زمان خرید بیت‌ کوین

اپیزود 203 – آیا زمان طلایی خرید بیت‌کوین فرارسیده است؟

حتما شنیدید که اکثر سرمایه‌گذاران موفق در بازار کریپتو، وقتی خرید کردند که همه در حال فروش بودند و یا زمانی اعتماد کردند که کسی حاضر نبوده اعتماد کنه.

مثلا دوقلوهای وینکلواس که دو نفر از ثروتمندترین افراد در بازار رمزارز هستند؛ اغلب سرمایه‌شان رو در سال ۲۰۱۲ وقتی بیت‌کوین فقط ۱۰ دلار قیمت داشت؛ جمع‌آوری کرده‌اند.

اما اون لحظه طلایی رو چطور می‌شه شناخت؟ در این اپیزود از پادکست رادیو اکسکوینو، درباره زمان طلایی خرید بیت‌کوین صحبت کردیم.

🎙️ این پادکست جذاب و شنیدنی رو از دست ندید!

اگر داستان سرمایه‌گذارای موفق در کریپتو رو دنبال کرده باشید، میدونید که اکثرشون وقتی خرید کردن که همه در حال فروش بودن و یا وقتی اعتماد کردن که کسی حاضر نبوده اعتماد کنه. اما اون لحظه طلایی که باید ازش نهایت استفاده رو برد کی هست؟ در این اپیزود میبخوایم به این موضوع بپردازیم.

اکسکوینویی‌ها سلام. عصر شنبه 7 اسفندماهتون بخیر . من ساحل اختری هستم و همراه شمام با اپیزود 203 از  رادیو اکسکوینو

موضوع پادکست امروز میتونه خیلی براتون مفید باشه پس به نظرم با دقت تا انتها بهش گوش بدین اما قبل از اینکه بیشتر توضیح بدم باید مثل همیشه بهتون یادآوری کنم: که این پادکست به هیچ عنوان یه توصیه مالی نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش و تصمیمات مالی به عهده خود شماست پس خواهش میکنم که با احتیاط و مطالعه کافی قدم بردارید .

مقدمه

 مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، استراتژیست ارشد کالا یا کامودیتی در شبکه تلویزیونی بلومبرگ هست؛  نظراتش خیلی دنبال میشه و معمولا توسط رسانه‌های اقتصادی بازنشر زیادی هم داره. به نظر مایک کسی میتونه برنده بازار باشه که بتونه بر احساسات ترس و تردید و عدم اطمینان خودش غلبه کنه.

مایک میگه کسی که الان بتونه با غلبه بر فاد بیت‌کوین بخره حتم سود زیادی به جیب میزنه.

خب حالا میریم به سراغ اینکه بررسی کنیم مایک مک‌گلون چی میگه؟

اجازه بدین بیشتر براتون توضیح بدم: مایک مک‌گلون در یه مصاحبه تازه که فایلش رو در یوتیوب هم میتونید پیدا کنید و ببینید، گفته بازار کامودیتی ها الان به شدت تحت تاثیر تحولات ژئوپولیتیک و حمله روسیه به اوکراین هست.

از مایک پرسیدن که چرا در همچین شرایطی قیمت بیت‌کوین بالا نرفت. مگه نمیگن بیت‌کوین یه پوشش در برابر ریسک هست؟

 مگه نباید بیت‌کوین هم مثل طلا با خبر جنگ بالا میرفت؟ مایک در پاسخ گفت: علت سقوط بیت‌کوین پس از خبر حمله روسیه به اوکراین این بود که کل بازار کامودیتی در معرض یه اصلاح وسیع و گسترده بود.

 مایک میگه در عین حال فرصت‌های خرید و ورود همچنان سرجاشون هستن.

ولی اجازه بدین یه چیز خیلی مهم رو اول بهتون یادآوری کنم:

کمپین

میدونید که امروز شنبه هفتم اسفنده و تنها چهار روز فرصت از جشنواره کولاک جوایز اکسکوینو باقی مونده. به نظرم همین امشب تا قبل از ساعت دوازده با افزایش موجودی رمزارزی تون به خودتون این شانس رو بدید تا یکی از برندگان ۵ اتریوم و ۱۵ گوشی آیفون ۱۳ ما باشید. یه افزایش ۱۰۰۰ دلاری در امشب مساوی میشه با ۴۰۰ شانس در قرعه‌کشی بزرگ ما. اما برگردیم به ادامه بحثمون.

مایک تاکید کرد که همه یادشون باشه که الان همون زمان فرصت بزرگه برای خرید. علی الخصوص اونایی که کمی پول تو دست و بالشون هست باید از این فرصت استفاده کنن.

مایک میگه ماهها بود که داشتم میگفتم باید منتظر یه اصلاح بزرگ در بازار بود.

اون تاکید داره که کسایی که الان خرید میکنن، در نهایت در بلندمدت برنده هستن. هر چند که نوسانات و بالا و پایین های زیادی در انتظار بازار خواهد بود.

مایک میگه الان بهترین لحظه برای خرید بیت‌کوین هست و خریداران بلندمدت بعدا میتونن به این لحظات فکر کننو بگن این همون فرصت طلایی خرید بود که من ازش استفاده کردم. 

البته دوستان شنونده یه بار دیگه یادآوری میکنم که ما در اکسکوینو فقط در حال نقل قول هستیم تا شما را در جریان تازه‌ترین اطلاعات و تحلیل‌ها قرار بدیم. نظرات ارائه شده در این پادکست فقط حرف‌اهی مایک مک‌گلون بودن که اخیرا در شبکه تلویزیونی بلومبرگ مطرح شده و ما هیچ مسئولیتی در قبال اون نداریم. تصمیم همیشه با خود شماست.

همچنین ببینید

ارز دیجیتال پالیگان (Polygon) چیست؟

ارز دیجیتال پالیگان – Polygon با نماد MATIC یکی از محبوب‌ترین رمزارزهای بازار است که …

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال

تحلیل ارز دیجیتال به‌صورت روزانه، در راستای ارائه نمودار، سیگنال و انجام معاملات به‌صورت روزمره …

تحلیل ارز دیجیتال اتریوم

تحلیل اتریوم

بازار خرید و فروش و قیمت ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که به همراه دارد …

تحلیل تتر

تحلیل تتر

تحلیل تتر امروز شنبه 7 دی

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.