ارز دیجیتال ریپل و صرافی کوین بیس

پشتیبانی کوین بیس از ارز دیجیتال ریپل

کوین بیس در پست رسمی خود در 25 فوریه اعلام کرد که یک سرویس جدید تحت عنوان کوین بیس پرو معرفی کرده است. این سرویس جدید یک سرویس حرفه‌ای برای خرید و فروش ارز دیجیتال است و خدمات کیف پول را از سمت یک صرافی آمریکایی ارائه می کند. بیان شده است که این سرویس از ارز دیجیتال ریپل پشتیبانی خواهد کرد.

طبق این اطلاعیه، کوین بیس پرو حداقل ۱۲ ساعت قبل از شروع خرید و فروش ریپل، امکان واریز و ذخیره‌ کردن این ارز دیجیتالی را فراهم خواهد کرد. شرکت کوین بیس این موضوع را خاطرنشان کرد که در ابتدا باید نقدینگی کافی در پلتفرم فراهم شود. همچنین ارزهایی مثل دلار، یورو و بیت کوین برای معامله در برابر ریپل به صورت مرحله به مرحله راه‌اندازی می شود.

مشتریانی که در کشورهای آمریکا، کانادا، اتحادیه اروپا، بریتانیا، سنگاپور و استرالیا حضور دارند، می توانند این معامله را انجام دهند. احتمال این که کوین بیس خدمات خود را به سایر کشورها توسعه دهد، بسیار زیاد است.

ارز دیجیتال ریپل و کوین بیس

مراحل خرید و فروش ریپل در کوین بیس

خرید و فروش ریپل در این صرافی در 4 مرحله انجام می شود: 1. فقط انتقال 2. فقط سفارش گذاری 3. فقط ثبت سفارش 4. معامله به صورت کلی. مرحله 1 و 2 این امکان را به کاربر می دهد که بتواند توکن های ریپل خود را به حساب کوین بیس پرو خود اضافه کند و از طریق آن بتواند سفارش های محدود ثبت کند. اما دو مرحله دیگر به مشتریان این امکان را می دهد که سفارش های محدود را تطبیق دهند و مبادله انجام دهند.

کوین بیس پرو در ماه های اخیر گسترش زیادی داشته است و از ارزهای دیجیتال مختلف در این زمینه پشتیبانی کرده است. برای مثال در آگوست سال 2018 ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک و در ماه نوامبر سال گذشته از توکن بیسیک اتنشن و ارز دیجیتال زی کش حمایت کرده است و این ارزهای دیجیتال را به صرافی اضافه کرده است. پشتیبانی از این ارزهای دیجیتال به پلتفرم اصلی کوین بیس یعنی coinbase.com و نرم افزار موبایل کوین بیس اضافه شده است.

البته از چند ماه پیش و بر اساس صحبت های برایان آرمسترانگ (مدیرعامل کوین بیس) انتظار می رفت که به زودی کوین بیس حمایتش از ارز دیجیتال ریپل را اعلام خواهد کرد اما بعد از صحبت های او قیمت ریپل تا اضافه شدن ریپل به کوین‌بیس از اتفاقاتی بود که جامعه ارزهای دیجیتال از مدت‌ها قبل انتظارش را می‌کشید. در ماه ژانویه ۲۰۱۸ برایان آرمسترانگ، مدیر عا میلیارد دلار سقوط کرد.

منبع: cointelegraph

همچنین ببینید

شکایت sec از ایلان ماسک

SEC از ایلان ماسک شکایت کرد

رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده از یک قاضی خواسته است تا ایلان ماسک را مجبور …

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

میم کوین جدید بازار، قوی‌تر از پپه و شیبا

یک کامیونیتی مخصوص میم و طنز در حوزه سرمایه‌گذاری و ترید به نام  Wall Street …

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

همکاری گوگل و ارز دیجیتال پالیگان

پالیگان لبز (Polygan Labs) که سازنده شکه پالیگان با ارز دیجیتال متیک (Matic) است، روز …

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

تایید ETF بیت‌کوین باز هم به تعویق افتاد

دو سال پیش در نزدیکی اوج تاریخی بیت‌ کوین، بازار ایجاد صندوق‌های ETF بیت‌کوینی داغ …

    اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
    کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.