دریافت ۴۲ میلیون ترا ایردراپ توسط دوکوان

شخصی با حساب کاربری فت‌من FatMan در توییتر کیف‌پول‌های مخفی ترافورم لبز و شخص دوکوان را افشا کرده است. طبق ادعای این فرد این کیف‌پول‌های مخفی تعداد ۴۲ میلیون واحد لونا از طریق ایردراپ دریافت کرده اند. این در حالی است که مطابق پروپوزال ایجاد شبکه جدید ترا، کیف‌پول‌های این بنیاد نباید از ایردراپ شبکه جدید سهمی می‌بردند.

به گزارش کریپتو بیسیک cryptobasic، به نظر می‌رسد که مشکلات دوکوان با جامعه ترا به این زودی به پایان نمی‌رسد. هر روز شکایت و اتهام جدیدی علیه بنیان‌گذار ترا عنوان می‌شود. فردی با حساب کاربری فت‌من در توییتر منابع خود را به این موضوع اختصاص داده است تا اطلاعات بیشتری درباره دوکوان و ترافورم لبز به دست آورد.

این فرد در آخرین توییت خود، دوکوان و ترافورم لبز را به فریب جامعه و دروغگویی درباره دارایی‌های توکن لونا متهم کرده است. او در توییتر نوشته است:
دو کوان بارها اعلام کرده است که ترافورم لبز هیچ توکن لونایی در اختیار ندارد و ترا ۲ را به عنوان شبکه‌ای متعلق به جامعه خوانده است. این یک دروغ واضح است که به نظر می‌رسد هیچکس نمی‌خواهد درمورد آن صحبت کند. در واقع، ترافرم لبز ۴۲ میلیون توکن لونا به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون دلار در اختیار دارد.

افشای لیست کیف‌پول‌های مخفی ترافورم لبز
طبق اطلاعاتی که فت‌من منتشر کرده است، ترافورم لبز در این خصوص دروغ گفته است. ظاهرا این شرکت و دوکوان کیف‌پول‌های مخفی شدو والت Shadow Wallet دیگری دارند که موجودی آنها معادل ۴۲ میلیون توکن لوناست. فت‌من در ادامه لینک‌ کیف‌پول‌های مذکور را به اشتراک گذاشته است. سه مورد از این کیف‌پول‌ها متعلق به ترافورم لبز و دو کیف‌پول دیگر متعلق به دوکوان است.

طبق گفته فت‌من، کیف‌پول‌های زیر همان کیف پول‌های مخفی هستند که ۴۲.۸۱ میلیون توکن لونا در اختیار دارند. لیست این کیف پول‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:
کیف پول مخفی شماره یک ترافورم لبز با موجودی ۱۱.۲۸ میلیون توکن لونا
کیف پول مخفی شماره دو ترافورم لبز با موجودی ۲.۰۱ میلیون توکن لونا
کیف پول متامسک ترافورم لبز با موجودی ۰.۷۲ میلیون توکن لونا
کیف پول مخفی شماره ۱ دوکوان با موجودی ۱۹.۶۹ میلیون توکن لونا
کیف پول مخفی شماره ۲ دوکوان با موجودی ۹.۱۱ میلیون توکن لونا

آیا تقلب در رای‌گیری پروپوزال دو کوان رخ داده است؟
فت‌من به این موضوع بسنده نکرده است. او در ادامه دوکوان را متهم به استفاده از کیف‌پول‌های مخفی برای دستکاری رای‌گیری نظارتی و تایید پروپوزال‌ خود کرده است. طبق مقررات، در این رای‌گیری کسانی که لونا در اختیار داشتند، با توجه به میزان آن قدرت رای‌دهی در این رویداد را داشته‌اند.

با توجه به اینکه در این ایردراپ ۴۲ میلیون واحد لونا از شبکه جدید نصیب این کیف‌پول‌ها شده است، می‌توان تخمین زد که این آدرس‌ها مقدار زیادی لونا از شبکه قبلی در اختیار داشته‌اند و رای آن‌ها می‌توانسته تاثیر مستقیم بر نتیجه کلی رای‌دهی بگذارد. طبق ادعای فت‌من دو کوان پروپوزال‌های مذکور را ارائه می‌داده است و سپس از کیف پول‌های مخفی خود استفاده می‌کرد تا به این پروپوزال‌ها رای مثبت داده و آن‌ها را تایید کند. فت‌من خاطرنشان کرد که قرار نبود ترافورم لبز در تصمیمات نظارتی جامعه رای دهد.

در نظرسنجی مقدماتی، تقریبا کل جامعه مخالف ایجاد زنجیره جدید بودند و در عوض خواستار سوزاندن توکن‌های قدیمی لونا که اکنون به اسم لونا کلاسیک شناخته می‌شود، بودند.

هرچند، پس از ارائه اصلاحیه، پروپوزال مذکور تایید شد اما از آن زمان، شکایت‌هایی درون جامعه ترا مبنی بر این موضوع وجود دارد که دو کوان توکن لونا کلاسیک را کنار گذاشته است. نکته جالب این است که ترا ۲.۰ تحت پشتیبانی صرافی‌های رمزارز قرار گرفته است.

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.