۳ رمزارز جدید اکسکوینومارکت
۳ رمزارز جدید اکسکوینومارکت

۳ توکن جدید به اکسکوینو‌مارکت اضافه شد

به تازگی ۳ رمز ارز جدید به لیست ارزهای اکسکوینو‌مارکت اضافه شده است. اگر شما هم از فعالان ترید و معامله ارزهای دیجیتال هستید از هم‌اکنون می‌توانید در این پلتفرم به معامله بیش از ۱۰۰ رمز ارز با کمترین کارمزد بپردازید.

توکن‌های اتومات نتورک (Ata)، لینی یر فایننس (Lina)، فیوز نتورک (Fuse)، ۳ توکن جدید اضافه‌شده به اکسکوینو‌مارکت هستند که در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با این توکن‌ها و نحوه عملکرد آنها آشنا کنیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

توکن اتومات نتورک با نماد اختصاری ATA

توکن اتومات نتورک (Ata) متعلق به یک پروتکل خدمات غیرمتمرکز با همین نام است که یک لایه امنیتی میان‌افزاری برای اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز در بلاک‌چین‌های مختلف ایجاد می‌کند. این پروتکل کاربردهای مختلفی دارد از جمله رای‌‌دهی ناشناس و ارزش قابل استخراج توسط ماینر (MEV) با استفاده از جدیدترین الگوریتم‌های رمزنگاری و محافظت از حریم شخصی.

پروتکل اتومات نتورک یک روش نظارت بر رای‌گیری تحت عنوان ویتنس (Witness) دارد که مختص رای‌دهندگانی است که دوست ندارند هویتشان افشا شود و می خواهند به‌صورت ناشناس رای دهند. رای‌دهندگان می‌توانند اختیار رای خود را به سایر آدرس‌ها اعطا کنند. ویژگی Witness از اتریوم و بایننس‌اسمارت‌چین و سایر زنجیره‌های سازگار با ماشین مجاری اتریوم (EVM) پشتیبانی می‌کند.

توکن اتومات نتورک
توکن اتومات نتورک

توکن لینی یر فایننس با نماد اختصاری LINA

لینیر فایننس (Lina) یک پروژه بلاک‌چینی نسبتا جدید است که هدف از ایجاد آن بهبود برنامه‌های مالی غیرمتمرکز یا همان دیفای (DeFi) است. از دیگر اهداف اصلی این پروژه ایناست که مشکلات نقدینگی در صف تراکنش‌ها را برطرف کرده و به این ترتیب سبب کاهش چشمگیر کارمزدهای بالای تراکنش‌ها (gas fee) شود.
لینیر فایننس نحستین پروتکل دارایی دلتا است که با زنجیره‌های محتلفی سازگار است. این پروتکل تریدرها را قادر می‌سازد تا دارایی‌های مصنوعی را ایجاد کرده و به مدیریت و ترید آپنها بپردازند. در چنین شرایطی امکان دستیابی به طیف وسیعی از دارایی‌ها بدون نیاز به خرید مستقیم آنها برای این دسته از کاربران فراهم می‌شود.
پروتکل غیرمتمرکز میان زنجیره‌ای مورد استفاده در لینیر فایننس امکان مبادلات سریعتر، امن‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر را برای طیف وسیعی از دارایی های مالی مصنوعی ایجاد می‌کند.
این اکوسیستم توسط توکن بومی آن یعنی لینا (LINA) تقویت می‌شود. این توکن برای تحقق چندین کارکرد اصلی از جمله سهام، حاکمیت، استخراج نقدینگی، پرداخت‌ها و سرمایه‌گذاری در پلتفرم “Liquids” طراحی شده است. پلتفرم «Liquids» همان دارایی‌های مالی مصنوعی ایجاد شده در صرافی لینیر است که فرصت‌های جدیدی را فراهم کرده و بر اساس اهداف مالی هر فردی قابل تغییر است.
مهمترین ویژگی لینیر قابلیت همکاری بالای این پلتفرم است، تیم لینیر با ساخت زنجیره‌های سازگار با اتریوم (ETH) و ماشین مجازی آن (EVM) مانند بایننس‌اسمارت‌چبن (BSC) کار خود را آغاز کرده است. طبق نقشه راه این پروزه، این شبکه به زودی به زنجیره‌های سازگار با غیر از اتریوم هم گسترش می‌یابد. این زنجیره‌های جایگزین می‌توانند سرعت بالاتر، هزینه معامله کمتر و قابلیت دسترسی بیشتر را ارائه دهند.

توکن لینی یر فایننس
توکن لینی یر فایننس

توکن فیوز نتورک با نماد اختصاری FUSE

پلتفرم ارز دیجیتال فیوز نتورک (Fuse Network) یک پروژه مالی غیرمتمرکز (DeFi) است که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شده است. این پروژه یک شرکت مالی است که هدف آن اتصال پرداخت‌های روزمره از طریق اعمال نفوذ زیرساخت DeFi به بلاک‌چین است. فیوز نتورک بستری را برای کارآفرینان ایجاد می کند و به آنها اجازه می‌دهد بسترهای خود را به اقتصادهای ارزشمندی تبدیل کنند. با این پلتفرم، هر کسی می‌تواند به راحتی برنامه‌های کاربردی خود را بسازد و تراکنش‌ها و فرآیندهای مالی سنتی را دیجیتالی و خودکار کند.
تمرکز اصلی پروژه فیوز نتورک بر روی ساخت اکوسیستمی است که بتواند تراکنش‌های مالی را در بلاک‌چین ادغام کند. نکته این است که این اکوسیستم باید به گونه‌ای توسعه یابد که هزینه زیادی را برای کاربران ایجاد نکند و در عین حال سیستمی را فعال می‌‌کند که حریم خصوصی داده ها را ایمن می‌کند.
توکن این شبکه که با نام اختصاری FUSE شناخته می‌شو یک توکن اتریومی با استاندارد ERC-20 است. این توکن به‌عنوان ابزار مبادله، پرداخت در شبکه فیوز برای تایید تراکنش‌ها یا مشارکت در مکانیسم سهام شبکه استفاده می‌شود.

توکن فیوز نتورک
توکن فیوز نتورک

در پایان یک بار دیگر یادآوری می‌کنیم شما عزیزان می‌توانید توکن‌های موجود در پلتفرم اکسکوینو‌مارکت را براحتی و با کمترین کارزد ترید و معمله کنید.
اگه تا به حال موفق به فعالیت در این مارکت نشده‌اید می‌توانید آموزش گام به گام کار با آن و تمامی جزئیات مربوط به این پلتفرم را در لینک زیر مطالعه کنید.

چنانچه نظر یا پیشنهادی برای اضافه‌شدن توکن‌های محبوب و موردنظر خود دارید در قسمت نظرات با ما در میان گذاشته تا بعد از بررسی‌های لازم و در صورت امکان ایم توکن ها به اکسکوینو‌مارکت اضافه شوند.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.