6 توکن جدید اکسکوینو

12 توکن جدید اکسکوینو

پلتفرم ارز دیجیتال اکسکوینو در جهت ایجاد فضایی کاربردی برای کاربران خود، همواره اقدام به اضافه کردن کوین‌ها و توکن‌های جدید به این پلتفرم می‌کند. 12 توکن جدید اکسکوینو اضافه شد؛ توکن‌های:

  • Phala Network – PHA
  • Numeraire – NMR
  • PAX Gold – PAXG
  • Verasity – VRA
  • Apecoin – APE
  • Binance Stable Coin – BUSD
  • BinaryX – BNX
  • Stargate Finance – STG
  • Rocket pool – RPL
  • KAVA
  • Alchemy Pay – ACH
  • Frax – FXS

به‌تازگی در دسترس کاربران اکسکوینو قرار گرفته است و شما می‌توانید از این لحظه این توکن‌ها را خرید و فروش و معامله کنید.

از امکانات کاربردی اکسکوینو می‌توان به اکسکوینومارکت، خرید، فروش و قیمت لحظه‌ای انواع ارزهای دیجیتال، کیف پول امن ارز دیجیتال و دیگر فیچرهای متنوع و کاربردی اشاره کرد.

شما می‌توانید در اکسکوینومارکت، انواع ارزهای دیجیتال را به روش‌ها و با کمک امکانات مختلف معامله کنید.

پلتفرم ارز دیجیتال اکسکوینو، به‌صورت آنلاین و با پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته، آماده خدمت‌رسانی به شما کاربران محترم است.

معرفی 12 توکن جدید اکسکوینو

در ادامه با 12 توکن جدید اکسکوینو و کارایی این توکن‌ها، بیش‌تر آشنا شوید.

۱- ارز دیجیتال Phala Network – PHA:

فالا نتورک یک سرویس رایانش ابری با امکان حفظ حریم خصوصی است که قدرت محاسباتی قابل مقایسه‌ای با سرویس‌های ابری موجود ارائه می‌کند. ارز دیجیتال PHA، به‌عنوان Parachain اکوسیستم Polkadot فعالیت می‌کند.

نکته مهم PHA، توکن جدید اکسکوینو، محافظت از حریم خصوصی برنامه‌های مدیریت شده است.

۲- ارز دیجیتال Numeraire – NMR:

نومرایر نرم‌افزاری است که به‌عنوان یک صندوق تامینی عمل می‌کند و هدف آن، فعال کردن کاربران، برای معامله سهام در بلاک چین اتریوم است. هر کاربر می‌تواند براساس هوش مصنوعی و پیش‌بینی‌های متخصصان داده (Data Scientists) که از فناوری بلاک چین برای به‌اشتراک‌گذاری پیش‌بینی‌های خود استفاده می‌کند، معاملات خود را انجام دهد.

نکته جالب این پلتفرم این است که به کاربران خود برای فعالیت در بازار مالی، سیگنال ارائه می‌کند.

۳- ارز دیجیتال PAX Gold – PAXG:

پکس گلد PAXG، توکن جدید اکسکوینو، توسط کمپانی Paxos به بازار ارائه شده است و پشتوانه فیزیکی دارد. هر توکن PAXG نشان‌گر یک اونس طلا مطابق با استانداردهای شمش طلا لندن است و تحت‌نظر شرکت Paxos‌ Trust است.

قیمت این توکن به موازات قیمت لحظه‌ای اونس جهانی طلا حرکت می‌کند.

۴- ارز دیجیتال Verasity – VRA:

رمزارز VRA، توکن جدید اکسکوینو، برای چرخش اکوسیستم ویدیوی آنلاین با ایجاد ارتباط مستقیم و شفاف بین بیننده‌ها، سازنده‌های محتوا و تبلیغ‌کنندگان طراحی شده است.

پلتفرم Verasity که در 18 می 2018 تاسیس شد، نسل بعدی اشتراک‌گذاری ویدیو است که با هدف ایجاد سیستم منصفانه برای کسب درآمد سازندگان از کار خود و به‌دست‌آوردن هزینه تبلیغات توسط تبلیغ‌کننده‌ها طراحی شده است.
این پلتفرم دارای مسابقات ورزشی الکترونیکی مثل پابجی موبایل است که به‌عنوان مهم‌ترین بخش ارز دیجیتال وراسیتی شناخته می‌شود.

۵- ارز دیجیتال Apecoin – APE:

توکن جدید اکسکوینو، APE، براساس استاندارد ERC-20 ایجاد شده و روی بلاک چین اتریوم قرار دارد. اگر در مورد NFTها اطلاعات داشته باشید، احتمالا می‌دانید که NFTها، توکن‌های غیرقابل تعویض هستند، اما این NFT یک توکن قابل تعویض است!

این موضوع به‌این معناست که تمامی توکن‌های ApeCoin، مانند دیگر ارزهای دیجیتال مثل اتریوم و بیت کوین و… باید ارزش یک اندازه‌ای داشته باشند.

۶- ارز دیجیتال BUSD:

استیبل کوین صرافی بایننس، ارزشی معادل یک دلار آمریکا دارد و توسط بنیاد Paxos و بایننس بنیان‌گذاری شده است.

۷- ارز دیجیتال BinaryX – BNX:

BNX یک ارز دیجیتال است که به‌عنوان رقیب برای بیت‌کوین و اتریوم مطرح شده است. 

این ارز دیجیتال در سال 2021 رونمایی شد و برای انجام تراکنش‌ها و انتقال وجوه بین افراد و شرکت‌ها استفاده می‌شود. از جمله ویژگی‌های BinaryX می‌توان به سرعت بالا در اجرای تراکنش‌ها، کاهش هزینه‌ها و امنیت بالا اشاره کرد. با این‌حال، باید به‌خاطر داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال بسیار پویا و قابل تغییر است و ارزش هر ارز دیجیتالی ممکن است در طول زمان تغییر کند.

توکن جدید اکسکوینو BNX

توکن جدید اکسکوینو، BNX، توکن اصلی بازی سایبر دراگون است؛ شما برای ارتقا، خرید و فروش در این بازی به توکن BNX نیاز دارید. تمامی آیتم‌ها و شخصیت‌های بازی Cyber Dragon، به‌صورت NFT ارائه می‌شوند.

۸- ارز دیجیتال Stargate Finance – STG:

Stargate Finance یا به اختصار STG در سال 2021 با هدف ارائه یک پلتفرم مالی دیجیتال برای کاربران و شرکت‌ها رونمایی شد.

توکن جدید اکسکوینو STG

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد STG این است که این ارز دیجیتال از تکنولوژی توکن‌های غیر قابل تعویض استفاده می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد تا با خرید و نگهداری این توکن‌ها، سودآوری کنند. همچنین، این پلتفرم امکان ارائه خدماتی مانند قرض‌های بدون سرمایه‌گذاری و پرداخت‌های بین‌المللی را نیز داراست.

۹- ارز دیجیتال Rocket pool – RPL:

Rocket Pool یک پلتفرم تخصصی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌عنوان استخراج‌کننده‌هایی در شبکه Ethereum عمل کنند. این پلتفرم در سال 2016 راه‌اندازی شده است و از تکنولوژی PoS استفاده می‌کند. توکن جدید اکسکوینو، RPL کارایی‌های جالبی دارد.

توکن جدید اکسکوینو: RPL

این شبکه دو امکان مهم دارد، اول این‌که به کاربرانی که حداقل دارایی ETH مورد‌نیاز برای سهام را ندارند امکان مبادله می‌دهد؛ همچنین افرادی که از مهارت فنی لازم برای اجرای یک گره بی‌بهره‌اند هم می‌توانند از این ارز استفاده کنند.

۱۰- ارز دیجیتال KAVA:

KAVA یک پلتفرم DeFi است که در سال ۲۰۱۸ میلادی، برای ایجاد ارزش در شبکه‌های بلاکچینی طراحی شد. KAVA برای ارائه خدمات اعتباری، ارزش ذخیره‌سازی، و تجارت دارایی‌های دیجیتالی استفاده می‌شود.

3 توکن جدید اکسکوینو: KAVA

از جمله خدمات ارائه شده توسط KAVA می‌توان به فراهم کردن امکاناتی مانند وام‌دهی و امکان تبدیل دارایی‌های دیجیتالی به دارایی‌هایی با ارزش ثابت اشاره کرد. برای این کار، KAVA از تکنولوژی Liquid Staking استفاده می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد تا توکن‌های خود را به صورت استیک شده به شبکه اضافه کنند و برای حفظ امنیت شبکه پاداش دریافت کنند.

توکن جدید اکسکوینو، Kava در واقع یک پلتفرم DeFi میان زنجیره‌ای هست که کاربران می‌توانند در آن، دارایی‌‌های کریپتویی خود را برای دریافت USDX یا همون استیبل کوین کاوا، به وثیقه بگذارند.

۱۱- ارز دیجیتال Frax – FXS:

Frax یک پروتکل پایدارسازی ارز دیجیتال است که براساس بلاکچین اتریوم ساخته شده است. این پروتکل از یک ترکیب از ارزهای دیجیتال پایدار و نامستقل (مانند دلار آمریکا) و ارزهای دیجیتال قابل تنظیم (مانند بیت کوین) استفاده می کند تا یک رمزارز پایدار انعطاف پذیر ایجاد کند.

3 توکن جدید اکسکوینو: FRAX - FXS

یکی از ویژگی‌های منحصربه فرد توکن جدید اکسکوینو، Frax این است که می تواند در دو شبکه Ethereum و Binance Smart Chain عمل کند و از این طریق این امکان را به کاربران می‌دهد که از بلاکچین‌های مختلف برای استفاده از ارز دیجیتال پایدار Frax بهره‌مند شوند.

۱۲- ارز دیجیتال Alchemy Pay – ACH:

Alchemy Pay یک پلتفرم پرداخت دیجیتال است که به کاربران اجازه می‌دهد تا از ارزهای دیجیتالی (مانند بیت کوین و اتریوم) در تراکنش های خرید و فروش آنلاین استفاده کنند. این پلتفرم قابلیت پرداخت با ارزهای مختلف را برای فروشندگان و خریداران در سراسر جهان فراهم می کند. همچنین، Alchemy Pay امکان اتصال به شبکه های پرداخت مختلف را دارد، از جمله شبکه های ویزا و مستر کارت. توکن این شبکه با علامت اختصاری ACH شناخته می‌شود و از حالا در اکسکوینو قابل خرید و فروش است.

3 توکن جدید اکسکوینو: Alchemy Pay - ACH

از دیگر مزایا این رمزارز می‌توان به هزینه‌های پردازش پایین و کاهش نوسان قیمت اشاره کرد. توکن جدید اکسکوینو، Alchemy Pay قابلیت تبدیل مستقیم به ارز فیات، از طریق دستگاه POS را دارد که این قابلیت در بیش از ۷۰ کشور دنیا در دسترس است.

به یاد داشته باشید که در هر هفته، توکن‌های جدیدی به اکسکوینو اضافه می‌شود و ما از طریق وبلاگ و شبکه‌های اجتماعی توکن جدید اکسکوینو را معرفی می‌کنیم.

همچنین ببینید

آشنایی با جشنواره قلک به همراه مثال برای محاسبه امتیازات

جشنواره قلک اکسکوینو شروع شد! جشنواره قلک در اصل یک طرح پس‌انداز با جایزه ویژه …

oco به اکسکوینومارکت اضافه شد

سفارش او سی او OCO به اکسکوینومارکت اضافه شد! + آموزش تصویری

شاید شما هم به عنوان یک تریدر بخواهید که در هر روند صعودی یا نزولی …

طلا و بیت کوین از اجزای مهم سبد سرمایه‌گذاری‌اند

روز دوشنبه (۴ جولای)، چارلی اریت Charlie Erith، مدیر سبد سهام و مدیر عامل شرکت …

اولین کنسول بازی ان اف تی NFT

به تازگی کنسول جدیدی با هدف بازی بر بستر وب ۳ (Web 3) معرفی شده …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.