تا یک درصد بازگشت دارایی در کمپین گنجینو!

رفتن به کمپین
اخبار ارز دیجیتال

امارات یک منطقه آزاد برای شرکت‌های رمزارزی راه‌اندازی می‌کند

راس‌الخیمه، ششمین شهر بزرگ امارات متحده عربی، قرار است یک منطقه آزاد برای شرکت‌های رمزارزی و مجازی راه‌اندازی کند. هدف از راه‌اندازی این منطقه که آر ای‌ کی دائو (RAK DAO) نام دارد و امکان درخواست حضور در اون در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳ باز خواهد شد، جذب شرکت‌های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال از سراسر جهان است.

منطقه آزاد رمزارزی امارات به ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های دیجیتال در تکنولوژی‌های در حال ظهور مانند متاورس، بلاک‌چین، کیف‌پول‌های ارز دیجیتال، توکن‌های غیرمثلی (NFT)، سازمان‌های مستقل خودگران (DAO) و اپلیکیشن‌های کاربردی غیرمتمرکز (dApps) اختصاص خواهد یافت.

شایان ذکر است مناطق آزاد یا مناطق آزاد تجاری مناطقی هستند که کارآفرینان مالکیت ۱۰۰درصدی کسب و کار خود را در اختیار دارند و به غیر از قوانین جزایی امارات، طرح‌های مالیاتی و چارچوب‌های نظارتی مختص به خود را دارند.

سازمان اوراق بهادار و کالا (SCA) یکی از تنظیم‌کننده‌های اصلی مالی در امارات متحده عربی است. طبق آخرین قانون دارایی‌های دیجیتال در سطح فدرال این کشور، SCA در سراسر امارات به جز مناطق آزاد مالی که شامل منطقه بازار جهانی ابو‌ظبی (ADGM) و مرکز بین‌المللی مالی دبی (DIFC) می‌شود، دارای اختیارات است.

گفتنی است منطقه آزاد جدید امارات بیش از ۴۰ منطقه آزاد جدید را به این کشور اضافه می‌کند و شرکت‌های کریپتویی، بلاک‌چینی و وب۳ متعددی از جمله مرکز چند کالای دبی (DMCC)، DIFC و ADGM را به خود جذب خواهد کرد.

امارات متحده عربی خود را به عنوان قطب آینده‌نگر برای شرکت‌های رمزارزی که به حوزه‌های قضایی با مقررات دوستانه‌تر چشم دوخته‌اند، معرفی کرده است. در مارس ۲۰۲۲، دبی از قانون دارایی‌های مجازی خود را به همراه سازمان تنظیم مقررات دارایی مجازی، برای محافظت از سرمایه‌گذاران و ارائه استانداردهایی برای صنعت دارایی‌های دیجیتال، رونمایی کرد.

در سپتامبر ۲۰۲۲، سازمان تنظیم مقررات خدمات مالی این کشور (ADGM)، قوانین و ضوابط خود را در مورد رویکرد این سازمان در تنظیم و نظارت بر این طبقه دارایی جدید و ارائه‌دهندگان خدمات آن منتشر کرد.

اخبار Coin Cast امروز

کوین کست اکسکوینو

– نهنگ‌ها ۳۹ درصد از عرضه اتریوم و ۱۱ درصد از بیت‌کوین رو در اختیار دارن

– احضار رابین‌هود توسط Sec

– نامشخص بودن علت قطع شبکه در سولانا

– مسترکارت و ویزا برنامه‌های ارز دیجیتال خودشون رو به حالت تعلیق در میارن

شرح کامل اخبار را در کوین کست امروز بشنوید.

مشاهده قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا