قیمت بیت‌کوین

دماسنج بازار: سبقت بیت‌کوین از همه دارایی‌ها

در این هفته از دماسنج بازار، قصد داریم صعود پرقدرت بیت‌کوین و تغییرات قیمتی دارایی‌های دیگر را بررسی کنیم.

به گزارش اکسکوینو، در هفته‌ای که دلار و سکه منفی شدند، بیت‌کوین توانست طی هفت روز، رشد نزدیک به 15 درصدی را تجربه کند. همزمان با عبور بیت‌کوین از مقاومت قوی 52 هزار دلاری، بسیاری از تحلیلگران بازار معتقدند که ماه اکتبر، برای بیت‌کوین سرنوشت‌ساز است. به گفته این تحلیلگران، بیت‌کوین می‌تواند در این ماه با روند گاوی پر قدرتی که آغاز کرده، مقاومت‌های پیش رو را بشکند.

گزارش دماسنج بازار هفته قبل

حالا همه نگاه‌ها به حرکت بیت‌کوین در ماه اکتبر دوخته شده است. ارزشمند‌ترین رمزارز بازار در ماه گذشه، 18/4 درصد و در سه ماه گذشته، حدود 65 درصد رشد قیمت داشت.

بازار سکه اما پس از صعود قیمتی در ماه‌های گذشته، به نظر می‌رسد وارد یک روند نزولی شده است. سکه طرح جدید در هفته گذشته، 1/2 درصد کاهش یافت. قیمت سکه در سه ماه گذشته نیز با کاهش نزدیک به 10 درصدی روبه‌ شد.

قیمت دلار
افت قیمت دلار

اما دلار هم پس از هفته‌ها رشد قیمت، این هفته نسبت به هفته قبل، حدود یک درصد کاهش قیمت را تجربه کرد. با این حال، قیمت این ارز در سه ماه گذشته همچنان مثبت بوده و رشد 12 درصدی داشته است.

شاخص بورس تهران نیز این هفته بر خلاف هفته گذشته، مثبت شد. این در حالی است که این شاخص نسبت به یک ماه گذشته، کاهش 2/4 درصدی و نسبت به سه ماه پیش، رشد 16 درصدی را تجربه کرد.

اما از بازار خودرو چه خبر؟ بازار خودرو این هفته هم با رشد قیمت روبه‌ شد. بر این اساس، میانگین قیمت خودروهای داخلی در این هفته، رشد 2/4 درصدی داشت. قیمت اغلب خودروهای تولید داخل نسبت به سه ماه پیش، به‌طور میانگین رشد 14 درصدی را ثبت کرده است.

قیمت فولاد (تیرآهن 16 ذوب‌آهن)، با رسیدن به قیمت 14 هزار 580 تومان در هر کیلوگرم، این هفته نیز منفی شد. همچنین، قیمت این فلز در سه‌ماه گذشته نیز کاهشی شد.

همچنین ببینید

بازار ریالی اکسکوینومارکت

بازار ریالی در اکسکوینومارکت فعال شد

اکسکوینومارکت یک بستر معاملاتی همتا به همتا است که با ارائه ویژگی‌هایی چون سفارشات آنی/محدود، …

آشنایی با جشنواره قلک به همراه مثال برای محاسبه امتیازات

جشنواره قلک اکسکوینو شروع شد! جشنواره قلک در اصل یک طرح پس‌انداز با جایزه ویژه …

oco به اکسکوینومارکت اضافه شد

سفارش او سی او OCO به اکسکوینومارکت اضافه شد! + آموزش تصویری

شاید شما هم به عنوان یک تریدر بخواهید که در هر روند صعودی یا نزولی …

طلا و بیت کوین از اجزای مهم سبد سرمایه‌گذاری‌اند

روز دوشنبه (۴ جولای)، چارلی اریت Charlie Erith، مدیر سبد سهام و مدیر عامل شرکت …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.