سه‌شنبه 28 فروردین 1403
ارز دیجیتال اتریوم

پیشرفت روز افزون ارز دیجیتال اتریوم

با این که بسیاری از افراد گمان می‌بردند که اتریوم دیگر قدرتی نخواهد داشت، این ارز دیجیتال به عنوان دومین ارز برتر دنیای رمزنگاری شده، ماه‎های اخیر را به طرز هیجان‌انگیزی سپری کرده است. این ارز دیجیتال به لطف پیشرفت‌های اخیر و تشویق‌های حمایت کننده ها، موفق به افزایش قیمت شده است. اخیرا جوزف لوبین (Joseph lubin)، بنیانگذار Consenesys درباره ارز دیجیتال اتریوم اظهاراتی داشته است.

طی گفتگوی جوزف لوبین و تام شاگنسی (Tom Shaughnessy)، لوبین درباره مشکلاتی که برای اتریوم پیش آمد و بازخورد این مسائل در کل شبکه توضیح داد. لوبین گفت که اتریوم به مرور زمان تغییراتی با روند آهسته داشته است و چون اتریوم همواره در حال تکامل بوده است، بنابراین به وجود آمدن این تغییرات هم طبیعی محسوب می‌شود.

پیشرفت روز افزون اتریوم

اتریوم همیشه خواهان تکامل بوده، همانطور که بیت کوین همیشه در صدد تکامل خود بوده است. برخی افراد بر این باورند که بیت کوین بر مقیاس توسعه باید حرکت آهسته تری داشته باشد. آن‌ها معتقدند که حرکت جهشی به سمت بالا، باعث می‌شود که این ارز دیجیتال نتواند تمام سطوح پیشرفت را پله پله طی کند و یک سیستم غیر متمرکز باید تمام مراحل پیشرفت را طی کند.

وی در ادامه اظهاراتش گفت که او و تیم همراهش همیشه خواهان ساختن یک پلتفرم برای نرم‌افزار‌های غیر متمرکز هستند و همچنین به این امر آگاهی دارند که تحقق این موضوع نیازمند توانمندی‌های بیشتری است، لوبین گفت که برخی موارد مثل ساخت یک مفهوم اثباتی و یک اکو سیستم بسیار پیچیده، غیر ممکن است.

او همچنین گفت: زمانی که ما اتریوم را می‌ساختیم، به این امر آگاهی داشتیم که این ارز دیجیتال مقیاس‌پذیر نخواهد بود ولی می‌تواند موارد کاربردی بسیاری را در بر داشته باشد. هدف ما ساخت یک پلتفرم غیر‌مترکز و یک سیستم غیر‌متمرکز قابل اعتماد بهتر بود.

بر اساس اظهارات لوبین، ارز دیجیتال اتریوم قصد دارد کاربردی تر باشد و به عنوان جایگزین بهتری برای پول تبدیل شود. همواره این ارز دیجیتال در جایگاه سکوی پرتابی برای رسیدن به درجات بالاتر آینده، بوده است. وی همچنین خاطر نشان کرد که هیچ‌وقت پیشرفت به سادگی اتفاق نیفتاده است. لوبین افزود:

ما هرگز خواهان حرکت های خیلی سریع در امر پیشرفت نبوده ایم و بر این باوریم که این موضوع باید به مرور و با روندی آهسته شکل بگیرد. این ارز دیجیتال از تمامی جوانب نیازمند بهبود است.

اطلاعات شما با موفقیت دریافت شد.
کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.