طلا و بیت کوین از اجزای مهم سبد سرمایه‌گذاری‌اند

روز دوشنبه (۴ جولای)، چارلی اریت Charlie Erith، مدیر سبد سهام و مدیر عامل شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری پژوهش محور بایت تری است منیجمنت ByteTree Asset Management در مورد اهمیت طلا و بیت کوین به عنوان محافظی در برابر خطاهای سیاست پولی نوشت.

بایت ‌تری که در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد، یک شرکت پژوهش محور است که راه‌حل‌های سرمایه‌گذاری و داده‌های دارایی کریپتو را در سطح سازمانی در مورد بیت‌کوین و سایر رمزارزها و همچنین طلا و نقره را برای بازار دارایی‌های رمزارز ارائه می‌کند».

مدیر عامل بایت تری در یادداشتی که با CryptoGlobe کریپتوگلوب به اشتراک گذاشته شد، گفت:

در بایت تری، ما معتقدیم که طلا و بیت کوین از اجزای مهم یک سبد سرمایه‌گذاری برای سال‌های آینده خواهند بود. نه به این دلیل که رشد آنها تضمین شده است (از آینده خبر نداریم)، بلکه به این دلیل که در یک دوره تورمی، آن‌ها به عنوان پوششی در برابر خطای سیاست در هر دو جهت عمل می‌کنند.

به نظر می‌رسد تلاقی کند شدن فعالیت اقتصادی، افزایش تولید محصول و کاهش قیمت کالاها نگرانی‌های مربوط به تورم را در حال حاضر برطرف کرده است. بازار را تشویق می‌کنند که مبارزه با تورم در حال پیروزی است و به پایان چرخه افزایش نرخ نزدیک شده‌ایم. اما این یک آتش‌بس ناآرام است.

از یک سو، اگر سیاست‌گذاران اقدامات سختگیرانه خود را کاهش دهند، تشدید فشارهای تورمی را دربر خواهد داشت. خطر این است که فدرال رزرو و سایر بانک‌های مرکزی خود را متقاعد کنند که در این مبارزه برنده شده‌اند و جهت سفر پولی را تغییر دهند، در همین لحظه، تورم دوباره شروع می‌شود و شاید نتایج آن در سال آینده چندان خوب نباشد. از سوی دیگر، روشن است که حتی شرایط فعلی باعث رکود اقتصادی شده است.

«بنابراین بانک‌های مرکزی با انتخاب غیرقابل‌غیرت‌انگیز فروپاشی اقتصاد جهانی یا تغذیه ببر تورم روبرو هستند. عواقب سیاسی اولی به سختی قابل‌درک است، و نشان می‌دهد که هرگونه شواهدی مبنی بر اینکه تورم در حال کنترل است، مورد استفاده قرار می‌گیرد و سیاست‌ها کاهش می‌یابد. زیرا تورم در اصل یک پدیده پولی است که تحت چنین شرایطی از بین نمی‌رود.

او سپس اشاره کرد که در اوایل سال جاری شرکت او با مشارکت وینتر Vinter ارائه دهنده شاخص مبتنی بر کریپتو، شاخص بایت تری بولد  ByteTree BOLD را راه‌اندازی کرد که «هر ماه این دارایی‌ها را بر پایه دارائي‌هاي موزون به ريسك جمع می‌کند».

در آوریل ۲۰۲۲، صندوق قابل معامله در بورس (ETP)، کمپانی بیست ویک شرز 21Shares و بایت تری، شرکت 21Shares ByteTree BOLD ETP » را راه‌اندازی کردند، که اریت می‌گوید «این اولین صندوق قابل معامله بیت‌کوین و طلا در جهان است» و «به‌دنبال این است که با ردیابی شاخصی که شامل بیت‌کوین و طلا می‌شود به عنوان محافظی در برابر تورم عمل کند.

همچنین ببینید

بازار ریالی اکسکوینومارکت

بازار ریالی در اکسکوینومارکت فعال شد

اکسکوینومارکت یک بستر معاملاتی همتا به همتا است که با ارائه ویژگی‌هایی چون سفارشات آنی/محدود، …

آشنایی با جشنواره قلک به همراه مثال برای محاسبه امتیازات

جشنواره قلک اکسکوینو شروع شد! جشنواره قلک در اصل یک طرح پس‌انداز با جایزه ویژه …

oco به اکسکوینومارکت اضافه شد

سفارش او سی او OCO به اکسکوینومارکت اضافه شد! + آموزش تصویری

شاید شما هم به عنوان یک تریدر بخواهید که در هر روند صعودی یا نزولی …

اولین کنسول بازی ان اف تی NFT

به تازگی کنسول جدیدی با هدف بازی بر بستر وب ۳ (Web 3) معرفی شده …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.