کند، این بدان معناست که در سال پنجم از آغاز عرضه این رمز ارز، دیگر بحث ارائه این تخفیفات به طور کلی حذف خواهد شد.

پذیرش بایننس به‌عنوان روش پرداخت

صرف‌نظر از کلیه مزیت‌هایی که بایننس‌کوین برای کاربران خود به همراه دارد، ارائه‌دهندگان خدمات گوناگونی از این توکن به‌عنوان وسیله پرداخت استقبال می‌کنند و آن را می‌پذیرند خصوصا در صنایعی از قبیل خدمات مسافرتی و گردشگری.

معایب بایننس کوین

باوجود تمام مزایایی که برای رمز ارز بایننس‌کوین در نظر گرفته شده، این ارز دیجیتال هم همانند باقی رمز ارزها دارای معایب و مخاطراتی است که از بزرگترین آن به بی‌ثباتی این صنعت آن هم به دلیل نوپا بودن آن می‌توان اشاره کرد.

علاوه‌براین همانطور که در بخش مزایای توکن بایننس‌کوین به آن اشاره شد، تخفیف شبکه این رمز ارز بعد از ۵ سال یعنی در سال ۲۰۲۱ به پایان می‌رسد و این برای بسیاری از کاربران و طرفداران این توکن ناخوشایند است.

هرچند با در نظر گرفتن جایگاه خوبی که بایننس‌کوین در میان سایر ارزهای دیجیتال برتر جهان به خود اختصاص داده همچنان علاقه و اشتیاق بسیاری از کاربران و فعالان این بازار را در خرید و نگهداری این ارز بالا نگه داشته است و از نظر بسیاری این ارز از آینده خوبی برخوردار است.

نحوه خرید و فروش BNB بایننس کوین

روش خرید بایننس کوین

ساده‌ترین روش خرید بایننس‌کوین از طریق صرافی بایننس به شیوه انتقال وجه یا انتقال بانکی (برای افراد در کشورهای غیر تحریم) و کارت‌های اعتباری (Debit Card / Credit Card) است.

اما از آنجا که این صرافی و بسیاری از صرافی‌های خارجی دیگر کاربران ایرانی را تحریم کرده و ایرانیان نمی‌توانند از خدمات آنها استفاده کنند، این دسته از افراد می‌توانند براحتی با افتتاح حساب در یکی از صرافی‌های ایرانی به خرید و فروش ارز دیجیتال بایننس‌کوین بپردازند.

صرافی اکسکوینو یک شرکت دانش‌بنیان بوده که با برخورداری از سامانه معاملاتی یکپارچه  مبتنی بر بلاک‌چین از مطمئن‌ترین سایت‌های داخلی در جهت تامین امنیت دارایی سرمایه‌گذارن به شمار می‌رود.

این صرافی با بیش از ۷۰ ارز دیجیتال کاربران را قادر می‌سازد به‌راحتی در هر لحظه و هر جایی به موجودی ارزهای دیجیتال خود دسترسی داشته باشند یا تراکنش‌های دلخواهشان را انجام دهند. ارز دیجیتال بایننس‌کوین از جمله رمز ارزهایی است که در لیست محصولات اکسکوینو وجود داشته و می‌توانید براحتی و در کمترین زمان ممکن آن را تهیه و یا اقدام به فروش آن نمائید.

فقط کافی است وارد سایت اکسکوینو شوید و یا با نصب نسخه اندروید کیف پول این صرافی روی گوشی مویابل خود، مراحل ثبت‌نام و احراز هویت را انجام داده و کار خرید این رمز ارز محبوب و آینده‌دار را شروع کنید.

روش فروش بایننس کوین

بایننس‌کوین را می‌توانید از طریق کلیه صرافی‌هایی که از این رمزارز پشتیبانی می‌کنند بفروشید. برای این کار تنها کافی است در صرافی موردنظر مقدار توکن بایننس‌کوینی که می‌خواهید بفروشید و رمز ارزی که می‌خواهید این توکن را به آن تبدیل کنید مشخص کرده و دکمه فروش را بزنید.

 نحوه خرید و فروش BNB بایننس کوین
نحوه خرید و فروش BNB بایننس کوین

کیف پول های مناسب برای ذخیره BNB بایننس کوین

همانگونه که برای نگهداری و ذخیره پول‌های فیزیکی و اسکناس‌های خود نیاز به کیف پول فیزیکی دارید برای نگهداری و ذخیره دارایی دیجیتال خود نیز نیار به یک کیف پول مجازی خواهید داشت.

اگر می‌خواهید توکن‌های بایننس‌کوین خود را در جایی امن و در کیف پول مجازی ذخیره کنید باید از کیف پول‌های سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری که برای این کار طراحی شده و از این ارز پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید. کیف پول رسمی برای ذخیره‌سازی بایننس‌کوین کیف پول «تراست والت Trust Wallet» است.

علاوه‌براین یکی از بهترین و امن‌ترین کیف پول‌هایی که نه تنها کار با آن برای تمامی کاربران آسان و راحت بوده بلکه از کیف پول‌های ایرانی به‌شمار می‌رود که توسط یک تیم فنی متخصص ساخته شده کیف پول اکسکوینو است.

دارندگان کیف پول اکسکوینو‌ به راحتی می‌توانند طیف وسیعی از رمز ارزها از جمله ارز دیجیتال بایننس‌کوین را در محیطی امن خریداری کرده، به ارزهای دیگر تبدیل کنند و با معامله در این حوزه به کسب سود بپردازند.

نسخه اندرویدی این کیف پول را می‌توان از طریق برنامه گوگل‌پلی (Google Play) دانلود و نصب کرده و بعد از انجام مراحل احراز هویت به انجام معاملات و تراکنش‌های مورد دلخواهتان بپردازید.

 کیف پول های مناسب برای ذخیره BNB بایننس کوین
کیف پول های مناسب برای ذخیره BNB بایننس کوین

 در زیر می‌توانید لیستی از دیگر کیف پول‌های ارز دیجیتال بایننس‌کوین را مشاهده کنید:

  • کیف پول نرم‌افزاری انجین والت (Enjin Wallet)
  • کیف پول سخت‌افزاری لجر (Ledger Wallet)
  • کیف پول سخت‌افزاری ترزور (Trezor Wallet)
  • کیف پول نرم‌افزاری رکوئست والت (Request Wallet)
  • کیف پول نرم‌افزاری اتمیک والت (Atomic Wallet)
  • کیف پول نرم‌افزاری کوینومی (Coinomi)

آینده ارزBNB بایننس کوین

رمز ارز بایننس‌کوین در زمان راه‌اندازی یعنی جولای سال ۲۰۱۷ با قیمت ۰.۱۱۵۲۰۳ دلارمعامله می‌شد. در همان ابتدا این رمز ارز برای چند ماه نرخ رشد پایینی را نشان داد ولی از اوایل دسامبر ۲۰۱۷ شروع به افزایش قیمت کرد.

در مقایسه با سال ۲۰۱۷، بهای بایننس‌کوین بایننس در سال ۲۰۱۸ بی‌ثباتی بیشتری را تجربه کرد ولی قیمت آن در ژانویه سال ۲۰۱۸ به طور چشمگیری افزایش یافت و زمانیکه بهای آن به اوج تاریخی خود در آن زمان یعنی ۲۴.۹۱ دلار رسید، دچار یک ریزش ناگهانی در تاریخ ۱۴ آگوست ۲۰۱۸ شد که بهای این رمز ارز را تا ۹ دلار کاهش داد.

اما با وجود تمامی این نوسانات، امروز شاهد حرکت صعودی بایننس‌کوین هستیم که از سال ۲۰۲۰ شروع شد و این موضوع نشان‌دهنده عملکرد بسیار خوب و نرخ رشد چند صد هزار درصدی این ارز دیجیتال است. به نظر می‌رسد با توجه به رشدی که بایننس طی این مدت داشته و به‌دنبال پشتیبانی صرافی بایننس از آن، آینده خوبی در انتظار این رمزارز باشد.

نمودار تحلیل زنده


همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.