پنج رمز ارز برتر

ویدیو / پنج رمز ارز برتری که باید این هفته زیر نظر بگیرید

از نظر خیلی از تحلیلگرها ریزش‌های قیمتی مثل ریزش امروز صبح بهترین فرصت برای خرید توی قیمت‌های پایینه . نظر شما چیه؟

این تحلیل مهم رو از دست ندید !

آخر هفته ی آروم بیت‌کوین نشون داد که تریدرها زمانی که بازار آمریکا بسته اس، معاملات با حجم سنگین انجام نمیدن و دلیلش هم همبستگی نسبتا بالای بیت‌کوین با بازار S&P 500 . چونکه عملکرد بازار آمریکا توی هفته جاری اصلا قابل پیش‌بینی نیست و بازار کریپتو رو هم بلاتکلیف گذاشته.

اگرچه بعضی از تحلیلگرها برای کوتاه مدت دیدگاه نزولی به بازار دارن، اما بعضی‌ها هم معتقدن بیت‌کوین می‌تونه وارد فاز تثبیت شده باشه و رشد قیمتی بزرگی رو توی چرخه صعودی چهارساله خودش تجربه کنه. با این تفاسیر، آیا بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها میتونن توی روزهای آینده دوباره وارد فاز صعودی بشن؟ برای دونستنش با ادامه تحلیل مهم امروزمون همراه باشید.

اکسکوینویی‌ها سلام، عصر دوشنبه ۲۹ فروردین‌ماهتون بخیر. من ساحل اختری هستم و امروز با یک ویدیوکست تحلیلی دیگه در خدمت شمام. در نظر داشته باشین که این ویدیوکست یک سیگنال خرید یا پیشنهاد سرمایه‌گذاری نیست و فقط انعکاسی از تحلیل‌های معتبر بین‌المللیه. با این دیدگاه، لطفا تا پایان این ویدیوکست با ما همراه باشید تا ۵ ارز دیجیتال برگزیده این هفته که شانس بیشتری برای صعود دارن رو باهم بررسی کنیم.

بیت‌کوین

بیت‌کوین توی دو سه روز قبل تقریبا بی‌حرکت مونده بود و این نشون‌دهنده عدم تصمیم گیری گاوها و خرس‌ها بود. اگر قیمت بالای ۴۱ هزار برگرده، گاوها تلاش می‌کنن تا قیمت رو به بالای میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی ۴۲ هزار دلار پرتاب کنن. اگر موفق به انجام این کار بشن، موج صعودی بعدی، حمله به خط میانگین متحرک ۲۰۰ روزه یعنی مقاومت ۴۸ هزار دلار خواهد بود.

شیب میانگین متحرک ۲۰ روزه و قرار گیری شاخص قدرت نسبی یا همون RSI توی محدوده منفی برای خرس‌ها یه میزت محسوب میشه، چرا که اگر قیمت زیر ۳۹ هزار دلار تثبیت بشه، فشار فروش خیلی بیشتر خواهد شد و اهداف خونین ۳۷ و ۳۳ هزار دلار در دسترس خواهند بود. پس باید امروز و فردا منتظر باشیم تا ببینیم بیت‌کوین به خط ۳۹ هزار دلار چه عکس العملی نشون میده.

شما میتونید این ویدیو رو توی یوتیوب ببینید

ریپل

ریپل هم یک حمایت خیلی قدرتمند رو روی ۶۹ سنت داره که نشون‌دهنده تقاضای بالا توی این قیمته. با این که گاوها قیمت رو به ۷۸ سنت رسونده بودن اما موفق نشدن روند رو صعودی کنن. از طرف دیگه، با ریزش ناگهانی بیت‌کوین در صبح امروز، ریپل عکس العمل شدیدی از خودش نشون نداد و این برای طرفدارای ریپل خیلی نکته خوبیه!

به هرحال اگر ریپل بتونه خودش رو توی کوتاه مدت بالای ۸۰ سنت برسونه، میتونیم حمله گاوها به سطح مقاومتی ۹۱ سنت رو روی نمودار بصورت زنده تماشا کنیم و لذت ببریم!

اما اگه ریزش بیت کوین همچنان ادامه پیدا کنه، تمام چشم امیدها به سطح حمایتی ۶۹ سنت دوخته خواهد شد.

چین‌لینک

دهم فروردین بود که چین‌لینک خط روند نزولی بلندمدتش رو شکوند اما با فشار فروش خرس‌ها تو قله ۱۸ دلار، دوباره به زیر خط روندش سقوط کرد. تنها نکته مثبت ماجرا اینجاس که ریزش تو محدوده ۱۳ دلار و ۲۰ سنت متوقف شد و امید زیادی به برگشتن به بالای حمایت ۱۳ و نیم دلار وجود داره.

اگر ریزش‌ها تموم شده باشه، حرکت مستقیم به ایستگاه ۱۵ دلار مورد انتظار خواهد بود که در این صورت، امید زیادی به بازگشت چین لینک به خط مقدم ۲۱ دلار رو خواهیم داشت.

اما اگر ریزش‌ها ادامه پیدا کنه، حمایت کلیدی ۱۲ و نیم دلار آخرین امید بازگشت بازار به روند صعودی خواهد بود، در غیر این صورت و با بسته شدن قیمت زیر این عدد، شرایط برای چین لینک از این هم که هست بدتر خواهد شد.

بیت‌کوین‌کش

توی روزهای گذشته بیت‌کوین‌کش در حال نوسان بین ۳۳۰ تا ۳۹۰ دلار بود و امید زیادی به حمایت ۳۲۹ دلار وجود داشت، تا اینکه امروز صبح با یک کندل خونین و توی یک چشم بهم زدن، بیت‌کوین‌کش خودش رو زیر ۳۲۰ دلار دید.

بازگشت از همین سطح، بخاطر شرایط RSI، می‌تونه تا ۳۵۴ دلار ادامه پیدا کنه و این اتفاق اگر باعث صعودی شدن روند بشه، سطح ۳۹۵ دلار هم می‌تونه در دسترس باشه.

اما اگر ریزش امروز شروع ریزش‌های بزرگ‌تر باشه و قیمت به زیر میانگین متحرک ۵۰ روزه برسه، خرس‌ها مطمئنا برای رسوندن قیمت به زیر ۲۶۰ دلار تمام تلاششون رو خواهند کرد.

شما میتونید این ویدیو رو در آپارات تماشا کنید.

فایل‌کوین

فایل کوین مدت خیلی زیادیه که توی کف قیمتی ۱۷ الی ۲۰ دلار باقی مونده. میانگین متحرک ۲۰ و ۵۰ روزه، روی قیمت‌های ۲۱ و ۲۰ دلار مسطح شده ان و RSI هم توی محدوده خط میانی قرار داره که کاملا نشون‌دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا ست.

اگر گاوها قیمت رو به بالاتر از میانگین متحرک ۲۰ روزه یعنی عدد ۲۱ دلار برگردونن، انتظار صعود این ارز به بالای ۲۷ دلار رو خواهیم داشت تا امیدوار باشیم که روند صعودی از سر گرفته شده.

در غیر اینصورت احتمال رسیدن فایل‌کوین به ۱۶.۵ دلار خیلی بیشتر از اهداف صعودی توی کوتاه مدت خواهد بود.

در نهایت همه چشم ها مخصوصا امروز و فردا به رفتار بیت‌کوین دوخته شده و امیدواریم روزای سر سبزی پیش رو باشه.

خب دوستان به پایان ویدیوکست امروز رسیدیم، شما می‌تونید نظرات خودتون رو توی همین پست برامون کامنت بذارید. در نظر داشته باشین که هیچکس نمیتونه با قطعیت روند قیمت رو توی بازارهای مالی پیش‌بینی کنه و بخاطر همین همه تحلیل‌ها، حتی تحلیل‌های صعودی، نگاهی هم به برعکس شدن روند دارن و این چیزیه که نمیشه در نظر نگرفت.

امیدواریم مطالب بیان شده براتون مفید بوده باشه و دید بهتری نسبت به روند بازار بهتون داده باشه. ما سعی میکنیم هر هفته دوشنبه، ویدیوکستمون رو برای تحلیل ۵ رمز ارز برتر هفته اختصاص بدیم.

با سری ویدیوکست‌های رادیو اکسکوینو همراه باشید!

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.