ریپل درصدد خرید بخش‌هایی از صرافی FTX
ریپل درصدد خرید بخش‌هایی از صرافی FTX

ریپل درصدد خرید بخش‌هایی از صرافی FTX

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، به تازگی گفت که این شرکت به شرکت‌هایی که متعلق به صرافی FTX هستند و همچنان به مشتریان تجاری خدمات ارائه می‌دهند علاقه‌مند خواهد بود. گارلینگهاوس، ظاهراً علاقه‌مند به خرید بخش‌های خاصی از صرافی ارز دیجیتال ورشکسته FTX است.

در حاشیه کنفرانس Ripple’s Swell، که در ۱۶ و ۱۷ نوامبر در لندن برگزار شد، گارلینگهاوس به نشریه ساندی تایمز Sunday Times گفت که سم بنکمن فراید، مدیرعامل سابق FTX، دو روز قبل از اعلام ورشکستگی این شرکت با او تماس گرفته و از او درخواست کمک کرده بود.

مدیرعامل ریپل گفت که آن دو در طی این تماس در مورد کسب‌وکارهای تحت مالکیت FTX که ریپل تمایل به خرید آن‌ها دارد صحبت کردند.

گارلینگهاوس به این نکته اشاره کرده که ثبت‌نام FTX برای ورشکستگی فصل 11 در ایالات متحده یک فرصت بالقوه برای صرافی FTX خواهد بود.

گفتنی است حدود ۱۳۰ شرکت وابسته به FTX، از جمله FTX.US، در پرونده ورشکستگی FTX گنجانده شده‌اند.

گارلینگهاوس گفته که علاقه‌مند به خرید شرکت‌هایی است که در حال ارائه خدمات به مشتریان تجاری هستند.

به نظر می‌رسد که مدیران ریپل، مانند بسیاری از افراد دیگر این صنعت، آخرین تحولات صرافی FTX را دنبال می‌کنند.

این در حالی است که در تاریخ ۱۰ نوامبر، مدیر ارشد فناوری ریپل، دیوید شوارتز، هم در پیامی در توییتر به کارمندان سابق FTX پیشنهاد داد تا در این شرکت پرداخت رمز ارزی، مشغول به کار شوند.

شایان ذکر است صرافی ورشکسته FTX، شرکت مدیریت بازسازی Kroll را به عنوان نماینده خود منصوب کرده است تا تمام ادعاهای علیه FTX را پیگیری کند و اطمینان حاصل کند که طرف‌های ذینفع از تحولات موجود در کل پرونده ورشکستگی فصل ۱۱ این صرافی مطلع می‌شوند.

منبع: cointelegraph

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.